Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   seks voor de lol / seksdate (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1801574)

nick1980 06-05-2010 15:12

seks voor de lol / seksdate

Zou jij ook sex voor de lol (dus zonder vaste relatie) of een sexdate willen hebben? Hoe denken jullie hierover?
TS begint :). Ik denk dat het moet kunnen.. maar heb dan zelf altijd open relaties..

JustADreamer 06-05-2010 17:18

Ik heb nooit aan one night stands gedaan, kan ik nu achteraf zeggen, blijkbaar heb ik de personen met wie ik seks zonder relatie heb gehad zo goed uitgekozen dat het altijd weer voor herhaling vatbaar was. Het lijkt me ook niet fijn om elke keer weer opnieuw een nieuw persoon te moeten aftasten, iedereen heeft toch zo zijn voorkeuren, en ik vind juist die ontdekkingstocht tijdens seks zo leuk, steeds weer iets nieuws ontdekken of doen.

Seks zonder vaste relatie is voor mij dus een ja, maar niet met een random iemand uit de kroeg waar ik totaal geen klik mee heb en die ik daarna nooit meer zie.

Pluis 06-05-2010 18:27

Ik heb nooit seks zomaar voor de seks met iemand. Als ik met iemand naar bed ga, dan wil ik méér dan alleen dat. Alleen jammer dat de kerels dat meer dan eens niet begrepen hebben...

WAT 06-05-2010 20:50

sex om de sex? ja hoor, zo heb ik een redelijk aantal vrienden met wie ik dat in het verleden wel eens gedaan heb.... maarja wat moet je ook anders als je vrijgezel bent? XP

Akhlys 06-05-2010 21:27

Nooit gedaan en zal ook niet snel gebeuren dat ik dat wel doe. Geen sex als ik er geen relatie aan overhoud..

Dittrich 06-05-2010 21:36

Hm nee, dat heb ik nooit gedaan en ik zie het ook niet zo snel gebeuren. Seks hebben betekent voor mij dat er sowieso gevoelens om de hoek komen kijken, dus seks voor de lol met een random persoon zie ik niet gebeuren.

Lorelei 06-05-2010 22:23

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 30471600)
Ik heb nooit seks zomaar voor de seks met iemand. Als ik met iemand naar bed ga, dan wil ik méér dan alleen dat. Alleen jammer dat de kerels dat meer dan eens niet begrepen hebben...

Ik ken het probleem vooral andersom. Ik doe af en toe aan one night stands of seksscharrels, maar uiteindelijk gaan ze meestal moeilijk doen.

Nu klinkt het overigens alsof ik continu fuckbuddies of one night stands heb. Dat is niet echt waar. Maar ik ben er niet op tegen.

nick1980 07-05-2010 09:54

Citaat:

Lorelei schreef: (Bericht 30472453)
Ik ken het probleem vooral andersom. Ik doe af en toe aan one night stands of seksscharrels, maar uiteindelijk gaan ze meestal moeilijk doen.

Nu klinkt het overigens alsof ik continu fuckbuddies of one night stands heb. Dat is niet echt waar. Maar ik ben er niet op tegen.

Het is ook maar net hoe je erin staat volgens mij.. er zijn kerels die het doen om de sex, maar zoals hier blijkt, ook vrouwen.. Toch interessant om te lezen dat sommigen pertinent nee zeggen en anderen volmondig ja.

Qimm 07-05-2010 11:41

Seks om de seks, ja. Seks om de seks met een onbekende? nee (ik zou me dan helemaaaal niet op mijn gemak voelen)

maar goed, verder nvt

Volk 07-05-2010 12:51

Ja. Maar dan wel met een goeie vriend. Geen onbekende.

nature_lover 07-05-2010 14:25

ja, maar dan wel met iemand die je al idd even kent, niet effe oppikken en dan doei.. alheowel.. is 1 keer gebeurd en ik moet zeggen, die was wel voor herhaling vatbaar :)

Dutchess 07-05-2010 16:24

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30473637)

Maar vind je diegene dan ook seksueel aantrekkelijk?
En zoja, als je dan een emotionele band met iemand hebt, en een fysieke, waarom zou je dan geen relatie overwegen?

Volk 07-05-2010 17:08

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 30474381)
Maar vind je diegene dan ook seksueel aantrekkelijk?
En zoja, als je dan een emotionele band met iemand hebt, en een fysieke, waarom zou je dan geen relatie overwegen?

Ja, die persoon vind ik dan ook echt seksueel aantrekkelijk. Maar niet iedereen die ik seksueel aantrekkelijk vind en ook een emotionele band mee heb is geschikt relatie materiaal. Er moet meer zijn dan alleen dat.

fizzle-fluffy 07-05-2010 17:20

One Night Stand zou ik alleen willen met iemand die ik verder absoluut niet ken, zodat als het tegenvalt ik die persoon nooit meer hoef te zien. Ik geef dan ook niet mijn nummer als ik een ONS van plan ben, tenzij ik de ochtend erop besluit dat het beviel.

