Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   twijfel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1800521)

Descholier 26-04-2010 19:01

twijfel

heey...

Ik vroeg me af, wat doen meisjes eigenlijk als ze iemand leuk vinden? want ik vind een meisje leuk en weet niet of ze mij ook ziet zitten.
ze heeft wel eens geroepen tegen iemand dat ze me neit leuk vind want paar zaten daar mee te geinen.

Maar nu, zegt ze altijd als ik online met msn kom meteen hey( ook als zij online komt meteen)
en als ik ga zet ze allemaal hartjes en kusjes neer. en praat ook veel met bloos poppetjes op msn
ze deed laatst een krabbel met plaatjes van : ik vind jouw lief en allemaal andere liefe dingen. ook vroeg ze laatst of ik wat met haar wil afspreken met haar en een vrienden.
dusja ik weet het niet echt omdat ze anders in echt doet, ze lacht wel altijd heel overdrefen als ik grapje maak enzo maar praat veel minder met me terwijl ik wel naar haar probeer te praten

alvast bedankt!

hendroit 26-04-2010 20:21

Als zij aan jou vraagt om wat af te spreken dan ben je binnen, man! Hoef jij dat ook niet meer te doen...

Afwezignummer2 27-04-2010 14:28

Als ze overdreven lacht moet je weg wezen, klinkt zo irritant! Maar serieus, is ze emo of alto? Emo's doen dat soort dingen nml nogal graag, als ze 'normaal' is, dan kan het een goed teken zijn.
En wat hendroit zegt, het gaat dan alleen maar makkelijker^^

Descholier 27-04-2010 16:34

ze is geen gothic ofzo in die richting, ze vroeg ook vandaag of ik eens een keer bij dr kwam slapen op de trampoline.
ik dacht okeee.. vind ik goed :D

Mr.Mark 27-04-2010 18:22

Citaat:

Descholier schreef: (Bericht 30441470)
ze is geen gothic ofzo in die richting, ze vroeg ook vandaag of ik eens een keer bij dr kwam slapen op de trampoline.
ik dacht okeee.. vind ik goed :D

Nou, dat lijkt me toch wel duidelijk..
ze vind je leuk

Maar spreek maar eens met haar af en probeer er achter te komen hoe ze echt over je denkt.

Of je vraagt het?

Rysair 27-04-2010 19:20

Er is nooit zoiets overduidelijk geweest. Ze vraagt JOU om langs te komen!

Alpha_Omega 28-04-2010 08:58

Ik denk dat je gebakken zit, mocht je ook interesse hebben.

Descholier 28-04-2010 14:52

Citaat:

Alpha_Omega schreef: (Bericht 30443635)
Ik denk dat je gebakken zit, mocht je ook interesse hebben.

ik vind haar hartstikke leuk ;)
Ik denk dat ik er meer achteraan moet gaan over die afspraak anders komt er denk ik niets van.
maar zou ik iets proberen tijdens die afpraak of moet ik daar mee wachten?

Rysair 29-04-2010 14:05

Wacht 't maar af. Zij was degene die interesse toonde, misschien doet ze dat wel weer. Zoniet, dan doe jij 't.

Descholier 30-04-2010 08:08

oke, we gaan vandaag met groepje naar stad voor koninginnedag.
had haar meegevraagt en ze vond het wel een leuk plan.
Dus ik ga beetje lief doen tegen haar en kijken hoe ze reageert :D

keepdreaming 30-04-2010 10:52

Veel plezier dan vandaag! Laat ons natuurlijk wel even weten hoe het gegaan is :D

Descholier 30-04-2010 16:49

het was best gezellig :P toen paar zeiden dat we bij elkaar paste keek ze naar benede en zij toen niks..
mss verlegen ofzo? en ze smste net of ik vanaaf weer naar stad ga? ik ga wel :D

Rysair 30-04-2010 17:08

Citaat:

Descholier schreef: (Bericht 30451056)
het was best gezellig :P toen paar zeiden dat we bij elkaar paste keek ze naar benede en zij toen niks..
mss verlegen ofzo? en ze smste net of ik vanaaf weer naar stad ga? ik ga wel :D

Je hebt beet. Ga ervoor! ;)

Descholier 01-05-2010 17:34

het was best leuk :) in het begin waren we de heletijd ergens anders maar later kwam ze na me toe lopen.
toen ik haar thuis had gebracht kreeg ik een knuffel (y)
en vandaag had ze gesmst dat ze het heel leuk vond en dat we vaker moesten doen.*O*

Alpha_Omega 01-05-2010 19:31

Knuffels zijn relax, kweenie of het een goed teken is maar ze zijn wel relax.

Bright Blue 01-05-2010 19:40

Ik denk dat ze je óf heel leuk vind, of dat ze het als een soort grap ofzo ziet. Ik denk het eerste, maar ik weet niet hoe ze is, dus ik kan je ook niet heel goed advies geven. Behalve dat je het haar ook altijd gewoon kan vragen. ;)

Descholier 02-05-2010 10:24

knuffels betekenen denk ik neit veel maar was wel leuk dat ze dee :p
en ik vind neit echt een optie om te vragen ; vind jij mij leuk? ik heb er slechte ervaringen mee ;)
maar verder bedankt over hoe jullie denken =)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.