Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Doping en topsporters (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1799873)

Chiara en Jana 21-04-2010 10:50

Doping en topsporters

heeey...:D
Wij zijn twee studentes en doen een onderzoekje naar sporters en doping.
Graag hadden wij graag jullie mening over topsporters en doping.
Wat vinden jullie van topsporters die doping gebruiken om beter te presteren en vinden jullie dat doping legaal moet worden? Ben je voor of tegen doping en waarom?(y)(n)
Laat je mening de vrije loop en vertel ons hoe jij erover denkt! :confused:

Alvast bedankt
Jana en Chiara *O*

SacredRose 21-04-2010 11:02

mischien een idee om deze ook op het sport forum te zetten.
maar goed :) ik ben van mening dat het niet legaal mag worden. sport is in mijn ogen een manier om te laten zien wat je met je eigen kracht kan. dus iets waar je zelf voor gewerkt hebt. en niet iets dat je krijgt door doping.

edit: ik zag net dat het er al stond

honkballertje 21-04-2010 13:41

Citaat:

Chiara en Jana schreef: (Bericht 30420183)
heeey...:D
Wij zijn twee studentes en doen een onderzoekje naar sporters en doping.
Graag hadden wij graag jullie mening over topsporters en doping.
Wat vinden jullie van topsporters die doping gebruiken om beter te presteren en vinden jullie dat doping legaal moet worden? Ben je voor of tegen doping en waarom?(y)(n)
Laat je mening de vrije loop en vertel ons hoe jij erover denkt! :confused:

Alvast bedankt
Jana en Chiara *O*

topsporters zouden geen doping moeten gebruiken.
niet legaal maken
tegen doping, omdat als er wel doping gebruikt zou mogen worden het niet alleen meer gaat om wie de beste sporter is maar ook over wie er wel of geen doping gebruikt en dat is niet de bedoeling.

kijk als het topsport is met competitiewedstrijden dan moet je eerlijk zijn tegenover je tegenstanders. dat kan niet als de 1 wel doping gebruikt en de ander niet. allemaal doping laten gebruiken is ook geen optie omdat mensen willen kijken naar hoe goed je kan zijn in een bepaalde sport en niet of je goed doping kan nemen. voor de jeugd is het ook een slecht voorbeeld want straks gaan ze denken dat het normaal is wat het niet is.

als je doping gebruikt bij bodybuilding ofzo moeten ze zelf weten als ze maar geen wedstrijden doen in competitie's waar dat niet mag.

MTpower 21-04-2010 18:21

Citaat:

sacredrose schreef: (Bericht 30420239)
ik ben van mening dat het niet legaal mag worden. sport is in mijn ogen een manier om te laten zien wat je met je eigen kracht kan. dus iets waar je zelf voor gewerkt hebt. en niet iets dat je krijgt door doping.

Ik ben dus tegen prestatieverhogende middelen bij sporters.
Cocaine gebruiken of een jointje roken heb ik niks op tegen, dat moeten ze zelf weten.
Al dat gedoe toen ook toen ze er achter kwamen dat Michael Phelps een jointje had gerookt (N).

silentbob 21-04-2010 19:35

ik heb kan me niet schelen gestemd, aangezien ik er absoluut niks aan vind om naar sport te KIJKEN(en zelf doen vind ik vaak ook al niet zoveel aan), en ik snap dus ook nog steeds niet wat mensen eraan vinden om naar sport te kijken
vandaar dat het me ook niet uitmaakt of ze nou doping gebruiken of niet, ik kijk er toch niet naar, hoewel, mischien zou het met doping wel intressanter worden, moet die doping wel wat intressante bijwerkingen hebben(paarse huid, over verslechterd zicht/orientatievermogen zodat je eens wat botsingen ziet)

Sigmund 21-04-2010 21:05

Een wedstrijdje "wie gaat op het randje zitten tussen dood en een wereldprestatie" heeft niemand iets aan. Echt, doping is gevaarlijk. Absoluut niet dus.

Sigmund 21-04-2010 21:24

Een wedstrijdje "wie gaat op het randje zitten tussen dood en een wereldprestatie" heeft niemand iets aan. Echt, doping is gevaarlijk. Absoluut niet dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.