Bender 07-05-2010 20:27

Ik denk dat net als de topicstarter vooral scholieren hiervoor geschikt zijn bij oudere mannen

Optima 07-05-2010 22:46

1

A Capelle 08-05-2010 12:18

Absoluut niet, ik ben christen en open relaties zijn niks voor mij.

SiemdeCyper 09-05-2010 08:31

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30473637)

ONS sowieso niet, of het moet een groot misverstand zijn.

kopmuntkip 09-05-2010 11:35

Dan moet je ook wel een vrouw vinden die het ook ziet als lust!.

Freyja 09-05-2010 17:59

Open relatie zou niks voor mij zijn. ONS is wel eens gebeurd maar ik vond het toch niet echt iets voor mij, hoewel ik er wel nieuwsgierig naar was en er dus ook geen spijt van heb. Misschien ook niks voor mij omdat we de volgende morgen nog gezellig in bed tekenfilms zaten te kijken enzo en toen kreeg ik zo de kriebels (was 2 maand uit met ex dus hij was een rebound) dat ik absoluut geen vervolgdate hoefde. Hij volgens mij ook niet... trouwens hij ging naar China dus het was ook geen optie. Oh en een seksdate puur om de seks lijkt me dan weer niks, mijn ONS was meer een einde van een date met eten en stadswandelen en veel geklets en gelach.

Maar hoe dan ook, ik ben meer van de seks tijdens een relatie of eventueel met een scharrel, want als het goed is, waarom zou ik het dan niet nog een keer willen?

Lievemeid 09-05-2010 23:55

Een date om alleen maar te sexen?

Hmm ik weet het niet, ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Ik begrijp best dat je zo je behoeftes hebt, maar dan nog zou ik niet snel iemand zoeken om daar dan alleen sex mee te hebben.

Sarah 10-05-2010 11:27

Ik heb er niets tegen als andere mensen dat doen, maar ik denk dat het niets voor mij is, ik voel me niet zo snel compleet op m'n gemak bij mensen en vind dat wel een voorwaarde voor seks.

xxboyxx 10-05-2010 21:14

lijkt mij niks het lijkt me toch dat je iets moet voelen voor de persoon met wie je omgaat (ookal ik heb het nog nooit gedaan) ik zou denk ik niet zo met een vreemde in bed duiken0.o

Little Phoebe 12-05-2010 02:02

Ja, ik ben er wel voor, zolang er duidelijke afspraken zijn, namelijk dat het puur en alleen seks is en dat andere shit, zoals jaloezie, niet worden getolereerd.

@xxboyxx: Je bent 14, toen dacht ik er ook niet zo over. De eerste keren moet je sowieso niet zomaar met iemand doen, maar als je eenmaal seksueel actief bent en je vindt het oké, waarom dan niet?

arPos 12-05-2010 20:34

Ehm ja, ivm plannen in de nabije toekomst doe ik niets anders dan puur zakelijke wederzijds fysieke relaties

Citaat:

het lijkt me toch dat je iets moet voelen voor de persoon met wie je omgaat
Dat wel, je moet er toch best mee door een deur kunnen, het is meer dat een volledige "ik kies voor jou" relatie misschien niet praktisch of wenselijk is, of dat je het uit de openbaarheid wil houden.
Of misschien verpest een serieuze relatie de lol.
of kan je niet met dat kreng samenwonen maar lig je wel graag met der te kroelen.
enz.

'I'he Prophet 13-05-2010 15:27

Seks voor de seks is prima, zolang je allebei weet waar je aan toe bent.
Ik vind het alleen wel jammer dat, iig in mijn ervaring, als je dan iemand gevonden hebt waar je fijn mee kan seksen t lastiger vaak te doen is dan met iemand met wie je een relatie hebt.

alisonn 02-06-2010 15:36

nee. ik vind dat je een relatie moet hebben. seks is speciaal dus niet om met iedereen te doen.

mikey0146 03-06-2010 10:52

als ik geen vriendin zou hebben zou ik het niet erg vinden :p

Geriananas 03-06-2010 21:24

Lijkt me heel raar, ik denk niet dat ik dat ooit zou doen. Ik durf me zowiezo alleen maar voor mijn vriendje uit te kleden, en ik vind het zo'n vies idee, een ander.

