![]() |
verliefd op vriend(in)
HALLO ik ben daniel 13 jaar
heb 2 vrienden en het is een meisje en een jonge ik ken het meisje al 3 jaar en dit jaar ben ik verliefd geworden!! terwij zelf op me andere vriend is en mijn vriend(jongen) is niet op haar EN IK SMOOR op het meisje op msn stuurt ze wel hartjes maar zegt ze er achter::( l ) niet omdat ik op je ben maar voor de vriendschap ,,.. ik probeer het meisje flirt-tips te geven aan die jongen die hij leuk vint (mijn vriend) terwij ik HADSTIKKE JARLOERS BEN !! kan iemand me helpen |
Ehhh even kijken hoor. Je spelling en interpunctie is niet zo best maar je hebt dus twee vrienden, je bent verliefd op je vriendin en zij is verliefd op jouw vriend, maar je vriend is niet op haar.
Nou als zij zegt dat ze je niet leuk vindt (dat is duidelijk dus niet zo) hoef je daar in elk geval niet op te hopen. Je kan je beter op andere meisjes richten, denk ik! Je kan wel vrienden met haar blijven maar als je er veel moeite mee hebt kan je beter haar geen flirttips geven. Misschien dat je zou kunnen uitleggen waarom je dat liever niet doet en dus een beetje vertellen dat je haar leuk vindt. Als je duidelijk maakt dat je verder geen echte intenties hebt hoeft dat niet jullie vriendschap te verpesten, denk ik. |
HADSTIKKE xD serieus? xD *schatert*
Ik denk dat het niet echt lekker zal gaan, als jullie wat krijgen, beter als je een andere zoekt, denk ik zo. |
ooh rot voor je maar ik zou je erniet mee gaan bemoeien geen tips geven
en je proberen op een ander te richten!! sterkte! |
ik probeer ook ruzie met haar te maken ;) en als we ruzie hebben haat ik haar;)
THNX |
Citaat:
|
Ruzie is echt het laatste wat ik zou doen, eigenlijk zou het geen optie moeten zijn. Geef haar geen flirt tips meer, als ze er naar vraagt waarom zeg je gewoon omdat je haar leuk vind. Vind ze jou niet leuk laat het dan hangen en zoek een ander meisje. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maarja, there is no other way.
|
oke
|
hier een msn berivht tussen ons 2
(we hadde ruzie) Je suis qui je suis, je ne suis pas comme je suis comme je suis. zegt: nee almira gaat al met rick s en melissa sorry,,** en a*** please forgive me zegt: oke ik maarr is het dus weer gOED Je suis qui je suis, je ne suis pas comme je suis comme je suis. zegt: tuurlijk sorry,,*** en *** please forgive me zegt: THNX (ben ik weer blij) Je suis qui je suis, je ne suis pas comme je suis comme je suis. zegt: maar ik ga bye 'm t douchen sorry,,*** en *** please forgive me zegt: dOEI ( l) Je suis qui je suis, je ne suis pas comme je suis comme je suis. zegt: doeii ( l ) |
Ik snap er niets van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, maar het gaat je niet lukken. Je pijnigt jezelf er nu alleen mee.
|
Contact verbreken.
|
ze is niet meer op mijn vriend
maar nu op iemand die ik haat dusS:S:S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |