![]() |
{iphone/ipod touch} jailbreak thread
het jailbreak thread WAT IS JAILBREAKEN jailbreaken is het veranderen van je firmware van je iphone/ipod touch zodat er ook programma's op draaien die niet door apple toegestaan zijn/ geaccepteerd worden waarom jailbreaken?? veel mensen jailbreaken voornamelijk om dingen te krijgen die niet op de iphone/ipod touch te krijgen zijn. (zoals thema's) hoe moet je jailbreaken?? dat ga ik hier niet uitleggen. daar zijn verschillende guides voor. ik geef er een paar. (ze zijn wel in het engels) sn0wbreeze pwnagetool blackra1n voor de rest kun je natuurlijk ook nog gewoon googlen ;) welken modellen kan ik jailbreaken helaas zijn (nog) niet alle modellen van de iphone/ipod touch te jailbreaken, ook niet alle firmware is te jailbreaken, hier een overzicht:
winterboard winterboard is een applicatie waarmee je je iphone/ipod touch er anders uit laat zien door middel van thema's. hier kun je over winterboard ook al je vragen/opmerkingen kwijt. als er nog vragen/suggesties/iets aangepast moet zijn, roept u maar!:) |
Goeie uitleg maar hoe heet het thema die jij als voorbeeld hebt van winterboard?
|
ik zou het niet weten. heb ik ook maar van internet,
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |