![]() |
Saaisam, open u! #969
*O*
|
Hallo.
|
hallo!
|
Zat je al lang te wachten Absinthe? :D
|
Nee, ik kwam net terug van mijn afwas en zag dat er geen topic geopend werd, dus toen opende ik hem maar :)
|
Ik ga hardlopen houdoe.
|
Zo! weer goed mn best gedaan; tijd om huiswaarts te gaan. Gezien het mooi weer is zo eens even een stukje hollen; en de rest van de avond niks doen. Aka drummen, tv series kijken en achter de computer hangen :P
|
@ Sann: ah, jammer, daar heb ik al een contactje voor -maar als ze niet antwoord kom ik er nog wel op terug- Ik wil zo graag vergelijken!
|
fresku :bloos:
|
ik heb vanochtend niets meer kunnen doen dus nu ben ik mijn stage aan het inhalen
|
Wir sitszen in den Zug, oder etwas!
|
Serieus, bij élke productie die ik maak, ben ik altijd zo laat met decor fixen. Ik heb nu een bank, maar die staat nog hier en moet nog naar Eindhoven op de een of andere manier. Ik heb een vloerkleed op zolder bij mijn ouders gejat, en net een hele (zware) stapel servies en bestek bij elkaar gekocht. Maar ik moet nog een eettafel en stoelen en ook nog een bijzettafeltje. En ik wil nog heel graag kozijnen achterop het toneel aan het grit hangen. Met gordijnen erin, de ramen zegmaar. Maar jezus, dat moet dan dus ook allemaal nog gemaakt worden :o
Zo stom, iedere keer ben ik er weer laat mee, en nooit denk ik eens bij mezelf van 'Hee, zal ik deze keer eens vroeg beginnen met spullen regelen' :p |
Zo, en ik ben er weer weg van. Op naar Eindhoven. Daag!
|
Zo, tijd om te School Ontwijkend Gedrag-en.
|
Ik vertoon op dit moment Syfilis Ontwijkend Gedrag.
|
Altijd goed toch (y).
|
Discrimineren mag niet; maar die kudde bosjesmannen die in dit gebouw blijken te wonen zijn echt strontvervelend en asociaal.
|
Ik ben nieuwe sollicitaties de deur uit aant werken (Y)
|
Citaat:
|
waar ga je sollen archont?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://dl.dropbox.com/u/361022/Patsen.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
geeft v/d Kerkhof nog les @ HJC?
|
Citaat:
Spijtig voor ze dat ze zo'n groot talent mislopen nu ;) |
Citaat:
Ja die is nu systeembeheerder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik vanavond gaan trainen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal hebben de meeste beginnende docenten dat en die gaan dan rustig over naar havo/vwo. |
Citaat:
|
Aargh mijn huisgenoot is weer thuis & weer aan het zingen :facepalm:
|
Citaat:
|
Auw :D(N)
Ik stuur een email naar de rector maar dat moest heel raar naar een ander emailadres (misschien zijn secretaresse ofzo) en die heette van dongen. Dus ik heb erneer gezet geachte heren. Bleek diegene van dat emailadres naar wie ik dat stuurde een vrouw te zijn! Foutje :P Ze stuurt ook terug: meneer, mevrouw, blablablaontvangen.. Oeps :D |
Even mijn excuses maar aangeboden voor de aanhef :P
|
zo.
eten: check. nieuwe southpark: check |
Citaat:
Kga denk ik toch maar wel. |
ik heb een blos op mijn wangen bij een bepaald idee :D
|
Haha elke keer dat ik Mohammed zie in South Park lig ik dubbel :(
|
Citaat:
Vertel! |
Citaat:
|
ik heb net pizza besteld online, en nu krijg ik een schermpje FOOD TRACKER :D een knipperend balkje vertelt me of mijn eten al besteld, verzonden, bevestigd, in de keuken of met de bezorger mee is :cool:
geschatte aankomsttijd 19:45 :( :( |
oooh ja deel 2 van south park is er vandaag he *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |