![]() |
Wat vind jij niet zo leuk?
Ik heb mijn spiksplinternieuwe strijkijzer per ongeluk laten liggen in een winkel, en toen ik er een uur later terugkwam bleek 'ie weg te zijn :( stomme mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven (N). En ik voel me dom.
|
Dat is echt kut, CR. (N)
Ik vind het niet zo leuk dat ik nu allemaal 'rare' collega's heb. Ik mis m'n oude. :( |
Citaat:
|
Gelukkig was 'ie maar een tientje :P
|
Voor een strijkijzer? Doe je goed. :cool:
Wat ik niet zo leuk vind: - Mijn gezin - De downheid - Mijn lichaam - Gedachtengang .. bwuh zoveel |
Mijn té propere huisoudste. Hij stuurt erg dwingende mailtjes over een afwas die er íets langer dan een half uur staat en dat zogenaamd niemand rekening met elkaar houdt en bla. Ik heb echt zin om hem er eens in te wrijven dat we een ontzettend ordelijke keuken hebben waar sóms wat dingen staan en dat hij dus héél erg goed in overdrijven is.
|
Dat ze de Saai willen sluiten, stelletje lamballen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
Citaat:
|
edit: Micromensje.
|
Dat mijn baan opgeheven is :(
|
Ohja, en deze verdient een eigen post :o
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het niet zo leuk dat ik maagknor heb en dat de rest hier nog niet wil lunchen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een faler.
Ik heb een enorme deuk in mijn auto gereden en nu is het allemaal duur. (n) |
ik een beetje de hele week kan gaan studeren :O
én ik echt ontzettend moe ben, en me afvraag waar dat van komt. |
Ik nu allemaal dingen moet regelen omdat ik 18 ben geworden. Zorgverzekering, stufi aanvragen, rijles nemen, een kamer zoeken arghh.
|
Bah al het hele weekend en vandaag buikpijn :( make it stop!
|
Citaat:
|
ADD hebben.:mad:
Ik denk: yay vakantie, geen gezeik met dingen vergeten, maar ik krijg het toch weer voor elkaar om in de vakantie iets belangrijks te vergeten.:( Al had ik het me eigenlijk al eerder moeten bedenken, maar nee, ik moet zo nodig alles vergeten.-_- |
Chaos kan af en toe best hinderlijk zijn, ja. Hoewel ik me er meestal pas aan begin te ergeren als ik twee keer terug ben gegaan om nog iets te halen en een derde keer erachter kom da tik iets vergeten ben. ;x
|
Hihi, ja.
Maarja, ik had dus morgen lekker vrij kunnen zijn. Als ik me nou eens eerder bedacht dat 5 mei een woensdag is (op woensdag moet ik altijd werken), maar nee, daar kom ik pas op zondag achter. Nu kon niemand meer voor me invallen en moet ik gewoon werken. Ik wilde dan vrij omdat mijn vriend en ik dan sort of 5 jaar iets hebben dan en hij speciaal daarvoor vrij had gevraagd.:( Maarja, we kunnen daarna dan nog wel leuke dingen doen, want ik moet tot 18:00 werken, maar toch... Ze vroegen of ik vrijdag kon invallen, ik dacht, okee. Ik had namelijk gezegd dat ik het ook goed vond om met iemand te ruilen, maar dit had daar niks mee te maken. Ik dacht van wel, dus ik zei maar ja, in de hoop dat diegene voor mij zou kunnen werken, maar nee. Dus nu moet ik vrijdags ook nog eens extra werken. Ik weet dat het mijn eigen schuld is, omdat ik zo grmblblblvergeetachtig ben, maar toch...:( Ook heeft de kat weer eens op de bank gepist. En ik ben bang dat ik stage niet meer ga halen.:'( |
Het weer de afgelopen dagen in Parijs (en hier).
|
He bah, ik heb helemaal geen bevrijdingsdagmaatje :(:( en heb het ook nog eens aan mezelf te wijten.
|
Uren niet kunnen slapen, dan, als je net slaapt wakker worden door geschreeuw buiten, tot twee keer toe :( en vervolgens al de halve dag kwijt zijn omdat om half tien opstaan niet meer tot de mogelijkheden behoort.
|
Dat een of andere mogool de dodenherdenking zo bruut heeft verstoord.
|
Citaat:
Ik bitchslap je hoofd pyro |
Citaat:
OT: dat ik geen her mag maken en daar vandaag pas achterkwam :mad: |
Au au au :( een héél niet mooi zingende soliste bij dat 5-meiconcert :| ik kan er niet zo goed tegen.
|
Citaat:
Spoiler
|
Dat ik terugkom van vakantie (te vroeg, want het regende, het was 4 graden en we hadden een kapotte auto en zaten dus vast in onze tent op de camping) en saai gesloten gaat worden. WTF.
Ik heb natuurlijk lang nog niet alles gelezen wat er al gepost is, maar mèn, dat is wel echt de domste beslissing die het fbteam ooit heeft kunnen maken zeg (n) En waarvoor in godesnaam? (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |