![]() |
What are you wearing today
oude wat draag je vandaag vol, bij deze een nieuwe
|
Ik draag nu een paars jurkje/top, spijkerbroek
vanavond oranje jurkje of een rok en HAKKEN |
Ik heb een rood/wit geblokt bloesje aan, met een spijkerbroek en ballerina's.
En met mn haar in een staart en mn zonnebril in mn haar pas ik hier precies goed. |
wit hemd, zwarte stropdas, pantalon met krijtstreep patroon, armani riem, zwarte blazer, zwarte lederen schoenen.
Zebra sokjes :D En buiten een zonnebril natuurlijk :D |
Spijkerbroek en grijzig t-shirt, zometeen ook sokken en sportschoenen want ik ga zo naar buiten.
|
Een spijkerbroek, een wit shirtje en een bruine hoodie want KOUD
|
Voor de douche: Zwarte ruimvallende top met decolleté, zwarte broek, zwarte Bronx-laarzen, zilveren parelarmband, zilveren nagellak en een kettinkje met een baboushka eraan. Na de douche: Zwart t-shirt met een blauwe robot erop, zwarte broek en zwart-wit geblokte ballerina's, want ik moet oefeningen gaan doen bij de kine.
|
Hello Kitty sokken
Spijkerbroek van Replay Zwarte longsleeve h&m Grijze hoodie van Abercrombie Chillheid, want kapot :):):) |
Ik ben net terug van koninginnedag, en ik draag een wit jurkje, met een zwarte shiny legging en laarzen.
|
spijker-baggybroek van gstar, zwart shirt van gstar. leren zwart-wit converse schoenen, zwarte sneakersokken
|
nieuwe pencil skirt, roze jasje en hemdje met zwartwit patroon. en panty duh.
|
Wit tuniekje met opdruk(sexiest chick in town)
Lichtblauwe skinny jeans Zwarte pumps Twijfel of ik een zwart leren jasje(korte mouw) over het tuniekje moet doen. Wat zeggen jullie? |
Zwarte skinny met krijtstreep.
Zwart opengeknoopt hemd met daaronder een 80ies Metallica shirt Zwarte lederen schoenen met effen (!) zwarte sokken ;) |
Spijkerbroek, donkergrijs truitje met daaronder een zeegroen hempje, grijze schoenen met paarse streepjes en roze veters.
|
ik droeg vandaag een diesel jeans en een deep V groen achtig shirt
diesel sneakers en nu een pyama haha :bloos: |
Blauwe spijkerbroek, groen shirtje met pink panther print, zwart fleecevest, donkerblauwe spaanse sloffen
|
Wijd wit rokje met zwarte barokprint
Wit blouse Zwart legging Winnie the Pooh sokken :O |
Zwarte broek, zwart met roze ballerina's, roze topje, zwarte ruimvallende trui erover.
|
Rode sissyboy trui/-jurk, zwarte legging, grijze sokken, hoge adidas
|
Blauwe spijkerbroek, groen t shirtje, witte hoodie met gekleurde streepjes.
|
Lichte skinny
Donker blauw shirtje Grijs vestje met paarse vogeltjes Hoge zwart-witte leren Allstars Zilveren strikjes oorbellen |
Nu:
Spin Dry spijkerbroek Zwart threadless shirtje met feloranje 'cat on a skateboard' print paarse sokken Straks: Zwarte broek Zwart hemdje Zwart bloesje Zwarte lage, leren allstars Zwarte riem Zwarte sokken (werk gear :)) |
Blauwe spijkerbroek met zwarte leren riem, zwart hemdje met spaghettibandjes, zwarte longsleeve, bruin/grijzig shirtje met print, zwarte sokken, zwart ondergoed en donkerblauwe spaanse sloffen
|
Wit hempje
Donkerblauwe skinny Zwart/witte Allstars Zwart ondergoed |
Citaat:
|
Werkkleren.
|
Mijn oude airwalks, zwarte jeans, lichtblauw t-shirt van de Britain, lange zwarte jas.
|
Mijn heerlijke A'Today joggingbroek en een oranje shirt prima voor een bankhang dag
|
Grijs shirt met smiley (h&m)
Spijkerrokje (h&m) Legging (coolcat) Laarzen(Dolcis) |
Ik vind het altijd zo grappig wanneer iemand er 'mijn' voor zet :):):). Dat moet dan wel een heel speciaal kledingstuk zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwarte jeans tot boven ondergespat met modder, zwart t-shirt, zwarte lange jas idem met modder en mijn airwalks die ik toch maar ga verwisselen voor laarzen. En bedankt wegwerkzaamheden in de straat!
|
Ik heb geswitcht. Aangezien ik geen broek in laarzen draag en die er sowieso ook te wijd voor zijn en ik toch nog minstens 4x door die modder moet, heb ik nu een zwarte panty, zwarte laarzen, zwart rokje met zilveren stipjes en een zwart t-shirt met een kattenkop erop aan.
|
Gant blauw-wit ruitjes overhemd -kortemouwen:p en dr' onder boardshort van O'neill:http://www.blue-tomato.com/medias/ge...0_182_182.jpeg jaaha: het is hier bij mij lkkr warm
|
weer een joggingbroek straks misschien iets fatsoenlijks
|
Blauwe spijkerbroek, een heel lelijk blauw/groen t-shirt met lange mouwen en een oud donkerblauw vest erop... Jeej voor m'n huiswerk!
|
shirt met lange mouwen en daaroverheen een t-shirt met een hond erop.
en bjorn borg broek met bjorn borg schoenen. |
Jack&Jones broek, onderbroek en sweather. Rood normaal t-shirt en zwarte sokken. Makes sence.
|
Bruinige broek met streepje en zakken, zwart hemdje met spaghettibandjes, zwart shirtje met kikkerprint, lichtroze vestje met capuchon, zwart ondergoed en sokken, donkerblauwe spaanse sloffen :)
Haar opgestoken met zwarte klemmetjes, zwarte bril, nieuwe zilveren hangers + zilveren knopjes als oorbellen :) |
Rood tuniekje
Leatherlook legging Hakken Zwart ondergoed:) |
same as gister
Citaat:
|
Om te vieren dat ik onder de 100 ben, ben ik vandaag nog eens mijn oude alternatieve toer opgegaan. Zwarte nylons, zwart rokje, zwart herenhemd, zwarte stropdas, zwarte hoge dr.martens, zwarte lange jas, armbanden, ringen, kruisje :D. Ik ben nooit helemaal uit die puberale fase geraakt, vrees ik.
|
^Feli :)
Ik heb een zwarte skinny aan en een lang blauw hemdje met witte stippen en daaroverheen een wit fladder vestje. Maar eigenlijk is mijn outfit voor deze temperaturen wat te frisjes :(. |
Dat dacht ik dus ook toen ik las wat je aan had... Verwarming maar flink hoog zetten dan.
Ik heb een spijkerbroek aan, een zwart t-shirt met lange mouwen en daarover een grijsshirtje met een fladder kraag/col iets, hoe noem je dat? |
Een oude afgetrapte spijkerbroek, m'n Bob Dylan t-shirt en een grijs vest met paarse streepjes. O ja en een zwarte boxershort en zwarte sokken + m'n Vans.
|
ZARA rokje, panty, grijs basic shirt, H&M vestje en tommy sneakers
|
Citaat:
Een waterval hals, bedoel je dat? Een donkerblauwe skinny, knalgroen lang hemd en een grijze trui tot over m'n kont met zwarte peeptoe pumps. |
Citaat:
Vandaag aan: Roze Allstars, grijze jeans, blauw vleermuisshirtjetruiding met 20% zijde erin (!), blauw hemdje met witte stipjes (een ander blauw hemdje dan de vorige post btw) |
dronken?
Today: Levi overhemd avec rode strepen, boxer (CK) & Jeans, Nudie met riem en schoentjes ook:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |