![]() |
Fizzle had geen saaie nacht #963
Of wel soms? ;)
|
I am reputatious, insulent and extremely wild :bloos:
|
Of course :bloos: Je roze imagootje begint volgens mij flink te verwilderen! Eerst werk je bij een slager en nou dit allemaal...
|
Citaat:
|
Oh Fizzletje toch! :'(
:o |
LOL @ Fizzle-verhalen.
|
:cool:
|
Ich bin die fesche Fizzle, die Liebling der Saison :bloos:
|
Mijn ogen vallen dicht.. *gaap* -O-
|
Slaap dan!
|
:D rivkaa
|
Wat?! :o
|
Maar huiswerk en en en..
|
Citaat:
|
Godverbiedthetvloeken Joostje! Je stak me aan! :mad:
|
Wat zal ik nu gaan doen.. :o Slapen en dan gaan leren, of eerst leren en dan slapen?
|
leren en dan slapen want dat eerste werkt niet dan word je morgenochtend pas wakker
|
Nee, slaap + wekker!
|
Dan pak ik nu mijn boeken frans! Wat ben ik blij dat ik nog maar een paar weken frans heb.
|
Slapen + wekker kan natuurlijk ook... *zucht*
|
ik zing een Noors liedje over meisjes hosselen voor een avond zonder strings attached en alles :cool:
|
En het heet Verdens Gang :y
Van Grieg (Y) |
ongelimiteerd waterijsjes eten bij keelontsteking ftw.
|
:cool:
ik ga zo bij de australian allemaal ijs halen. En ik wil wafels met chocola maar die verkopen ze niet bij deze :'( |
wel een beetje jammer dat de tranen me in de ogen springen zodra ik moet slikken, maar goed :D.
Oh buuh, maar er is vast iets anders lekkers! Ik heb een heerlijk zacht huidje van sauna & beautydagje <3 |
Innocent fruit smoothie Pineapple/Banana/Coconuts van de AH is echt het meest ranzige spul dat ik ooit heb gedronken ;\
|
Hoi n00dles :)
|
Hun Lentesap is wel heerlijk.
|
Citaat:
innocent smoothies zijn lekkerder dan seks, hou je muil :o |
:D
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Citaat:
nee serieus ik word liever wakkergemaakt voor lekker eten en drinken dan voor seks hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
De strawberry smaakte IETSJE beter. Maar ik had verwacht dat de smoothie lekkerder was. De verpakking ziet er namelijk zo leuk uit. Ik blijf wel bij mijn Goedemorgen-drank... |
Citaat:
|
vind je goedemorgen! lekkerder dan innocent?
|
Citaat:
|
Ik heb werkelijk nog nooit zó slecht gespeeld als vanochtend. En natuurlijk komt iemand die ik heel leuk vind juist op dát moment even kijken :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hè jammer JJoosje!
|
Citaat:
De Innocent smoothie smaakt niet fris en fruitig, maar heeft een bittere nasmaak. Goedemorgen smaakt gewoon lekker fris, maarja, daar zit dan ook yoghurt in volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
in sommige innocent smoothies ook.
Maar in goedemorgen zitten ook allemaal chemische troepjes en in innocent smoothies niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Smoothies of seks. Uhu. En niemand vindt dit een gekke discussie? :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |