![]() |
Knipoogje hier, charmante blik daar; de saaillicitaties van Archont #973
*O*
|
present!
|
Haha :D
|
Phoebe vanwaar de roloog?
|
Nou archont ik heb even gekeken, ze zoeken geen geschiedenisdocenten bij mij op school :p
|
Nice :p
|
Oh en Absinthe, ik had het tegen DP dat ik niet mij bedoelde maar jou :P
|
Lekker bezig met titels absinthe :D
|
Omdat je zegt dat je oh zo goed kunt lesgeven. Je leerlingen vinden je alleen maar chill omdat dat ongelofelijke sletten zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of omdat ze smaak hebben. :o |
Citaat:
Ik heb wel eens een stagiaire gehad bij geschiedenis waarmee ik bijna elke week hardliep. Dat was ook wel komisch. |
Citaat:
|
Oh en ik ben weg bij dat ene restaurant en heb nieuw werk! Alles loopt goed :cool:
Nu alleen nog het afstuderen en GELD! :P Btw was er gisteren weer een forumafspraakje geweest? |
Nou jongens, ik heb zojuist mijn eerste tweet ge - uhm.. - tweetted? :o
|
Absinthe 79
Martiño 53 Archont 47 Mean 32 Rationeel 28 ecnelis 25 Sigmund 24 kopmuntkip 22 Little Phoebe 21 Rode Panda 19 sann 18 *Miekje* 17 N00dles 14 Dark Phoenix 13 Medeia 12 Kazet Nagorra 10 Pippeloen 9 White Trash 9 Sarah 7 Queasy 7 Carn 7 Jaeger 6 Havock 4 Paranoide 4 Tink* 3 Musiquefreak 2 Philosophy 2 Trimm Trabb 2 Swlabr 2 Lucky Luciano 1 Etmakas 1 CreativeMusic 1 Omg Absinthe :D |
Citaat:
Ik had me ooit bedacht hoe het zou zijn als Kazet zich ineens bij de studententoneelvereniging in Eindhoven zou hebben aangemeld en als ik hem ineens zou moeten regisseren :D |
Citaat:
|
wat posten jullie snel. ook nog wakker lp?
archont wat hoor ik flirten met je leerlingen? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, hoe weet ik nu of ik antwoord krijg?
|
:D
|
oh, snel een twitterapp downloaden!
|
Citaat:
Ik flirt niet met leerlingen en leerlingen ook niet met mij. Wat is dit voor verdraaiing.. |
Hallo forum. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
ziezo ik ben weer schoon en fris. Ik kom nu online papline, maar niet heel lang want ga zo nog ff chillen bij jack.
|
Citaat:
En ik moet eigenlijk nog drie lessen maken voor morgen :o Ik doe wel iets met sprookjes denk ik, met groep 3/4. Groep 7/8 kan ik gewoon voortborduren op vorige keer. Nou, klaar ben ik :) In één post! :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga flirten met Archont; ein bisschen bi schadet nicht
En hallo medeia |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben je aan het treiteren niet zo zwaar opvatten :o archont
|
oeeee al dat gepraat over sigaren, daar krijg ik zin van. ik heb het hele jaar nog geen trekje gehad en er ligt er nog eentje in de humidor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want ik was zielig, want ik ging ineens niet meer naar Mumford & Sons! :o |
Citaat:
|
Heb ik gepraat over sigaren gemist? :D
|
Citaat:
|
JULLIE GAAN TE SNEL! :d. Hou daar eens mee op!
|
Damn wat gaat het hier snel, stelletje!
|
Citaat:
Foto's? |
Maar toen was daar gelukkig sann met heerlijke pestopasta en twee flessen rosé!
(en ik had er ook nog één meegenomen ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |