![]() |
Wat saai zeg #975
als niemand het doet!
|
:cool: hij loopt weer af in nummer
|
Bonjour, heb de lekkerste vruchtendrank ooit in mijn bezit.
Een sinaasappel/mango mix!! |
Alle neussprays zijn op basis van zoutoplossing, alleen sommige hebben daar nog medicatie doorheen gemengd zitten en anderen niet. En om vliegtuigoorpijn te voorkomen heb je geen medicatie erin nodig.
Oordruppels zijn meer om de uitwendige gehoorgang schoon te houden, tenzij je een gat in je trommelvlies hebt komen die niet in je binnenoor en in het vliegtuig heb je juist last van je binnenoor :P (doordat de druk in je binnenoor lager is dan daarbuiten, wordt je trommelvlies naar binnen gezogen, dat doet pijn. Met klaren of gapen blaas je via je neus en eustachiusbuis lucht in je binnenoor waardoor de druk weer gelijk wordt. Maar als daar de boel verstopt zit, komt die lucht niet waar je 'm wil hebben) |
oke cool
|
ja ik dacht ik geef meer informatie dan je nodig hebt (y)
ik was altijd heel trots op mijn vermogen om heel veel informatie te geven maar nu las ik laatst een onderzoek waaruit blijkt dat de meeste mensen liever hebben dat ze minder informatie van hun huisarts ontvangen :( maar uit een anderzoek blijkt ook dat patienten maar 10% onthouden van wat je tegen ze zegt (rare jongens die patienten), dus als je dan zo veel mogelijk tegen ze zegt is er tenminste een kans dat dat de juiste 10% is! |
Ik wil meer filmpjes maken.. :bloos:
|
Dat plaatje van die vrouw trouwens.. Ze is bij Dr. Phil geweest, ze heeft een achtling :o(Y)
En ze had al 2 kinderen. En geen man. |
Citaat:
|
Vijf uur, huis taim!
Ik heb goed gewerkt vandaag, uitgebreide brainstorm op papier gezet en morgen lekker de basis schrijven (y) Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe.
|
Citaat:
|
Rp is sexy!!
|
Dat zei ik ook :p en toch wil ie niet strippen.
|
ja ik wil ook wel een striptease van RP!
|
ik wil wel luisteren naar mijn huisarts maar hij vertelt me nooit iets.
|
Citaat:
|
:o Meeste stemmen gelden..
|
:nono: een striptease zal ik nooit op de cam zetten, alleen voor m'n vriendin. Als ik er 1 krijg.
|
Citaat:
|
ik heb zin in bier maar ik vind het altijd zo stom om thuis in m;n eentje te gaan zitten zuipen :confused:
|
pak gewoon een lekker biertje, ik heb er ook een!
|
Citaat:
|
Hoe was mijn dag:
Ik heb met met mijn ma stofjes uitgezocht en een hele leuke gevonden waar ik een portomenee van ga maken include rits, echt zo eentje die je even meeneemt voor kleingeld die mist bij mij met als gevolg dat ik met uitgaan er achter kom dat ik het niet meer heb :facepalm::D En ik ben naar de turkentoko geweest en ik dacht die mobiel maken gaat 40e kosten, nou niet dus maar 30 euro en nu heb ik me eige, anders had ik met een tweedehandsje rond gelopen (y) Ik ben ook naar de ZARA geweest rokje + top gevonden, dus ook goed Geslaagde dag dus, binnenkort amsterdam ook nog leegkopen en dat word top Ennnn over moederdag wat gaan jullie kopen? Ik was net bij de BIJ en zag een mooie chanel nagellak maar hmm ik weet niet ze vind hem mooi maar ik weet niet :D Als er iets leukers is dan kan dat ook |
oke, je hebt me overtuigd ecnelis!
|
mean wil je mijn hyvesvriendje worden? :bloos:
|
ARGH loopt filmpje weer niet synchroon met het geluid :mad:
Heeft er iemand nog een goed webcam recorder progje? |
de B van Babs is het toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
In geval Windows: Windows Movie Maker? (bij xp standaard meegeleverd) |
Citaat:
|
Citaat:
Thanks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
titel (y)
|
Hoi kipmopkunt,
|
Citaat:
|
Damn it, snagit is een screen recorder (N)
|
Bweh nog 10 minuten en dan moet ik naar mijn herkansing :(
ikwilniet *vasthoudt* :( maaaaaar daarna fijn mijn verdriet verdrinken en vergeten dat ik er donderdag nog een moet. |
Ok, ik heb de derde film nu ook gekeken. Die was wel ok-ish.
|
:D ok-ish. Zeg me dan wat jij een absolute must see vindt, dan kan ik me daarop instellen :p
|
Nou, een echte filmliefhebber ben ik niet, maar bijvoorbeeld:
- The Shawshank Redemption - American Beauty - Full Metal Jacket en andere Kubrick-films |
ok ik ben er vandoor :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53. |