![]() |
PS3 schoonmaken
Hoi,
Misschien een domme vraag maar hoe houd je het best je PS3 schoon (stofvrij)? Met de stofzuiger, een vochtig doekje. Wat doen jullie? Ik kan het niet terug vinden in de handleiding. Alle tips zijn welkom!:) Caviamax |
Aan de buiten of binnenkant?
|
Citaat:
|
Citaat:
De buitenkant gewoon met een stofdoekje. Zou niet een al te nat doekje nemen voor het geval dat er water naar binnen lekt. |
Citaat:
|
...:bloos: Zou je het misschien kunnen vertalen, begrijp het grootste deel maar voordat ik wat mol:)
|
Uitzetten met de knop aan de achterkant en daarna weer aanzetten terwijl je de eject knop ingedrukt houd. Je PS3 gaat dan al z'n ventilatortjes als een malle laten draaien waardoor hij zichzelf stofvrij maakt van binnen. Na een seconde of 10 gaat hij vanzelf naar stand-by.
|
Citaat:
|
Volgens mij moet je em dan gewoon aanzetten (vanuit standby) terwijl je de eject-knop ingedrukt houd.
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat er van klopt, maar een vriend van me heeft een PS3 en hij zegt dat je hem in een grote ruimte moet bewaren. dus niet ergens proppen waar hij net past.
die vriend zei dat dat heel veel scheelt qua stof. ik heb geen verstand verstand van de ps3 dus ik geloof hem wel:bloos: ik hoop dat je er iets aan hebt :) |
Je hoeft hem alleen van buiten schoon te maken. Er zit een optie op voor de binnenkant. Gebruik gewoon een synthetisch doekje dus niet een vaatdoek druipend van de allesreiniger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is nogal logisch, computers moet je eigenlijk ook nooit op de grond zetten. krijgen ze veel meer stof van dan op een stand/bureau
|
Verder had ik nog een vraagje: als ik een USB toetsenbord koop, en aansluit op mijn PS3 kan ik dan ook op dat toetsenbord gamen? Dus dat toetsenbord gebruiken als gamepad voor bijvoorbeeld racespellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en als dat niet helpt en je eventueel leesproblemen gaat krijgen dan kan je bij www.noscratch.nl een lens cleaner halen, die je laser weer keurig schoon maakt
|
Buitenkant kan je doen met een vochtig toiletdoekje. :') Binnenkant moet je niet zelf mee gaan kloten, maar gewoon de ps3 het werk laten doen zoals hierboven al staat vermeld. Je weet!
|
Citaat:
|
Maar mijn PS3 kan dit niet. Ik heb een 250 GB Slim versie
|
Weet iemand waar ik contact met Sony kan opnemen over mijn PS3. Ik kan het echt niet op hun website vinden!
|
vaak staat er achterin het boekje dat bij een spel zit wel een nummer voor de helpdesk van sony:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |