Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   houding (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1799546)

ghehe 18-04-2010 20:49

houding

ik weet nooit zo goed wat voor houding ik aan moet nemen als mijn vriend mij vingert.

hebben jullie wat voor me?

fizzle-fluffy 18-04-2010 21:04

Ik lig het liefst op mijn buik.

nature_lover 19-04-2010 09:43

ook erg lekker is het als je vriend op zijn rug ligt en jij gaat met je rug op zijn buik liggen. hij kan dan "overal" aan zeg maar en jij kan je benen langs zijn benen leggen en heerlijk genieten...

Volk 19-04-2010 18:50

Gewoon doen wat jij het lekkerst vindt voelen

nick1980 22-04-2010 11:09

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30414874)
Gewoon doen wat jij het lekkerst vindt voelen

Kietel kietel...

MissBuzzz 22-04-2010 18:07

met je benen wijd gaan liggen en dan hem tussen je benen laten zitten, en als je dan verder gaat hoef je niet moeilijk te doen om een goede houding aan te nemen om te seksen

Daantje_0705 23-04-2010 22:12

Jij op je rug en je vriend op z'n zij naast je/tegen je aan :)

Cherry Springs 25-04-2010 10:44

Citaat:

MissBuzzz schreef: (Bericht 30425029)
met je benen wijd gaan liggen en dan hem tussen je benen laten zitten, en als je dan verder gaat hoef je niet moeilijk te doen om een goede houding aan te nemen om te seksen

Even verzitten of anders positioneren is toch wel wat heel anders dan moeilijk doen, hoor. Als het goed is wissel je wel vaker van standje als je seks hebt. Je moet gewoon gaan zitten zoals jij het prettig vind.
Meestal lig ik op m'n rug en mijn vriendje op z'n zij naast me, of hij zit met z'n benen wijd tegen een hoekje van het bed en dan zit ik tussen zijn benen in. Dan kan hij overal makkelijk bij. :bloos:

Rode Panda 25-04-2010 11:21

i.p.v. dat je dit via een forum wilt oplossen (het probleem: in welke positie bladiebla vingerdevingersop) ga je met je vriendje experimenteren.

Ow haha schaam nee nee.

Niks schaam, experimenteren is prima te doen. Sowieso kom je erachter wat jij wil en wat je vriend fijn vindt.

Qimm 25-04-2010 23:01

als je nou totaal geen fantasie hebt of een creatieve inslag kan het wel heel lastig zijn.

BabyBam 26-04-2010 12:33

Ik lig meestal op mijn rug of soms op mijn zij ligt eraan is altijd anders eigenlijk, meestal hoe mijn mannetje voor of achter of naast mij zit haha,*O*

sweetlullaby 06-05-2010 21:45

Ik weet precies wat je bedoelt.
Ik vond het eerst ook raar, moet je nou je ogen open houden of niet?
Of moet je hem aankijken?
Het is niet heel moeilijk om uit te vinden hoe jij moet kijken of moet liggen.
Doe gewoon precies hoe jij het lekker vind al lig je met je benen in je nek als jij dat fijn vind moet je dat doen.
Je vriend is de gene die jou vingerd dus jou houding ook moet accepteren.

Een tip voor als je hem liever niet aankijkt:
ga met je rug tegen hem aanliggen (lepeltje lepeltje) en druk jezelf dicht tegen hem aan, het is voor hem ook best opwindend omdat je met je billen tegen zijn zaakje aan ligt.
Hij heeft ze handen vrij om jou te strelen en te vingeren en je hoeft je niet te schamen of je raar kijkt.

Succes ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.