DonkerZwart 14-06-2010 23:54

Ik vind het wel kunnen met iemand die je kent. Sex afspreken met iemand die je niet kent??? Dan moet ze wel erg opwindend eruit zien. Maar bij jongens zoals mij is het van: Ik wil het met haar doen, dus daar werk ik aan. Lukt dat niet? Jammer dan. Lukt dat wel, dan is het sex en daarna klaar. (misschien nog herhalen..)" Het is heel simpel. Het kan natuurlijk dat er een relatie groeit.

Bij jongens lijkt het wel een soort wedstrijd.(met je vrienden) bijv. wie krijgt eerder sex?, wie krijgt vaker sex? Waarom dat zo is, weet ik niet. Het is gewoon... tjaa hoe noem je dat..een bepaalde eigenschap die vele jongens hebben. Ik ben 14 en ik heb ook zo mijn vriendenkring, Maar over die "wedstrijden" zijn we alláng overheen. Wij zien het als een soort spel.(Dan kom ik weer terug bij het begin) "Ik wil het met haar doen, dus daar werk ik aan". Ook weer zo iets.. ik snap ook niet waarom wij jongens zo zijn.(niet allemaal natuurlijk).
Sommige mensen zien dit als een soort playen ofzo? Dat is het niet. Door de manier hoe ik het vertel, lijkt het alsof ik dit heel vaak doe, maar dit is echt maar , hooguit, 3 x per maand. (Dan kan het zo zijn dat het 2 maanden niet zo is).

Maar als ik echt "verkering" krijg, blijf ik mn meid wel trouw ;)

ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt. Het is het zelfde verhaal van:"Hé! zij is leuk! :O Ik wil wel een relatie met haar. Hoe doe ik dat? Misschien eerst wat babbelen ofzo?" Enzovoort. Alleen doen wij dit op een ander gebied :$

nick1980 15-06-2010 07:50

Citaat:

Optima schreef: (Bericht 30475584)
Seks met iemand waar ik niet verliefd op ben: ja. ONS: nee. Ik geef me niet zomaar weg aan iemand, er moet wel iets van een bepaalde klik zijn, of in ieder geval iets van wederzijdse aantrekkingskracht. Dat is bij mij nooit gebaseerd op alleen uiterlijk, dus een ONS is geen optie voor mij.

...

Ohja, en nick: open relaties zijn zoow 1980 :p Vind je het dan ook niet erg dat je vriendin zich door andere mannen laat nemen?

Ik moet mijn OP ook wel een beetje nuanceren, want natuurlijk is er niet altijd sprake geweest van een open (of vrije, net maar hoe je het noemen wilt) relatie.. maar als er sprake van was, was dat meestal geen probleem. Sex kan twee kanten op: in liefde en in lust. Maar ik begrijp dat het niet voor iedereen makkelijk is om dat apart te zien. Ook vanwege geloof, eigen normen en waarden etc..

nick1980 15-06-2010 07:50

Citaat:

Bender schreef: (Bericht 30475142)
Ik denk dat net als de topicstarter vooral scholieren hiervoor geschikt zijn bij oudere mannen

Sorry ik volg je even niet.

RJP 13-07-2010 20:52

Ik heb sinds kort seks met een vriend van my.
Hy voelt niks voor my en ik niks voor hem, we zyn dus niet verliefd.
Toch vind ik het rot dat hy niks met my wilt... en my niet leuk vind, ook al wil ik dat zelf ook niet.
Is dat een beetje normaal?
Het liefste zou ik willen dat hy smooorverliefd op my was.. maarja.
Ik weet het dus ook niet haha

Ik vind dus wel dat je seks kunt hebben, maar toch komen er altijd gevoelens by kyken!

Queasy 14-07-2010 11:49

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 30471271)
Ik heb nooit aan one night stands gedaan, kan ik nu achteraf zeggen, blijkbaar heb ik de personen met wie ik seks zonder relatie heb gehad zo goed uitgekozen dat het altijd weer voor herhaling vatbaar was. Het lijkt me ook niet fijn om elke keer weer opnieuw een nieuw persoon te moeten aftasten, iedereen heeft toch zo zijn voorkeuren, en ik vind juist die ontdekkingstocht tijdens seks zo leuk, steeds weer iets nieuws ontdekken of doen.

Seks zonder vaste relatie is voor mij dus een ja, maar niet met een random iemand uit de kroeg waar ik totaal geen klik mee heb en die ik daarna nooit meer zie.

Dit ja. Maar ik ben niet tegen een one night stand.
Maar bij mij komt er dan altijd toch wel gevoel bij kijken.

spawn again 15-07-2010 07:21

Nee, seksdates zijn wel erg wanhopig.

Voor de lol, ach ja. Het kan. Maar het kan ook zijn dat 2 personen tot elkaar aangetrokken zijn (seksueel) maar geen relatie willen met elkaar.

Zolang je er volwassen mee omgaat moet het geen probleem zijn.

En het is allemaal tijdelijk. Maargoed dat zijn relaties ook.

jeroen16 15-07-2010 11:41

ik heb bijna ieder weekend wel een jongen met wie ik sex voor de lol heb. Het hoeft toch niet altijd serieus te zijn, je kan het ook gewoonn lekker vinden.

Louis Armstrong 15-07-2010 20:36

Leuk voor je vriendje :p

moyra 29-07-2010 10:03

hm ik denk niet dat ik snel gewoon sex voor sex met iemand zou hebben:)
er moet meer achter zitten dan woehoe leuk: eens neuken en gedaan:p

Dvine 29-07-2010 12:35

Ik denk dat een pure ONS niets voor mij is, meerdere keren seks met iemand tot wie je je aangetrokken voelt en een klik mee hebt is veel beter. Ik ga niet afspreken met iemand PUUR om seks te hebben, als het gezellig is en er komt seks bij, prima.

Rivka 29-07-2010 14:19

Ik denk dat ik alleen seks zou kunnen hebben in een relatie. Ik ben religieus en pas seks hebben na het huwelijk hoeft voor mij echt niet maar het zou tegen mijn waarden in gaan om een ONS of een fuckbuddy te hebben.

spawn again 31-07-2010 04:21

Citaat:

Dvine schreef: (Bericht 30708017)
Ik denk dat een pure ONS niets voor mij is, meerdere keren seks met iemand tot wie je je aangetrokken voelt en een klik mee hebt is veel beter. Ik ga niet afspreken met iemand PUUR om seks te hebben, als het gezellig is en er komt seks bij, prima.

Een ONS, al heb ik de keren dat het eenmalig was niet iemand mee naar huis genomen uit de kroeg ofzo. :p, is niet zo boeiend idd.

Seks voor de lol met vrouwen maar dan vaker met elkaar is wél leuk. Omdat je elkaars lichaam en plekjes etc leert kennen. Zonder verdere verplichtingen.

En... ;)

spawn again 31-07-2010 04:22

Citaat:

Rivka schreef: (Bericht 30708389)
Ik denk dat ik alleen seks zou kunnen hebben in een relatie. Ik ben religieus en pas seks hebben na het huwelijk hoeft voor mij echt niet maar het zou tegen mijn waarden in gaan om een ONS of een fuckbuddy te hebben.

Wat ik dan toch gek vind... Stel je hebt een relatie... 3 maanden lang in totaal. Je hebt in die relatie seks gehad. Is dat dan zoveel verschil met een 'fuckbuddy'? Van echte liefde is er in zo'n korte tijd geen sprake.

m113 31-07-2010 12:49

altijd

Infidel 31-07-2010 16:07

Citaat:

spawn again schreef: (Bericht 30712046)
Wat ik dan toch gek vind... Stel je hebt een relatie... 3 maanden lang in totaal. Je hebt in die relatie seks gehad. Is dat dan zoveel verschil met een 'fuckbuddy'? Van echte liefde is er in zo'n korte tijd geen sprake.

Maar in zo'n geval wil je wel met zo iemand doorgroeien. Kortom, de belofte van echte liefde is er wel. Met een fuckbuddy is dat niet zo.

marina16 31-07-2010 19:57

Nee ik zou t nooit doen.
voor me vriend wel maar niet met een onbekende of gewoon een vriend uit de vrienden kring maar alleen met mijliefde.
ik wil er wel van genieten

spawn again 03-08-2010 04:57

Citaat:

Infidel schreef: (Bericht 30713060)
Maar in zo'n geval wil je wel met zo iemand doorgroeien. Kortom, de belofte van echte liefde is er wel. Met een fuckbuddy is dat niet zo.

Hm. Daar heb je wel gelijk in. Maartoch.

sicilion 04-08-2010 10:56

Ik heb wel een aantal ONS'en gehad, maar slechts een vond ik echt succesvol en dat was met iemand die ik via via kende. Ik ben meer voor langdurig gescharrel als er geen relatie inzit, maar dan heb je wel het risico van gevoellens die in de weg kunnen gaan staan.

spawn again 06-08-2010 05:53

Citaat:

sicilion schreef: (Bericht 30722059)
Ik heb wel een aantal ONS'en gehad, maar slechts een vond ik echt succesvol en dat was met iemand die ik via via kende. Ik ben meer voor langdurig gescharrel als er geen relatie inzit, maar dan heb je wel het risico van gevoellens die in de weg kunnen gaan staan.

Klopt, maar daar moet je beide volwassen genoeg voor zijn.

Genoeg mensen die van relatie naar relatie gaan. Ik zelf bv niet. En sja om dan lange tijd droog te staan. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.