![]() |
SOG: Saai-Ontwijkend-Gedrag #966
Als niemand iets opent doe ik het maar.
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten sann 56 Archont 49 Medeia 37 Sarah 33 Martiño 28 Mean 28 ecnelis 26 Carn 24 Etmakas 19 N00dles 17 Absinthe 15 JasperJD 15 Jiiive 13 White Trash 13 Rode Panda 12 *Miekje* 12 Rationeel 12 Tink* 11 CreativeMusic 11 Pippeloen 9 fizzle-fluffy 8 Kazet Nagorra 7 Rivka* 6 grl 6 Sigmund 6 IKBENBABSWEL 5 JJoosje 4 Commendatore 4 Little Phoebe 3 Trimm Trabb 2 Moz 2 Jaeger 2 Philosophy 2 Jasmijn. 1 kopmuntkip 1 Dark Phoenix 1 Queasy 1 Toon topic & sluit venster |
ik was er ook net eentje aan het openen, gelukkig ververste ik het beeld :bloos:
|
8 berichtjes maar!
|
Citaat:
|
present!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We gaan al naar de duizend trouwens!
|
ja wedden dat jullie net de duizend hebben als ik in barcelona zit :D
|
Goed timen!
Wat wordt de titel voor de 1000e? Wat saai zeg # 1000? |
Zou jij saai doen voor € #1000
|
Citaat:
/internetgrap:o |
Godverdegodver wanneer leer ik nou eens te bellen. Ik zit serieus al een uur op mijn stoel te weibelen omdat ik niet durf maar wel moet van mezelf. :(
|
gewoon doen; want als je het gedaan hebt dan denk je helemaal van "oooo nou dat was een eitje".
|
Citaat:
|
Wat een vermoeiende dag zeg:O
|
Citaat:
|
ik ben me onwijs hard studie ontwijkend aan het gedragen :(
|
Geen zin om te werken, pff. Zodra de zon schijnt is het doeiiiii arbeidsethos ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke titel :p
|
Citaat:
vaak na de eerste seconde is je angst ook meteen weg als je al iets gezegd hebt teminste bij mij zo |
Hoi saaierts!
|
Citaat:
|
Hoi JJ
|
Citaat:
btw ben niet saai. |
Ik vind bellen oprecht leuk :o
|
Oei, te veel zoetheid op een stokje! *hoestbui*
|
ik ook en soms eng maar dat is snel over
|
Citaat:
Hierdoor worden dit ''saaitopics'' genoemd, dus mensen die erin posten zijn ''saaierts''. ;) Maar je bent nieuw hier he? :) Vertel is wat over jezelf :P |
nou ik ga maar eens naar het werk.
|
Bleeegh, het is hier saai, het vordert langzaam, en ik ben al de hele dag aan het wachten op een cardioloog met een te druk schema '--
|
Ik ben heel blij want ik heb in de kringloopwinkel voor 7,50 een naaibox gekocht *O*. Nu zwerven er straks nergens meer losse klosjes garen en lapjes en naalden meer rond waar je op gaat staan enzo :O. En ik kan er gelijk mijn borduurwerk, wol en punnikspul in kwijt.
Ook heb ik drie boeken van rond 1900 weten te bemachtigen voor 50 cent per stuk *O*. |
:)(Y)
|
Ik heb eindelijk definitief een profielkeuze gemaakt en ik weet nu wie er bij mij in de klas komen. :)
|
hallo lieverds. ik had vandaag een hele leuke dag op school. superrelext jammen met medeleerlingen en mijn leraar vond mijn nieuwe creatie (liedje:P) erg mooi, dus ik ben blij. :)
|
oeh oeh
|
goed zo!
|
ik denk dat ik maar weer een nieuwe website ga ontwerpen :o
|
Citaat:
langzaam maar zeker komt het einde inzicht! |
oh tof! ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
|
Citaat:
|
Ik ben zo'n regelmiep soms *O*
|
Citaat:
|
wat een kankerdag. Ik wens de maker van mijn fiets terminale griep toe.
|
waarom kat?
|
waarom sig?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |