![]() |
Ineens een 1 ingevult op me cijferlijst
Heeii,
Ik keek een week geleden op het programma van school waar je cijfers worden ingevoerd, zie ik ineens een 1 staan voor me proefwerk wiskunde. Dat proefwerk had ik nog helemaal niet gemaakt... Ik ga dus de volgende dag gelijk naar die leraar toe (meneer B.). Hij zei dat ik er toen niet was. Nee dat klopt, ik stond ziek gemeld, ik had een hersenschudding. Na veel gediscuseert te hebben mag ik het in de les wiskunde doen de volgende dag. De volgende dag hadden we roosterwijziging en hadden we geen wiskunde. De volgende les wiskunde vraag ik aan meneer B of ik het proefwerk mag doen en hij zegt: Nee, je mag het niet meer maken, je bent gisteren na school niet meer geweest om het in te halen. Ik zei dat hij zei dat ik het IN de les moest maken. Hij wou me niet geloven en ik haalde een paar vriendinnen erbij. Die zeggen allemaal het zelfde, dat hij heeft gezegt dat ik het IN de les mocht doen. Hij wou het nog steeds niet geloven, en zei dat die 1 bleef staan. Ik ben naar me mentor gegaan en die is naar Meneer B geweest en gezegt dat ik hem wel moest inhalen. Na ve;e discussies mag ik hem toch inhalen, MAAR DAN OM 4 UUR Wat vinden jullie daar nou van? |
ik snap dat laatste niet, je mag hem nu alsnog inhalen?
anders zou ik het er nog eens met je mentor over hebben, en als die het niet regelt, dan naar je decaan stappen.. |
Citaat:
|
die docent is een ouwe zijkerd en jij moet blij zijn dat je hem alsnog in mag halen tijdens de les en niet na school o.i.d.
|
Nou, het moest na de les...
|
Vertel het tegen je mentor.
|
Citaat:
Anders moet je gewoon naar de rector (of hoe dat ook heet stappen) |
Om 4 uur is toch prima? Ik snap het probleem niet zo :o Ga er gewoon heel om 4 uur, ben je er vanaf...
|
Het hangt er wel vanaf hoe het rooster geregeld is, op sommige scholen ben je al om 3 uur klaar sommig eerder en sommige later...
|
Ach het is maar een proefwerk.
Daar doe je gemiddeld 45 minuten over dus zo erg is het niet. Bij mij duurt het laatste uur tot 16.15, dus dan ben je nog redelijk tegelijkertijd met de laatste leerlingen klaar. |
Minder tijd stoppen in zeuren, en meer in leren :).
Natuurlijk is het vervelend dat het nu om 4 uur moet, maar ik zou blij zijn dat het nog mag. Het had ook kunnen zijn dat je hem helemaal niet had mogen inhalen. Mocht je het écht zo onredelijk vinden, ga dan gewoon naar je mentor toe, en vraag wat hij ervan vindt. |
Op veel scholen moet je dan ook tot een uur of 5 beschikbaar zijn voor schooldingen, dus ik zou inderdaad maar blij zijn dat het gewoon mag.
|
idd nogal belachelijk, maar je mag 'm nu tenminste nog inhalen
zelf ook zo'n gevalletje, natuurkundeproefwerk waarvoor herkansing was beloofd door de leraar vergeet hij het, word het uitgesteld, maar toen hadden we ineens heel veel uitvaluren, en de toets was in het inhaaluur na schooltijd, dus geregeld dat we het de volgende week mochten omdat we anders 4 uur op school moesten blijven wachten toen de volgende week was hij de proefwerken vergeten mee te nemen, en kon hij nog niet een datm zeggen wanner we 'm wel konden maken('dat zien we later wel') uiteindelijk bleek het toen een keer op een bijspijkertoetsendag te zijn, maar daar hoorden we pas naderhand van, en ik was toen al bezig met een wiskundeproefwerrk dus had het niet eens kunnen maken en nu wil hij opeens die herkansing niet meer geven |
Ik zou minder zeuren en leren voordat proefwerk. Ik begrijp dat je het heel vervelend vindt, maar het is toch zonde van je tijd om je hier druk over te maken? Ga gewoon om 4 uur en achteraf ben je blij dat je hem hebt gemaakt:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |