![]() |
Wat saai zeg #appendix A
ok
|
je moeder is saa!
|
Maak de titel af haha
|
Je hebt geen eens een titel :D (N)
|
Citaat:
|
je was wel sneller :o
|
OE, lunchtijd!
|
godsamme
|
dat is na ontbijttijd en voor dinertijd toch wel de leukste tijd van de dag!
|
Deze was eerst :)
|
Citaat:
Ik heb dyslexie. Ik wil een bepaalde (schrijfsoftware)vergoed krijgen via de zorgverzekering of UWV. De kans is groot dat het afgewezen wordt. De reden is: alleen diasyspeler wordt vergoed voor het lezen. Dit betekent dus dat software voor schrijven(dat vanuit lexima wordt verstrekt) niet vergoed wordt. Nu wil ik daar werk van maken en zorgen dat het alsnog vergoed wordt, krachtens vele artikellen die onze wet bevatten. Nu moet ik naar de commissie gelijke behandeling en proces gaan starten. Als dit vergoed wordt, betekent het dus wel dat dankzij mijn inzet en natuurlijk ook de rest van de clan. mensen met schrijfproblemen op de pc geholpen worden! Conclusie dus dat mensen ook jurist kunnen wordne, al schrijven ze waarschijnlijk belachelijk en belabbert. @ panda: nee, gaat niet over dat iemand:p dyslexie heeft, maar om het gehele feit :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ontbeten met drinkontbijt en geluncht met drinkontbijt. En dan ga ik vanavond natuurlijk weer allemaal koekjes eten. Niet goed. |
Ik gun mezelf nog 15 minuten.. daarna moet er hard gewerkt worden.
|
Ik verveel me ontzettend. Ik heb wel dingen om te doen, maar ik verwacht eigenlijk commentaar op m'n thesis (al een week) van m'n 2e begeleider en ik heb alleen zin om dan iets aan te passen. Maar ze heeft nog niets gestuurd, terwijl ze dat uiterlijk vrijdag zou doen. Als ze vandaag niet reageert knap ik heel erg af, want ze gaat morgen op vakantie voor een week.
Ik moet eigenlijk ook nog een borrellocatie uitzoeken in de stad, dat zou ik vanmiddag kunnen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga denk ik maar soggen op last.fm. Wie heeft er allemaal last.fm?
|
Citaat:
|
Oja, ik kan ook nog op marktplaats soggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow ik ben vet goed bezig, ik heb me net ingeschreven voor bodypump om 6u, spinning om 7u en dan om 8u pilates. En daarna ga ik in de sauna en dan lekker douchen en dan ben ik waarschijnlijk heel moe :y *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen.
Pff, ik heb er echt een hekel aan als opdrachtgevers niet terugmailen. |
Wtf zoveel achter elkaar. :|
|
Your musical compatibility with sann is Very Low
Music you have in common includes Acda en De Munnik and Regina Spektor. |
Ik heb last fm
|
Citaat:
Dus jij hebt geen recht van spreken :nono: Ziezo, even mijn wasje uit de machine halen! |
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar volgens mij had je me al! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is je username? |
Citaat:
Music you have in common includes Regina Spektor and The Beatles. |
Citaat:
|
Your musical compatibility with DunHout is Very High
Music you have in common includes Warren Zevon, The Doors, Frank Zappa, The Smiths and The Who. Kijk! |
Citaat:
Music you have in common includes Florence + The Machine, Vampire Weekend, Snow Patrol, MGMT and Kings of Leon. :cool: |
Citaat:
|
Ik zie net dat Mean mijn friendship request nooit heeft geaccepteerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sann en LL, heb ik jullie al?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |