![]() |
andere school. buskaart?
hoi, ik ga waarschijnlijk 3GL in Emmen doen. en woon er rond de 15 km vanaf. iemand enig idee als Je met de bus gaat of Je geld trug krijgt van instanties/belasting of wat dan ook? zal natuurlijk jammer zijn dat ik KbL moet doen terwijl ik gemengde leerwegen kan doen (gl = kbl/tl niveau voor klas 3)
|
ik zou het niet weten, maar 15 km is opzich ook goed te fietsen..... ik woon zelf 15 km uit groningen en 80 a 90% van de mensen hier gaat gewoon met de fiets naar school.
|
Dat is wel ver ja, volgens mij kun je met de bus wel iets van een abonnement nemen, ik zou zeggen doe dat?
Of hang de bikkel uit en fiets gewoon het hele stuk. Wat ook kan is een anonieme OV chipkaart kopen en dan gaan reizen, maar dan vliegt je saldo er wel zo doorheen. |
15 kilometer is echt goed te fietsen! Je bent even onderweg, maar het is wel veel goedkoper als de bus en je krijgt er een goede conditie van ;)
|
haha. fietsen:o dan moet ik echt omwegen nemen. en moet ik veel vroeger uit mijn nest... maar jullie weten niet of er ook instanties oid zijn waar Je aan kunt geven of Je geld terug krijgt? of is dat er gewoon niet...
|
Ehh denk t niet, de enige reden die ik kan bedenken om geld terug te krijgen is als je met de trein moet en een vertraging van meer dan een half uur hebt. Dan kun je een kaart invullen en krijg je twee euro ofzo terug.
|
Citaat:
nja, wel iedereen bedankt nog voor de info.etc. dit topic kan nu sluiten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |