![]() |
Ben ik minder waard?
hoe kun je zo boos zijn over die telefoon
nou dan bel ik toch gewoon maar zelfs dan is het niet meer goed ik moest je bellen met meer spoed je geeft me een minderwaardigheidscomplex je voelt je verheven boven mij nee, dit gevoel is niet flex je geeft me nog meer onzekerheid erbij zeg dan dat je me een eikel vind scheld me maar verrot als manke zeg maar dat ik zo dom ben als een kind maar onthoud: je hebt me nu aan het janken *Dedicated to Highlight* |
hijs erg moooi zeg, en loopt lekker.
Alleen et gevoel is wat minder http://forum.scholieren.com/frown.gif *Sterkte, Erik* |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he cshat....
weer kei mooi net zoals anders....de een is nog beter dan de ander... veel liefs x Phyl |
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi, maar hij lijkt wel een beetje rationeel..
|
nog andere die willen reageren
|
ja eigenlijk wel ja...
vinnum niet zo mooi, ik hou meer van vaag, nu wordt de situatie en het gevoel heel duidelijk gemaakt met tastbare dingen, maar juist als ik er zelf een beeld van kan vormen en het gedicht toch een bepaald gevoel uitstraalt dan issie perfect voor mij! helaas ik heb mooiere van je gelezen ennu als je boos bent moet je dat uiten!!! communicatie= most important in a relationship! hoop dat t weer helemaal ok is doeg |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |