![]() |
mannen en speeltjes?
hallo ik ben een jongen die zich wel eens met een vibrator in zijn kont gezeten heeft ik vond het best lekker maar niemand anders mag t doen!
gebruiken jullie ook wel eens speeltjes |
een vibrator in je kont? ouch!:eek:
ontopic: eh nee niet echt |
Nee, sorry man. Voor als je iemand zocht om daar een dildo in z'n kont te steken: zoek maar even verder.
|
hoezo niemand anders mag het doen? ik bepaal dat zelf wel? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wel en bij mij mogen anderen het ook doen. |
Citaat:
Ik gebruik wel eens wat ja... |
Citaat:
|
Uhm ou... ik heb niks tegen homos, maar ik vind dit gay...
|
_O-
ja hoor, en anale seks met je vriendin is ook voor als je stiekum homo bent maar er niet voor uit durft te komen zeker. |
nou homo ben ik niet maar t is gewoon best lekker
|
Citaat:
@ Delft, dat geloof ik best. Maar ik kan het gewoon niet proberen en wil het ook niet aangezien het gewoon onnatuurlijk voor me is |
Citaat:
jij verbindt anale stimulatie met homoseksueel zijn, dat is echt onzin. Daar zitten nou eenmaal, bij iedereen, een hoop zenuwuiteinden. En is dus gevoelig en op de juiste manier gestimuleerd erg lekker. Daarom doen niet alleen homo stellen dat, maar ook heterostellen, en dus ook mensen solo. Of je nou homo of hetero bent, het kan erg lekker zijn en heeft NIETS te maken met je seksuele voorkeur. |
Daarom zeg ik ook dat het voor MIJ onnatuurlijk is. En dat IK dat niet kan. Ik geef allen mijn mening... En daar hoef je het niet mee eens te zijn
|
ik zeg alleen dat jouw mening dat dat gay is nergens op slaat, ik onderbouw dat.
|
Geweldig, dan gaan we nu weer lekker niet op de man/vrouw spelende verder, maar gewoon over of je wel of niet speeltjes gebruikt.
|
hahaha ja inderdaad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |