![]() |
D&A zomermeet
Gewoon weer eens gezellig naar de kloten gaan met zn allen, op een nog nader te bepalen tijd en datum en locatie.
Dus: Wat: een weekend lang in andere sferen verkeren Wanneer: Ergens in de zomer Waar: Geen idee Wie: -Wann -Tuttebel -Mephisto - - - deadlock tigerly m3tr01dm1nded zoef de haas hydrodynamikaas pannekoeketrut parelketting kebabtetten en de rest die ik nu niet noem naamzoek |
goede plan! ik stem voor zaterdag 19 juni.:P (omdat mn vriendje dan in het land is en hij dit ook wel leuk zal vinden)
edit: NEE toch geen 19 juni want dan zijn we op indian summer festival haha.:o |
19 juni is het weekend van solstice festival op ruigoord, liever niet ;) hoewel we ook wel daar zouden kunnen meeten eigenlijk?
maar ik ben wel voor! lijkt me vet om weer een keer een meeting te houden. wie wilt er zn huis beschikbaar stellen en wanneer? bij mij thuis kan het helaas niet.. -Wann -Tuttebel -Mephisto -Mrboot |
misschien weer bij deadlock, maar goed, zal het hem eens vragen
|
antwoord: "Ja kan."
|
Als het even kan ben ik er ook bij, yeah :D
-Wann -Tuttebel -Mephisto -Mrboot -Sidhe |
zoef is ook van de partij :o
En ik weet niet hoe deadlock staat tegenover trippende mensen maar hij is er volgens mij niet de meer de grootste fan van dus we kunnen hier (deadlock en ook mijn huis in zwolle) dingen doen maar misschien wel alleen als hij niet hier/op vakantie is |
aight (y)
|
Ik heb inderdaad problemen met mensen die hem spacen op LSD vanwege ervaringen in het verleden. Maar een gezellige meet kan altijd :o
|
19 juni wordt het dus niet, ergens in juli tijdens de vakantie?
|
15 tot 18 juli is dour, dus beter niet dat weekend.
|
Mits ik kan en het niet weer op babysitten (;)) uitdraait, ben ik erbij!
|
9-10-11juli?
|
Ik ben ook voor. Waar en wanneer maakt me niet heel veel uit hoewel er een aantal weekenden zijn dat ik niet kan. Ik weet zo niet wanneer maar bepalen jullie maar een datum en dan zie ik wel of ik kan.
|
26 t/m 29 juni ben ik in RUSLAND adkfjlhaklsrjghkdfghuj *O* dus dan kan het sowieso niet :o
|
Ik ga ervanuit dat we wel tot n weekendconsensus kunnen komen.
Evengoed mits ;) -Wann -Tuttebel -Mephisto -Mrboot -Sidhe -Narie Vooraf even gezamelijk Japser uitbreken uit het hospitaal en we're ready to take off (Y) |
Geen zicht op de mogelijkheden, maar als ik kan ben ik er wel bij:)
JimJim naamzoek gvd!!:p Moet maar alvast effe gaan sparen en verzamelen:bloos: |
10 juli is mijn verjaardag. En op zich is het wel leuk om dan te meeten, maar dan wil ik wel cadeautjes :P
Nee, liefst een andere datum, maar ik heb sowieso larps enzo dan, dus ik moet gewoon kijken of ik kan. Ik zat pas nog te denken dat de laatste meet alweer zo'n tijd geleden is. Op zich kan het bij mij, maar de afstand was de laatste keer niet zo'n succes :D |
Mag iedereen komen? :bloos:
wat mag wel en wat mag niet? |
Citaat:
|
in principe mag iedereen komen zolang je je gedraagt.
Als het hier is dan kan wat mij betreft een hele hoop. Het maakt mij niet uit wat en hoeveel je in je hoofd stopt zolang je je maar gedraagt, het verantwoordelijk blijft, je het leuk houd en weet waar je mee bezig bent. we wonen in een woonwijk en hebben buren met kinderen dus daar moet rekening mee gehouden worden en als je vervelend wordt hebben we 50 kilo rottweiler ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En gezien de animo is er allicht wel iemand te vinden om wat dan ook samen te doen (immers samen is altijd leuker dan alleen). En uit vorige meeting is altijd gebleken dat mensen op verschillende drugs echt prima samen gaan. |
Citaat:
M'n pa had het er laatst over dat hij wel weer op vakantie wilde gaan maar ik weet alleen niet precies wanneer. Zodra ik hier meer over weet laat ik het weten want dan kan het eventueel ook in Haarlem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
5 tm 12 juli zit ik in bulgarije, dus ook liever niet dan. Ik hoop echt dat ik bij de meeting kan zijn, lijkt me erg tof iedereen (en nieuwe mensen) weer een keer te zien :) |
als de datum me uitkomt ben ik ook wel van de partij:)
|
misschien ergens in de tweede helft van juli? dat duurt nog wel 3 maanden, ver vooruit plannen :p
|
Citaat:
|
oeh, ik ben in btw!! (Y)
|
Als er een datum is ga ik even kijken wat ik ga doen. Moet wel een beetje in de buurt zijn, want trippen in de trein is niet fijn (y)
|
Trippen in de trein is wel fijn :o
|
Hahahha, ja in verre verte :D
|
Citaat:
Heb jij die foto nog ergens? |
Als iedereen net dik aan het trippen is moeten we op een grote tv superjail kijken:
|
Whaat?! This is insane ^^
|
zeker wel :P
|
Zoiets? Ik denk wel dat ik geen heel weekend erbij ga/kan zijn. Een nacht en een dag ongeveeer.
Vr 2- zo 4 juli: - tuttebel - .. Vr 9 - zo 11 juli: - tuttebel - ... Vul in welk weekend je kunt en dan kijken we naar welk weekend de meeste mensen kunnen? |
Ik moet van tuttebel in dit topic kijken:o
|
2 t/m 4 juli geniet mijn voorkeur, hoewel 9 t/m 11 juli ook wel zou kunnen maar dan moet ik waarschijnlijk zondagavond naar fryslân.
|
2 t/m 4 is het eerste weekend van mijn vakantie! *o*
|
Vr 2- zo 4 juli:
- tuttebel - mrboot - mephisto - tigerly Vr 9 - zo 11 juli: - tuttebel - ... eerste weekend van juli is wel een goede optie(Y) |
Gewoon 1 dag er bij zijn kan ook? zaterdag ochtend tot zaterdag avond ofzo?
|
tuurlijk geen probleem iedereen kan komen en weggaan wanneer die wilt
|
Dan wordt het erg verleidelijk om te gaan. Maar ik twijfel nog even.
|
ik zou gewoon komen ;) meeting van een drugs(sub)forum betekent standaard lijpe mensen en veel gekke/grappige shit (drugs gebruiken draait toch voornamelijk om lol hebben :p)
hoop dat ik er zelf ook bij kan zijn btw :O |
Citaat:
|
Net weer in/bij/voor het pand geweest waar alle legendarische D&A meets de afgelopen jaren werden gehouden. Godver wat een heerlijke plek was dat toch! Alles kon daar. Dagen lang kadaaveren en niemand had er last van. Iedereen was welkom. Iedereen kon blijven 'slapen'. Briljant. <3
Nu wonen we ook fijn, maar die griebusbende daar was echt konings voor dat soort dingen. |
hmm het klinkt nu wel heel erg verleidelijk:) als ik kom is het waarschijnlijk alleen de zaterdag en ik kan denk ik wel elk weekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |