![]() |
Elke maand 10.000 iMacs met dank aan de staatslotesaai #974
hehe sann 10 iMacs per maand
|
bweh ik was bezig met iets met 10 imacs per maand, maar ik ging nummer opzoeken en toen was jij er al :(
|
welke titel? :D
|
:D lol
|
ik kwam er niet uit :D
iets in de trant van: elke maand 10 Saaimacs kopen! |
hehe lol mean :D deze is beter (Y)
|
sann 82
Absinthe 77 Archont 37 Martiño 30 Medeia 25 N00dles 25 Lorelei 23 kopmuntkip 21 Rationeel 16 Rivka* 16 White Trash 15 Mean 14 Little Phoebe 14 Dark Phoenix 13 Sarah 13 fizzle-fluffy 12 Carn 12 Trimm Trabb 10 *Miekje* 8 ecnelis 7 Pippeloen 7 Rode Panda 7 CreativeMusic 5 Queasy 4 Sigmund 4 Jaeger 2 Havock 1 Missy 1 |
Als je 10.000 euro per maand wint..hoef je echt nooit meer te werken :|(Y)
|
oei duidelijk weer iets met herkansingen aan mijn postaantal te zien :o.
|
Citaat:
|
het eerste wat ik zou kopen van het bedrag in de eerste maand is een iMac en een ik zou een reisje naar NY doen
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik dan toch nooit meer hoef te werken, maakt het ook niet meer uit :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaas voor jullie maar ik ga die prijs al winnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit is geen leuke prijs om te delen en ik gok dat ik te lui ben/vergeet/geldverspilling vind om een lot te kopen :). |
Citaat:
|
Oh en ik zou een woestaantrekkelijke man kopen natuurlijk :D :cool:
|
een gigolo voor 450e per uur, spotgoedkoop ja :)
|
Lorelei Medeia White Trash andere mensen uit Utrecht naamzoek: weet iemand of de dienstregeling van de bussen met koniginnedag is aangepast? En of er uberhaupt bussen door het centrum rijden?
|
Het is altijd zo jammer dat je toch nooit wint. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
zodat we denken 'pff wat een sukkel, als die kan winnen kan ik het ook' :Y |
Citaat:
|
De staatsloterij verkoopt per trekking gemiddeld 3 miljoen loten. Op 1 daarvan zit de hoofdprijs.
|
Citaat:
|
In Nederland worden jaarlijks 5 mensen getroffen door de bliksem.
|
De kans dat iemand in één jaar door de bliksem getroffen wordt én de Staatsloterij wint, is 1 op 9.000.000.000.000 :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kans dat je de hoofdprijs in de staatsloterij wint is 6 keer zo groot als de kans dat je de jackpot wint.
|
Citaat:
en er zijn vooral heel veel prijzen in de regio euro/tientje :P |
Sarah, ik vind je niet erg positief :P
|
Ik kan natuurlijk ook een lot en een straatje kopen. Alhoewel, dat is ook niet echt logisch. Als ik een straatje heb en win, krijg je 2000 euro per maand. Dat is ook heel aardig (iig meer dan ik de komende jaren per maand zal verdienen).
|
Kut, ik moet de hond uitlaten :(
|
Er zijn trouwens helemaal niet 'heel veel' prijzen in de regio ton/miljoen. :P
http://pages.staatsloterij.nl/prijzenpakket.html meestal is er 1 kans op een miljoen (maar nu dus 1 kans op dat maandbedrag) en er zijn 10 prijzen van een ton maar die kunnen (volgens http://www.beelen.net/story/sid85/wi...tsloterij.html) ook vallen op een lot dat niet verkocht is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Misschien bedoel ik wel: 1 op 3 miljoen :eek: wauwzors wat een grote kans! :Y |
Citaat:
(bv door een natte boom aan te raken die getroffen wordt, daarom moet je tijdens onweer ook niet onder een boom schuilen, plus dat de boom op je hoofd kan vallen natuurlijk) |
Citaat:
|
|
zo ENORM vet is ze nou ook weer niet.
|
Wat kosten die loten voor de koninginnedagtrekking eigenlijk?
En goeiemiddag trouwens. |
nu.nl:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tadam. Toen was ik weer thuis
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |