![]() |
Hoe vind je het om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen
Hoe vind je het om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen, zoals in de sauna of bij het gezamenlijk douchen na het sporten?
|
Normaal. En jij? Je stelt altijd alleen een vraag, maar TS begint eigenlijk.
|
onprettig, maar ik zit dan ook onder de (nogsteeds vrij zichtbare) striae en als ik dan naast een slanke den sta die het niet heeft voel ik me zeer onzeker.
|
Citaat:
|
er is een verschil tussen paars/rode en witte striae XP en ik heb op mijn 21ste nogsteeds plekken met donker rode.... dus voel me daar geregeld onzeker over....
|
Slakkercreme (y). Werkt prima tegen straie.
En ik weet het niet, want nooit in een sauna gezeten of gezamelijk gedoucht. Het lijkt mij geen probleem. |
Ik heb wel een drempel die ik over moet maar het lukt me uiteindelijk wel om met een iig beetje zeker gevoel dan binnen te stappen. Het enige waar ik wel tegenop zou zien is bekende mensen tegen komen, in de sauna dan bijv. Bij een sportclub zou ik het iets minder erg vinden.
|
Bij mijn zwemvereniging kleed ik me altijd om in een gezamenlijke kleedkamer. Ik heb daar geen problemen mee. Naakt douchen met anderen heb ik maar een paar keer gedaan (na het zwarte piet spelen in een gymzaal douchen en omkleden), maar ook dat vind ik niet zo'n probleem.
|
In de sauna vind ik het niet vreemd. Ik sport verder niet, dus ik douch niet gezamelijk.
|
totaal geen problemen mee (ondanks littekens van borstverkleining)
douch al sinds mn 5e ofzo wekelijk met wildvreemden (vrouwen) ook in de sauna (waar offcourse ook mannen lopen) geen probleem |
Nog nooit in een sauna geweest, maar bij mn sportvereniging vind ik het niet meer dan normaal om gewoon samen te douchen enz..
|
No problem, met basketbal altijd douchen
|
Nog nooit gedaan :P
Maar mij boeit het niet zo als ik maar niet de enige ben |
Op dat vlak ben ik preuts.
|
Geweldig. Maar ik ben dan ook een exhibitionist in hart en nieren :bloos::bloos:
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: |
Eigenlijk vrij normaal.
|
Bij mannen sowieso geen probleem. Goede vrienden hoef ik dan liever weer niet naakt te zien. Vrouwen in de sauna kan weleens ongemakkelijk zijn, vooral als ze mooi zijn.
|
Citaat:
|
ik doe het met bikini
|
Citaat:
Ontopic: Heb er geen problemen mee om naakt te zijn in een omgeving waarin andere mensen er ook geen probleem van maken. |
In tegenstelling tot de meeste mensen hier vind ik het toch een beetje raar.
Ik schaam me niet voor mezelf, ik denk dat ik wel een mooi lichaam heb (niet arrogant bedoel;)), het is ook wel relaxed om in je nakie rond te lopen maar ik geef mezelf niet zo snel bloot. Als mensen in ieder geval niet opvallend naar me kijken zou ik het niet zo erg vinden. Ik denk dat het even wennen is. |
Onprettig.
|
Citaat:
Gezamelijk douchen :s ik zou echt niet naar een sportclub gaan waar je enkel gezamelijk kan douchen en sauna :rolleyes: tja als ik weet dat er vreemden zullen zijn waarom er dan heen gaan? Boek wel een prive sauna :) |
Ik vind het gewoon normaal. niks mis mee. maar als ik de keuze heb douche ik liever alleen.
|
superleuk
|
Citaat:
|
Douchen doe ik liever alleen of met m'n vriend, maar ik heb geen problemen met saunabezoek of naaktstrand. Zo lang de meeste mensen om me heen óók maar naakt zijn, als ik de enige ben voel ik me bekeken.
|
toen ik naar sauna's ging , geen prob, maar begon me wel wat te ergeren aan glurende mannen, meestal gluurden ze naar vrouwen, 1tje gluurde naar mn pik :s (Vrouwen deden dat ook wel, maar die vond ik dan niet ergerlijk ;))
Dus geen sauna's meer voor me. |
Citaat:
|
mss wel, maar doet iedereen dat dan niet ?
|
Ik heb heel lang op zwemmen gezeten en daar deed ik er niet zo moeilijk over.
Hoewel ik me in de sauna er wel even overheen moet zetten zal ik het uiteindelijk geen groot probleem vinden, iedereen is immers naakt. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nooit naakt in een sauna ben geweest, dus ik weet het niet helemaal zeker. Maar naar ik heb gehoord valt het mee en went het vrij snel. |
Maakt me weinig uit, alleen als andere mensen er een probleem van gaan maken, ja dan ga ik mij ook onzeker voelen.
Maar normaal gesproken nee hoor. Ik banjer bv rustig naakt mijn slaapkamer in, terwijl het rolgordijntje niet dicht is:D |
Is dat niet een beetje exhibitionistisch, queasy ?
|
Erg vervelend, ik heb dan altijd het gevoel dat mensen me aan gaan staren ofzo.
|
Citaat:
Ik denk dat ik me niet op mijn gemak zou voelen als er bekenden waren die dik zijn. Tot nu toe ben ik nog nooit naakt geweest met bekende dikke mensen, maar ook al is het maar in bikini, ik voel me dan toch een beetje schuldig voor het showen van mijn lichaam terwijl zij daar onzeker van worden en zich in allerlei posities wringen om hun rollen te verbergen. (niet alleen dikke mensen, vooral die iele mensen kunnen heel onzeker worden) |
Ook mij kan het vrij weinig schelen. Ik ging toen ik nog naar de sportschool ging gewoon onder de douche (dat waren cabines dus dat is wat makkelijker) en daarna gelijk door de sauna in. Meestal ging ik laat sporten omdat dat qua tijd het beste uit kwam en dan is er bijna niemand maar het maakt me dus niet zo veel uit.
|
ik voel me dan walgelijk. ik ga alleen bloot voor mijn vriend. omdat hij me neemt zoals ik ben. verder mag niemand me zien!
|
Dat zou ik echt nooit doen!
|
Ik ben nogal preuts daarin.
|
Dan voel ik me wel ongemakkelijk.
|
Citaat:
|
heerlijk, nog bijna fijner dan alleen
|
Ik ben na mijn kleuterjaren nooit meer bloot geweest in aanwezigheid van anderen, en het is ook iets dat ik al zeker sinds mijn tienerjaren niet meer zou durven. Ik heb een lelijk lichaam (grotendeels vanwege de genen, mijn moeder en grootmoeder van moederskant hebben vrijwel hetzelfde lichaam) en wil me niet eens meer in een badpak vertonen. Dus nee, ik zou het niet leuk vinden om bloot te zijn in aanwezigheid van anderen en dus zou ik het zeker niet zo snel doen. :n Ik vind dat ik er het beste uitzie met kleding áán. :)
|
Ik vond het heel normaal toen ik nog sportte in een team. Maar sinds mijn verkrachting ben ik heel angstig geworden daardoor...
|
Met mijn vriendin heb ik er geen probleem mee.
|
Citaat:
|
Vreselijk. Ben zo preuts als wat.
Volgens mij hebben zelfs m'n ouders me nooit meer bloot gezien sinds mijn kinderjaren. Heb me één keer (ik was toen 14) moeten omkleden in zo'n grote algemene omkleedruimte in een zwembad, toen er geen hokjes meer vrij waren en we haast hadden. Schaamde me dood. Geen idee waarvoor eigenlijk. Maar het voelde zéér onprettig. Vroeger had ik er trouwens nooit last van. Als kind liep ik het liefste de hele dag naakt rond. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |