Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Onbereikbare liefde.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1799920)

Hglen 21-04-2010 18:12

Onbereikbare liefde..

Hoi allemaal,

Ik neem dagelijks na de les de bus naar huis en sindskort zit er telkens een meisje dat er vroeger nooit zat. Ze is zowat het mooiste wat me ooit overkomen is.. Ik was er direct verliefd op, maar waar het schoentje wringt: zij lijkt me ongeveer 3 jaar ouder (ikzelf ben 18). Bovendien zit ze altijd te praten met vrouwen (rond de 30). Ik vermoed dat het collega's zijn van haar werk.. Dus vermoed ik dat zij zelf ook werkt, maar ikzelf zit in me eerste jaar hogere school. Daarenboven is zij ongelooflijk knap in vergelijking tot andere meisjes. Een hoop redenen waarom ik het niet aandurf om contact te maken. Op de bus probeer ik wat oogcontact te maken enzow, maar zoals ik zei heeft ze het altijd druk met praten met de mense waar ze bij zit. Als ik dan wat zou proberen heb ik bang om voor een volle bus af te gaan. Wat moet ik doen :(?
Dankjewel

Naimin 21-04-2010 18:23

Ja da's een moeilijke.. het is nog altijd gewoon er op af gaan natuurlijk...
Je kan ook achter haar gaan zitten in de bus, en dan gewoon iets normaals vragen zoals weet je waar de... is..

Misschien knoop je hiermee wel gelijk een goed gesprek aan.
De volgende keer vraagt ze dan misschien wel, heb je het gevonden??

En zo kan je langzaam maar beter elkaar leren kennen..

Hglen 21-04-2010 18:31

Idd een moeilijke, maar het moet je maar overkomen hé. Misschien 'mik' ik gewoon wat te hoog..
Maar ik denk er elke dag aan en dat vreet aan je :s

keepdreaming 21-04-2010 19:06

Kijken waar ze uitstapt. Als ze alleen uitstapt kun je er achteraan gaan (niet op die stalk-manier) en dan een straatje verder vragen: ''Hé, weet jij de weg hier een beetje? Ik ben opzoek naar ...'' Zo zou ik het aanpakken! En als je het toch niet durft ga je een ander straatje in en weet je tenminste een beetje waar ze woont.

Henck 21-04-2010 20:11

Ik zou er gewoon een mooie openingszin tegenaan gooien als ik jou was;)

just_a_loozer 01-05-2010 09:08

Ik vermoed dit, ik vermoed dat, waarom vraag je het niet gewoon?

Outlaw 01-05-2010 10:04

Citaat:

keepdreaming schreef: (Bericht 30421620)
Kijken waar ze uitstapt. Als ze alleen uitstapt kun je er achteraan gaan (niet op die stalk-manier) en dan een straatje verder vragen: ''Hé, weet jij de weg hier een beetje? Ik ben opzoek naar ...'' Zo zou ik het aanpakken! En als je het toch niet durft ga je een ander straatje in en weet je tenminste een beetje waar ze woont.

slecht idee.

Syori 01-05-2010 14:25

Citaat:

Outlaw schreef: (Bericht 30452776)
slecht idee.

I agree. Dan ga je wat mij betreft de stalker-lijn voorbij. Maar je moet het vooral zelf weten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.