![]() |
Bandleden gezocht omgeving westland/denhaag!
yo ik zoek nog band leden voor een oldskool hardcore band ( daar bedoel ik geen gabber mee voor de lompe onder ons)
zelf speel ik gitaar ... lijk het je wat om een oldskool hardcore band te beginnen .. contackt me : ak47_and_a_skimask@hotmail.com |
kom op mensen reageer! basser , drummer en zanger is nog nodig ....
|
tjoooooooooooooooongejoooooooooooooooooongejongejongejongejooooooooooo ongejongejoooooongejoooonge! waarom zet je bij elke post dat het niet om gabberhardcore gaat? mensen weten het nu wel hoor... hier zitten nauwelijks gabbers
|
ja so what .. ik krijg vaak genoeg van die responsen maar goed , ge-intresseerd for the job ?
|
Citaat:
en dit moet in een speciaal topic |
mag ik dan even weten waar die topic staat
|
Citaat:
|
tja .... het is klote dat ik hier woon wat hardcore leefd hier totaal niet , tering boeren hierzo
|
|
Citaat:
|
kom op mensen dit is je kans gewoon ... speel je een instrument en woon omeving westland/den haag laat dan wat van je horen!
|
ik speel basgitaar maar ik woon in eindhoven en ik hou niet zo heel erg van hardcore...
|
tja daar heb ik niet veel aan :)
|
Citaat:
|
kom dan zingen in m,n band
|
uhm msn ?
|
Jesus mike, je geeft echt nooit op he :D
|
lol wie ben jij dan ?
|
ah w8 ik zie het al
|
kwil wel een band erbij...maar geen hardcore..
|
kijk eens in de kastjes zou ik zeggen.
|
succes ik wou dat ik muzikaal was dan had ik krijg ook een oldschool hardcore bandje begonnen :)
|
ik ben drummer en gitarist, maar ik kom uit schiedam, is dat te ver, oja, ik speel ook al in 2 andere bandjes
|
te ver ja ehmm ? ligt eraan als de band compleet is word het waarschijnlijk oefenen in s-gravenzande duss
|
krijg nou de tering .. speel jij in SPW ?
|
Citaat:
zoja, wat vond je ervan en waar heb je ons gezien? |
gezien in de franse bulldog , eerlijk gezegt vond ik het maar kut , dankzij de SLECHTSTE zanger die ik ook ooit gehoord heb
|
Citaat:
Spreek voor jezelf.. |
Citaat:
(jeej mijn eerste slot :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |