![]() |
Duits: 'Wie Licht Schmeckt'
Hoi allemaal,
ik vroeg mij af of één van jullie misschien het Duitse boek 'Wie Licht Schmeckt' (van Friedrich Ani) gelezen heeft. Ik moet namelijk een handelingsdeel hierover maken, maar ik heb het boek niet gelezen en het moet morgen ingeleverd worden :| Overigens staat er op internet 1 samenvatting, waaruit ik niet heel veel heb kunnen halen.. Ja ik weet het, dom dom. Ik pak alles weer eens op het laatste moment aan. Maar alsjeblieft help mij, want als ik dit niet inlever op tijd dan kan ik niet slagen dit jaar :'( Dus laat het me even weten als je het boek gelezen hebt :D dan heb ik wat vraagjes voor je :) Bvd ! |
Ik kan je niet helpen maar hij is verfilmd zo te zien: http://www.imdb.com/title/tt0455861/
|
Ja, dat weet ik ;)
Alleen ik kan de film nergens vinden en daarbij heb ik een groot aantal echte details uit het boek nodig :) Dan heb ik dus niet zo veel aan de film.. Maar toch bedankt!:D |
Wie helpt me?!
Ik moet weten wat voor beroep Lukas' vader doet, wat het lievelingseten is van Lukas, wat Lukas' oogkleur is en bijzonderheden van Lukas' vader en moeder. Daarbij moet ik ook weten wat er gebeurd tussen Lukas en zijn ouders. Er staat 'Gleich im Kapitel 2 wird die Beziehung zwischen Lukas und seinen Eltern beschrieben.' Maar ik heb Kapitel 2 dus globaal doorgelezen, maar het gaat alleen over Lukas en zijn moeder. Ik zie niet iets staan over die vader, of ik snap het gewoon niet helemaal :P Maar ik moet dus weten wat er tussen hen 3en gebeurd ofzo. |
Alsjeblieeeeeeft, iemand, help mij !
Morgen wordt echt mijn dood als ik dit niet af heb, dan wordt ik namelijk uitgesloten voor de eindexamens. :| |
Citaat:
|
Jaaa, das dus een hele goede vraag hoe ik dat ga doen...
Ik heb het nu nog steeds niet.. Maar ik ga het morgen denk ik maar eens uitzoeken hoe ik dat ga oplossen :s |
Ingeleverd, klaar, van mij part kan dit topic gesloten worden :)
Het is gelukkig allemaal goedgekomen met mij :D |
Is er iemand die deze vragen toch nog kan beantwoorden voor mij? Spoed spoed spoed
|
Citaat:
ik heb het boek gelezen. Wat moet je precies weten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |