![]() |
godsdienst presentatie
We zouden voor godsdienst een presentatie moeten geven over enkele onderwerpen die we enkele weken gekregen hebben. hierbij mochten we alles gebruiken wat we maar wilden maar ik heb geen enkel idee wat ik voor dit stukje zou kunnen doen:(.
dit is het onderwerp: de spiritualiteit van het rijk gods en de primauteit van de liefde. iemand miss enkele ideetjes??*O* |
what the fuck is het onderwerp nou weer? Ik snap de complete zinsformulatie niet.
|
ik ook niet...
aan mijn suggesties zul je wel niks hebben, concluderende uit het feit dat je het vak godsdienst hebt zit je op een christelijke school en ik ben redelijk anti-religieus dus ik zou in zo'n geval een presentatie hebben gedaan over dingen die niet kloppen bij religie/christendom:p |
pri·mau·teit
de (v.) Fr. primauté 1· (Belgisch-Nederlands, niet algemeen) doorslaggevend belang synoniem: overwicht, primordialiteit Voor we er überhaupt iets over kunnen zeggen is het misschien handig om te weten wat jij onder spiritualiteit rekent, hoe je "het rijk gods" ziet en hoe jij liefde in relatie tot god ziet en of en waarom jij dat van doorslaggevend belang vind. Zoals gewoonlijk is het weer eens stuitend om te zien hoe suggestief het onderwerp is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |