![]() |
Het eerste...
Hee mensen,
waar kijken jullie het eerste naar als je een lekkerding (j/m) ziet langslopen? Bijv. (voor girls): 1. Kontje :p 2. Ogen :D 3. Kruis :bloos: & waar denken jullie het eerste aan als je zo'n lkkrding ziet?:D Bijv.: 1. Wat er achter zijn/haar rits zit :D 2. Zijn/Haar six-pack / borsten 3. Zijn/Haar kontje;) weet eigenlijk niet of dit bij seksualiteit hoort, maar ok :P Let me know! :) |
Eerst kijk ik naar lichaamshouding en daarna vraag ik me af hoe hij ruikt.
|
Houding, uitstraling, ogen en vervolgens doet geur inderdaad ook heel veel.
|
'kontje' :(
wat philosophy zegt. Geur is trouwens echt superbelangrijk. |
Gezicht natuurlijk, net zoals de rest van de mensheid.
|
nee,juist niet
dat is het leuke juist, de theorie word weer bewezen jongens zijn veel lichamelijker ingesteld dan meisjes, dus een jongen zal idd veel sneller naar eerst het lichaam kijken maar meisjes zouden afgaan op hoe hij ruikt en zijn ''houding'' is best grappig :P oh, en ik kijk eerst naar haar houding,stijl etc lichaam natuurlijk ook maar da's bijzaak ;) |
p
|
kijken:
1) gezicht 2) lengte 3) Heupen! 4) Stem |
Waar ik naar kijk:
Z'n hele houding, z'n uiterlijk hoe hij er helemaal uitziet..En voornamelijk de ogen. Oogcontact bereik je het meest :) Waar ik over denk: Wat zijn naam dan zou zijn, zodat ik hem kan opzoeken op Hyves en dan veel meer te weten over hem :o |
Citaat:
|
Citaat:
Six-pack *kwijl* Kijk ook wel veel naar kleding en houding |
Citaat:
sex pack is overrated maargoed daar zal ik maar niet op in gaan om dit topic niet gelijk te verzieken. |
ik kijk, ass, tiete, gezicht, tiete,
sixpack bij meiden is lelijk |
Bij een leuke jongen denk ik inderdaad gelijk aan zijn geur :Bloos:.
|
ooh vandaar dat ik nooit leuk gevonden word, ik douche namelijk 2x in de maand
|
geur is bij mij totaal niet belangrijk(aangezien ik niet zoveel ruik), weet niet precies waar ik het eerst naar kijk, ik denk het geheel
gezicht is in elk geval erg belanrijk voor me, borsten en kont komen daarna pas(tenzij ik die toevallig eerder zie als het gezicht, vanachter bijv.) maar kijk toch vooral naar het geheel+extra aandacht voor gezicht waar ik aan denk... vooral iets van 'hmm, die ziet er goed uit' denk ik als ik iemand van achter zie en dat ziet er redelijk uit dan probeer ik te gokken of het gezicht ook mooi is, dat kan het maken of breken) |
Ik kijk naar dat gene wat als eerste mijn aandacht trekt. Kan zowel positief als negatief zijn. Ik heb geen vaste volgorde van naar onderdelen kijken.
|
geur is idd ook wel van belang bij mij, als iemand lekker ruikt dan kijk ik er sneller naar om, ook merkik dat somige meide lekkerder ruiken zonder parfum dan met parfum, amar neit alle ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitstraling, gezicht (hoort daar ook het kapsel bij?), persoonlijkheid.
Het lichaam boeit me niet zo, als ze maar niet te dik is. :P :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kijkt niet als eerste naar iets, je ziet waarschijnlijk het eerste wat op oog hoogste zit, het feit dat je daarna naar iets anders kijkt is dan irrelevant, je hebt de rest toch al gezien. Het logische is dus om te zeggen dat je eerst het gezicht ziet, en als laatste de schoenen.
|
Citaat:
|
Hee mensen,
waar kijken jullie het eerste naar als je een lekkerding (j/m) ziet langslopen? Bijv. (voor girls): 1. Kontje 2. Ogen 3. Kruis & waar denken jullie het eerste aan als je zo'n lkkrding ziet? Bijv.: 1. Wat er achter zijn/haar rits zit 2. Zijn/Haar six-pack / borsten 3. Zijn/Haar kontje weet eigenlijk niet of dit bij seksualiteit hoort, maar ok Let me know! |
Citaat:
ik kijk net zo goed naar mannen hoor (n) maar duss: ik kijk meestal eigenlijk eerst naar uitstraling. ik bedoel, een gemillimeterd hoofd met een joggingbroek, dan klap je toch gewoon in een keer van dicht? (serieus, ik snap niet waarom ze het doen). kleding en geur is idd heel belangrijk. |
ik kijk naar het gezicht lelijk-- leren kennen oppervlakkig is hij supper lief dan oke
is hij mooi dan sneller lere kennen lief meteen leuk maar als hij dom doet maak ik ruzie haha heb ik niet veel aan:P |
Citaat:
1. Kontje :p Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben toch wel een echte borsten-man, dus daar kijk ik meestal als eerste naar, dan gezicht, dan heupen. Maar dat allemaal is irrelevant als je iemand beter leert kennen. Is het een bitch, dan heb je niks aan dat lichaam en is ze super lief dan vind ik het lichaam nogal onbelangrijk.
|
Mij maakt het niet zoveel uit allemaal. Ik kijk gewoon naar zn gezicht.
En zijn haar. Ik hou van donker (gekruld) haar. En verder, tjah.. maakt het me niet echt uit :$ |
ik kijk eerst of hij een beetje stijl heeft, en of hij lekker ruikt natuurlijk.
en gezicht |
Eerst borsten, kan ik zelf niks aan doen. Maar ik let vooral op de persoonlijkheid!
Ogen ook wel(y);) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |