![]() |
Vanuit je flanken saaien! #968
*O*
|
goeie titel!
|
*in flanken saait*
|
ik moet ook al een paar jaar een bril
|
Godmiljaar er zit bij bodypump een gruwelijk lekkere vent maar hij is veul te oud voor me. Maar hij had een mooi idee: terwijl de rest de lunches deed, gingen we tegen de muur zitten. Tien minuten tegen de muur zitten. Als hij nog eens een leuk idee heeft... :(
edit: niet op de grond, maar echt in de lucht. |
Ecnelis: dat Isreal-citaat?
|
@ manon, die geruchten over wat James Bond met z'n 25 cm heeft gedaan, daar mogen we het niet meer over hebben hè! :p :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, dat soort dingen doe je nonstop bij taekwondo (Y)
potje sparren, - kut oefening - , potje sparren (Y) |
ah ok. Nouja dit was vrijwillig. Maar tien minuten, au :D ik ga morgen echt niet kunnen lopen en ik moet van 9 tot 5 staand werken :D (N)
|
tetten dikke boomstronken en benzine!
FIK ERIN! burn baby buuurrrnn pa'r tu pwernopureuze viessssssssss eeeewl kindjes, ga eens slapen kak |
dus ik ga nu maar slapen, welterusten!
|
KIND
|
Citaat:
|
Ik wil graag skates kopen maar overal zijn ze of heel duur (100+ euro) of hebben ze te harde wieltjes (82a en hoger). Ik wil graag 78a of 80a. Vroeger waren die toch veel meer verkrijgbaar?
|
Ik hoop dat ik er morgen een beetje toonbaar bij loop :o
|
nieuwe dag!
|
godver ik moet en wil daten
|
FFS, waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Join the club :o
|
en ik join nu de vroeg slapen club :bloos::Bloos:
|
Ik join al een club. De WWWWW-club.
|
Ik zit bij de lekker-chagrijnig-zijn-in-je-eentje club.
|
Holy moly, de homoseksueelste man ooit is nu bij Jonathan Ross. :|
|
Ik wil naar bed, maar toch ga ik niet. -O-
|
*legt bedje van kussens neer voor Allure*
|
[IMG]http://i44.tinypic.com/10mu9du.jpg[/IMG]
:D FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffffffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuu u |
Citaat:
|
Jezus, wat heb jij allemaal zitten bellen joh?
|
smsen vooral :o
|
Goedeavond!
|
Ohohoh, die jeugd van tegenwoordig met al dat ge-sms.
*hoofd schudt* |
Ik antwoord alleen maar :o
|
goeie titel.
|
Ik wil het een beetje laat maken vandaag omdat ik morgen en overmorgen nachtdienst heb.
|
een mooi begin met een prachtige einde. ben net naar "de gelukkige huisvrouw" geweest:o
|
Ik heb net heel lang met een fin gepraat op chatroulette. Hij was wel weer typisch fins en lekker spraakzaam maar niet heus. En hij kon ook niet lachen, toen ik vroeg of hij kon lachen zei hij 'yes I can' met een stalen gezicht :D;dd;
|
Hee Pip in het afscheidsfilmpje is Barbara best tof.
|
awh mijn mama is zo schattig <3.
Ze zat dus de afgelopen 2 weken op de canarische eilanden. En ze kon niet terug want aswolk. Maar toen keek ze dwdd en daar was op het eind zo'n aangepast stukje nieuws. En toen hadden ze het nieuws samengevoegd met de film 2012, dus mama dacht dat ze het nieuws keek, en dat ze daar zeiden dat de wereld verging. Dat heeft ze ongeveer 3 uur gedacht en toen alleen maar gedacht: BUUH zij zijn allemaal in Nederland en ik zit hier & wat moet ik nu. Awh <3. |
Citaat:
|
Ja ik ook hoor!
|
http://4.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cu.../3d+spider.jpghttp://www.tattoowatch.com/pictures/...pider-Foot.jpg
3d-tattoos, echt knap gemaakt. |
barbara kon wel vliegen ondanks de aswolk ;)
|
En er lag nog sneeuw daar. :P
|
Citaat:
|
Oké slapen!
Morgen weer naar chick *o* |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |