Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jarig. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1800613)

Koekenpan 27-04-2010 15:52

Jarig.

Mijn vriendinnetje waarmee ik nu 2 weken heb is donderdag jarig.
Ik heb een cadeaubon gekocht bij de Douglas voor €15,- en ik doe er
een paar rozen bij in het tasje zodat het toch wat persoonlijker is.

Ik wou wel wat anders kopen maar ik wist het echt niet! :facepalm:
Nu wil ik m'n cadeautje donderdag aan haar geven maar ze is helaas de hele dag niet thuis,
toen bedacht ik me: 'Ik hang het aan haar voordeur met een leuk kaartje/brief.'

Is dit een goed idee? Ik vind haar zo leuk dat ik m'n hersens gewoon niet kan gebruiken.
Iemand ook nog een leuke tekst? *O*

Wie o wie maakt mij blij? :rolleyes:

A Capelle 27-04-2010 16:12

Het lijkt mij leuker om het persoonlijk te geven, desnoods wat later. Je kan ook nog (woensdagavond / donderdagochtend) een kaartje door de brievenbus doen.

Koekenpan 27-04-2010 16:21

Probleem is dat ze woensdagavond al weg is en dan komt ze donderdagnacht terug.
Ze heeft een tijdje geleden gezegd dat ze een cadeaubon zo onpersoonlijk vond en dan kom ik toch
aan met een cadeaubon, wat ben ik toch een loser! Hopelijk trek ik dat dan recht met mijn kaartje en een paar rozen in het Douglas tasje.

Ik wou het kaartje aan het tasje hangen of er gewoon in doen..

A Capelle 27-04-2010 20:24

Als je liever geen cadeaubon wil geven maar je hebt er toch al een, kan je daar niet niet een leuk cadeautje mee kopen?

tuttebel 27-04-2010 21:05

het is ook wel logisch dat je niet zo goed weet wat je moet kopen, omdat je nog maar zo kort met haar samen bent!

maar je zou inderdaad bijv. een setje douchegel/bodylotion kunnen kopen van die bon of een leuke toilettas, manicuursetje, nagellakjes ofzo.:)

KingKong 28-04-2010 00:04

Haha ik vind het soms ook nog wel is moeilijk om een cadeautje te halen voor een meisje, vaak kom ik ook terecht bij douglas met een cadeaubon, je zou misschien een leuk geurtje voor haar kunnen kopen, en onthoud, koop een geurtje wat JIJ lekker vind, als jullie een beetje bij elkaar passen dan is er een grote kans dat zij het ook lekker vind.

Koekenpan 28-04-2010 10:04

Goede tips! Ik heb toch maar een parfum gekocht.

Nu de laatste optie: Persoonlijk maar een paar dagen later geven of
aan haar deur hangen met een kaartje? Mij lijkt persoonlijk beter..

Lente 28-04-2010 10:34

dat is het ook!

I C U 28-04-2010 14:14

Persoonlijk is leuker, al ben je dan wat te laat :)

Vogelvrij 28-04-2010 14:16

Citaat:

Koekenpan schreef: (Bericht 30443780)
Goede tips! Ik heb toch maar een parfum gekocht.

Nu de laatste optie: Persoonlijk maar een paar dagen later geven of
aan haar deur hangen met een kaartje? Mij lijkt persoonlijk beter..

Toevallig, mijn vriendin is ook morgen jarig! En mja, lastig, cadeautjes.

Maar aan de deur hangen, bedoel je dan de voordeur? Ben je dan niet bang dat het wordt weggehaald? Zou het toch maar persoonlijk geven... Sowieso wel leuker.

Koekenpan 28-04-2010 18:11

Dan doe ik het gewoon persoonlijk! :y

Hartstikke bedankt voor de lieve reacties! _O_

Vogelvrij van harte gefeliciteerd morgen! *O*

x-spekkie-x 29-04-2010 06:28

En volgens mij kun je parfum ook ruilen, dat is wel handig als je het cadeau geeft!
Ik kreeg er een proefmonstertje bij van hetzelfde parfum zodat diegene het kon ruiken en de verpakking dicht bleef. Daarna kon ik het zo ruilen :)

Pyro Power 29-04-2010 09:24

hahaha, ik ken het dillemma. Ik heb ook nooit een idee wat ik moet kopen :)

Meestal pak ik dan gewoon een mandje en dan pak ik wat bussen met luchtjes, snoepzak volgooien met rode hartjes, even langs de make up afdeling. Mja welke kleur lippestift denk je dan dat haar leuk staat? Dus gewoon even graaien en dan 5 lippestiftjes in het mandje. :D Mn vriendin is helemaal nagelgek dus een nagelsetje en lak en remover en nepnagels enzo er bij in. Meestal doe ik dan nog even een luchtje van Christina Aguilera of iets in die trend er bij in. Hihi en haar dan gewoon een hele zak cadeautjes geven :D ik vind het leuk om mn vrienin cadeautjes te geven :)

Vogelvrij 29-04-2010 10:59

Citaat:

Koekenpan schreef: (Bericht 30445233)

Vogelvrij van harte gefeliciteerd morgen! *O*

Dank je wel, jij ook :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.