![]() |
Grote tieten, zijn er jongens die dit geil vinden?
http://www.youtube.com/watch?v=aPUgMN7pRb8
Zag dit verderop in het forum. Gaat over Cindy Salou. Het is niet echt mijn smaak maar ik zou haar wel eens willen uitproberen voor 1 keertje |
het kan mooi zijn, geil wil ik het niet noemen, uit respect voor het vrouwelijk geslacht. maar grote borsten hoeven niet per definitie altijd mooi te zijn. Ik ken ook vrouwen met A of B-cup waarvan de borsten heeeeel erg mooi zijn!!
|
Nee, ik vind zo groot echt bijzonder lelijk. No offense.
|
Zijn er jongens die grote borsten, of wat voor borsten dan ook, niet geil vinden?
|
Citaat:
|
Tja, er zijn vast wel mensen die dat leuk vinden, maar doe mij toch maar wat minder.
|
Mij maakt het niet zo uit of een meisje/vrouw grote of kleine borsten heeft.
|
Nou ja, het formaat dat je in dat filmpje ziet hoeft van mij nou ook weer niet. Het is leuk om even naar te kijken, maar dan op de manier waarop je ook naar een ongeluk kijkt zeg maar. Je wilt 't niet, maar je doet 't toch.
Het belangrijkste blijft toch dat het gewoon qua proporties klopt. Dan maakt het ook niet zoveel uit of de dame in kwestie grote of kleine borsten heeft. |
Groot kan mooi zijn, hoewel ik "gewone" tot "middelgroot" mooier vind, das zo lief :bloos:
|
Citaat:
trouwens ook met Nick1980 |
van mij mag het toch wel wat kleiner....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het maakt mij vrij weinig uit hoe groot ze zijn, ook niet of ze echt ongelijk zijn oid. Als ze maar aan een lief en leuk meisje zitten. (En echt te groot bestaat niet, maar dit zit wel een beetje tegen de grens aan.)
|
Citaat:
Ik ben dan wel geen kerel, maar volgens mij is dit wel zo ver over de grens heen dat de grens niet meer zichtbaar is. |
ik vind grote borsten totaal niet geil en ik heb zonder op de link gedrukt te hebben het idee dat ik van haar ook geen fan ben
|
Citaat:
Dus probably (hopefully :D) heb je gelijk, lol. |
ik heb effe gekeken, maar hiervan ga ik echt over mijn nek..
ABCDEFG dat zijn de letters van het borsten alfabet :) zij heeft Dubbel Z |
Citaat:
Of tenminste.... er zijn er heel wat die het interessant vinden..... |
en waar baseer je dat op WAT??
|
Citaat:
Maar dan ook puur tieten, ze moeten niet denken aan met een meid zoenen of andere dingen.... Valt ook wel te snappen, tieten zijn lekker zacht :) |
Citaat:
Edit: Ik heb een hekel aan het woord 'tieten'. :( |
Citaat:
borsten zijn over het algemeen heerlijk zacht, maar soms ook te zacht en dat is dan weer minder fijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: