![]() |
wat vind jij van cyberseks?
.
|
gedult is een schone zaak.
|
Houd er even rekening mee dat dit een forum is en geen chat. Het kan wat langer duren voordat je antwoord krijgt, dus ik zou zeggen, kweek wat geduld. ;)
Ontopic: Ik vind cyberseks niet zo boeiend eigenlijk. Het doet me altijd een beetje denken aan die tekst-based spelletjes van "X strikes you with over 6000 damage for a critical hit!" :p |
vroeger (1 a 2 jaar terug :p ) werd ik bijna dagelijks aangemeld door mannen op msn. vaak zonder iets te zeggen sturen ze een webcamuitnodiging en als ik die dan accepteer zaten ze te rukken achter de cam.
kon niet zeggen dat ik daar geil van werd. nu staat mijn msn volgens mij nergens meer op internet, dus wordt nu ook niet meer zo vaak aangemeld :P nja ik vind het dus niks. heb ook het idee dat het eigenlijk alleen (oude) mannen zijn die dat doen. ik zou het zelf iig niet doen. |
Citaat:
geduld is ook met een -d op het eind och beetje plagen kan volgens mij best leuk zijn, maar nothing beats real sex :cool:(y) |
Citaat:
maar indeed, daar kan ik wel inkomen :) |
hoort bij cybersex ook telefoonsex?
heb ik sinds kort. vind t wel helemaal geil :D alleen jammer dat je dan savonds om 12 uur in een ander bed ligt (: |
Cybersex vind ik persoonlijk wel leuk. Heb dit een keer gedaan en was erg opwindend (wel met iemand die ik kende)...
|
Citaat:
|
alles op z'n tijd :)
|
dat je er nog wel achter komt omdat je nog maagd bent.
|
Citaat:
|
Volgens mij mist er iets
hint: beginpost en eerdere posts van missbuzz... |
zonder beginpost is deze topic niet meer zinnig.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |