Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   trap in ballen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1800308)

jeroen14 25-04-2010 11:56

trap in ballen

hey ik ben jeroen en ik heb twee zusjes van 9 die het grappig vinden om me steeds in me ballen te trappen of slaan als we aan het stoeien zijn ik heb ze al een paar keer gezegt dat ze dat niet moeten doen omdat het me super veel pijn doet maar omdat me moeder er elke keer ook om moet lachen en zegt dat ik me aanstel blijven ze doorgaan.
Hoe kan ik hun duidelijk maken dat het me echt pijn doet

Sarah 25-04-2010 13:00

Ga een keer apart met je moeder praten en leg aan haar uit dat je zusjes best hard trappen ook al zijn ze pas negen en dat het een gevoelige plek is, en dat het dus echt pijn doet en je je niet aanstelt, en dat ze je dus niet uit moet lachen maar er gewoon iets van moet zeggen.
En als je zusjes het doen, brul dan 'au dat doet pijn' en hou ze op afstand door ze bij de schouders vast te pakken. Niet door elkaar schudden of terugslaan, maar gewoon schouders vasthouden met je armen gestrekt zodat ze er niet bij kunnen, jouw armen zijn langer dan die van hun. En terwijl je dat doet, zeg je iets als: 'dat doet heel veel pijn bij een jongen, je moet dat niet meer doen'.

Commando 25-04-2010 14:29

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 30432973)
Ga een keer apart met je moeder praten en leg aan haar uit dat je zusjes best hard trappen ook al zijn ze pas negen en dat het een gevoelige plek is, en dat het dus echt pijn doet en je je niet aanstelt, en dat ze je dus niet uit moet lachen maar er gewoon iets van moet zeggen.
En als je zusjes het doen, brul dan 'au dat doet pijn' en hou ze op afstand door ze bij de schouders vast te pakken. Niet door elkaar schudden of terugslaan, maar gewoon schouders vasthouden met je armen gestrekt zodat ze er niet bij kunnen, jouw armen zijn langer dan die van hun. En terwijl je dat doet, zeg je iets als: 'dat doet heel veel pijn bij een jongen, je moet dat niet meer doen'.

Maar jouw armen zijn wel korter dan hun benen. Dus als je ze vast hebt, kunnen ze gewoon door blijven schoppen...

Balance 25-04-2010 15:02

Hij zegt dat het voornamelijk gebeurt tijdens het stoeien. Ik neem aan dat als je ze op afstand houdt met je armen en dat je schreeuwt dat het pijn doet, dat ze heus niet als een gek door zullen blijven trappen..

@TS: ik zou doen wat Sarah zegt en als dat niet werkt, concluderen dat je zusjes niet slim genoeg zijn om nog langer mee te stoeien. Want in je ballen trappen hoort helemaal niet bij een potje stoeien, dat horen meisjes van 9 ook best te kunnen snappen.

mxshaun 26-04-2010 16:33

Wat een vreselijke moeder zou ik denken..

Naimin 26-04-2010 17:06

doe een stuk metaal in je broek.. kijke wie er dan veel pijn heeft.. jij ook dan wel denk ik :S
doe heel veel watten (sokken) in je onderbroek dan een stuk metaal of hout (iets wat hard is in je broek)
en als ze dan slaan zal je vast wel wat voelen maar het meeste word opgevangen door de sokken (watten wat dan ook :D) en dan hebben je zusjes pijn.

tenminste als ze geen schoenen aan hebben

NaamInGebruik 26-04-2010 17:11

gewoon tijdje niet meer stoeien, stormt ze op je af? vloer je haar meteen, end of story.

Poor twisted me 07-05-2010 22:51

Ik zou zeggen doe iets pijnlijks terug....

Wie niet luisteren wil moet maar voelen...

Sorry hoor maar dat kan toch niet, zoiets doe je toch niet voor de grap?!
Meisjes hebben lange haren ik zou zeggen leef je uit... :o

Khaldor 03-06-2010 18:04

Citaat:

Naimin schreef: (Bericht 30437870)
doe een stuk metaal in je broek.. kijke wie er dan veel pijn heeft.. jij ook dan wel denk ik :S
doe heel veel watten (sokken) in je onderbroek dan een stuk metaal of hout (iets wat hard is in je broek)
en als ze dan slaan zal je vast wel wat voelen maar het meeste word opgevangen door de sokken (watten wat dan ook :D) en dan hebben je zusjes pijn.

tenminste als ze geen schoenen aan hebben

Heel veel watten (sokken) in je onderbroek doen of een stuk metaal of hout..? En dan voor lul lopen omdat iedereen denkt dat je een erectie hebt :facepalm: :D

MTpower 05-06-2010 16:28

Citaat:

Poor twisted me schreef: (Bericht 30475421)
Ik zou zeggen doe iets pijnlijks terug....

Wie niet luisteren wil moet maar voelen...

Sorry hoor maar dat kan toch niet, zoiets doe je toch niet voor de grap?!
Meisjes hebben lange haren ik zou zeggen leef je uit... :o

Precies, ik had wel even aan een oor staan draaien als ze dat bij mij bleven doen. Eén of 2 keer waarschuwen is meer dan genoeg om een boodschap over te brengen, wie niet luisteren wilt moet maar voelen. (y) :o

SanneMons 05-06-2010 16:34

Flink op de vingers tikken en zeggen OPHOUDEN NU!!! met een kwaad gezicht. Je zult zien dat ze het niet gauw meer doen.

Een beetje discipline bijbrengen geen kwaad kan op die leeftijd.

arPos 06-06-2010 09:33

Citaat:

jeroen14 schreef: (Bericht 30432770)
maar omdat me moeder er elke keer ook om moet lachen en zegt dat ik me aanstel blijven ze doorgaan.

Watblief, schop jij je moeder eens flink tegen de uterus en vraag het er dan nog eens.

puchracer 10-06-2010 10:41

je kunt het er ook met je vader overhebben die weet hoe het voelt dan kan hij een goed gesprek met je zusjes hebben

remy476 10-06-2010 17:17

Gewoon eens flink tussen hun benen in trappen zal ze wel leren denk k.

canonimo 12-06-2010 15:56

ik ben het er mee eens; wie niet luisteren wil moet maar voelen...
trek aan haar haren (omhoog!) en trap dan haar benen onder haar weg...
kijken wie zig dan aanstelt;)

woordzoeker 14-06-2010 22:07

Citaat:

jeroen14 schreef: (Bericht 30432770)
hey ik ben jeroen en ik heb twee zusjes van 9 die het grappig vinden om me steeds in me ballen te trappen of slaan als we aan het stoeien zijn ik heb ze al een paar keer gezegt dat ze dat niet moeten doen omdat het me super veel pijn doet maar omdat me moeder er elke keer ook om moet lachen en zegt dat ik me aanstel blijven ze doorgaan.
Hoe kan ik hun duidelijk maken dat het me echt pijn doet

vertel het je vader die weet vast wel dat het
pijn doet:y ik hoop dat het werkt en anders probeer uit de buurt van je zusjes te blijven wat moeilijk is:'(
of als ze je trapt aan de haren trekken tot ze stopt

Thinus 15-06-2010 09:24

Krengen zijn het. Vertel het ze gerust.

miguel301 12-07-2010 22:56

Schandalig dat meisjes van 9 jaar zo'n slechte manieren hebben!
Laat ze maar goed afzien!!!!!!!!!!!!:evil::p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.