![]() |
Verslaafd?!
Ben jij verslaafd aan winkelen? Heb je na een paar dagen/weken zoiets van: shit moet echt weer eens wat nieuws hebben...of kan je wéééken zonder een winkel van binnen gezien te hebben. Ga je speciaal helemaal naar de stad om dat ene paar schoenen wat je hebt gezien te kopen, of 'komt dat over twee weken misschien nog wel'?
Tell me! |
Ik ben er alleen verslaafd aan als ik geld te besteden heb...
|
Ik heb koop-stuipen...ik heb van die momenten dan ben ik niet meer uit de stad te slaan dan ga ik niet eerder naar huis voordat ik iets nieuws heb,maar op sommige momenten als ik gewoon geld heb,heb ik helemaal geen zin om kleding te kopen.
|
kHeb in een paar maand tijd alleen een paar nieuwe kleertjes gekocht (wat ik absoluut niet graag doe) 2 paar schoenen en via internet een mp3-speler van €500,-... En dat geld had ik al lang liggen, al een jaar of 2... Ik ben dus niet zo'n gelduitgever. :p
|
Ik ga gemiddeld zo'n 1x per maand winkelen. Nu met de wintercollectie zal het wel meer keer per maand worden. Anders gaat het weer net zoals vorig seizoen; alle leuke kleding in mijn maat is weg. De nieuwe wintercollecties van verschillende merken hebben echt leuke dingen. Die hangen nu nog niet in de winkels. Best jammer. Maar ja, tot die tijd kan ik mijn ogen verwennen door er naar te kijken :D
|
Ik ben helemaal verslaafd aan winkelen , vooral kleding kopen
elke week moet ik wel iets nieuws hebben, of een truitje of rokje ...anders word ik helemaal gek :):) |
Verslaafd kan je het niet noemen, maar ik heb dat ik soms gewoon vind dat er iets nieuws in me kast komen :) .
En gewoon gezellig met een vriendin ofzow naar de stad, tsja is wel leuk en als ik dan iets tegen kom wat ik graag wil hebben.. :p |
Als ik geld heb, moet het op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk best wel erg. :o |
Citaat:
|
Ik haaaaaaaaat mensenmassa´s en aangezien je die vaak hebt in de stad, ook als je gaat winkelen, vind ik het meestal niet fijn
|
ik heb absoluut geen koopverslaving, maar ik heb wel zin om binnenkort naar amsterdam te gaan (y)
shoppen voor broeken bijv vind ik zwaar minder |
ik vind winkelen NIET leuk. Zo veel kleding die ik NIET leuk vind. :(
majah, kleed geld moet wel op .. dus.. ach.. meestal gedwongen dingen zoeken.. soms vind ik nog wel iets grappigs. |
Citaat:
|
Ik vind mezelf niet echt winkelverslaaft. Ik ga liever 1 of 2 keer per maand heel veel kopen, dan elke week thuis komen met alleen t-shirt (of iets anders.)
|
verschrikkelijk, heb wel eens van die momenten dat k zeg nu moet al mijn geld op...
heb gister n lijstje gemaakt en wil komende maand zeker nog n paar schoenen make up lingeriesetje n broek en n handtasje n pulltje x :p |
Ik kan het me de laatste tijd echt niet veroorloven om shopverslaafd te zijn, of ik zou al moeten gaan stelen, maar daar is een andere naam voor...GRRRRR *wil job*
|
Mwaa, ik krijg niet echt ontwenningsverschijnselen als ik een tijdje niet gewinkeld heb, maar ik vind het wel leuk.
Heb nu al heel lang niet meer gewinkeld, en ik heb nu toch best zin :) |
Sja... Mij vind je iedere week wel in de stad... En als ik dan iets gezien heb wat ik wil, blijf ik er maar over praten...
Gisteren bijvoorbeeld, heb ik Prada-laarzen aangehad... Kei mooi en al, maar ze kostten 290 euro. Dat vind ik nét iets te duur voor een paar schoenen dat ik maar 3 maanden aan doe... (En na een jaar nog eens 3 maanden)... Misschien worden het wel hoge Puma Sparco's, van die rode. Ik ga ook speciaal naar de stad om bijvoorbeeld te kijken of de nieuwe collectie van Evisu er al is. Of speciaal om die schoenen te kopen... |
Ik winkel eens in de zoveel weken, dan heb ik zin om iets nieuws te kopen. De laatste keer dat ik echt heb gewinkeld was in mei, dus ik vond t afgelopen week wel weer tijd!
Maar ik ben wel verslaafd aan dingen kopen, soms schaam ik me voor het aantal plastic tasjes wat op mijn kamer ligt. Ik verzin altijd wel weer iets om te kopen tot weerzin van mijn ouders!! |
Ik ben denk ik wel een beetje winkelverslaafd, ik winkel in ieder geval heel erg graag :D
Ik heb nu al een poosje niet gewinkeld omdat ik de laatste tijd zoveel had gekocht dat ik geen geld meer had en de lol was er toch eigenlijk ook wel een beetje af, maar krijg ik toch wel weer veel zin om weer eens flink veel uit te geven vooral als ik in die winkels de nieuwe collecties zie hangen. In de zomermaanden koop ik zowieso toch nooit zoveel omdat ik dan met warme temperaturen niet ga winkelen en omdat ik in de opruiming vaak niet meer veel kan vinden. |
een die-hard shopping junk ben ik niet maar och zo eens op zn tijd geld over de balk gooien is toch wel fun :D
|
mwah, het komt in vlagen, als ik aant winkelen ben wil ik veel kopen, anders kan het me niet zoveel schelen tenzij ik wat nodig heb :confused:
|
Citaat:
tja ik heb nooit geld..maar als ik het heb..moet het in 1 keer op |
Citaat:
|
Euhm, gemiddeld 1 keer in de maand denk ik(naar boven afgerond).
Als ik iets nodig heb ga ik kijken en koop ik het. En m'n school ligt in het centrum dus met een tussenuurtje kom ik er ook wel eens. Voorderest heb ik het te druk voor winkelen.(school, werk,sport) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben best verslaafd aan winkelen, ik woon 5 minuutjes van de stad vandaan dus eigenlijk ben ik zowieso 2x in de week in de stad. en nu in de vakantie als ik niets te doen heb zelfs bijna iedere dag :o
meestal koop ik nix, of een klein frutseltje want echt geld om iets te kopen heb ik niet :) maar als ik geld heb dan is het ook zo op want dan is er altijd wel IETS te vinden waar ik mn geld aan uit kan geven :) dus ja ik denk wel dat ik kan zeggen dat ik verslaafd ben aan winkelen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga gerust met 5 euro naar de andere kant van het land om te winkelen, om vervolgens terug te komen met een paar sokken.
ja dus :D |
Citaat:
|
Citaat:
Hmmz,ik ben toch wel een beetje koopverslaafd(volgens mijn ouders :p ) |
Oh ik heb het helemaal uitgevonden.
Als ik geen geld heb koop ik tegenwoordig kleding op de markt. vandaag: *Fishnet topje met lange mouwtjes 2,50 *heel leuk asymetrisch fluweelachtig topje met een schuin decollete en plooitjes. 4,- *zwart knielengte rokje met een laagje gaas eroverheen 2,50 Goedkoop! Niet echt extreme ontwerpen maar dat hoeft ook niet. 't zijn fijne basics. |
Citaat:
Maar wacht maar tot ik mn geld van 6 weken werk binnen krijg :D |
Citaat:
Je ziet 100 leuke dingen, en als je volgende week terug komt, is alles al weg. |
Om even op mijn eigen vraag te antwoorden:
Ik ben dus zwaar verslaafd.....Ik koop t liefst elke week kleren en ik ga ook zo vaak mogelijk winkelen. Nu met die nieuwe collecties is het helemaal erg. Allemaal mooie nieuwe kleuren......helemaal geweldig |
Altijd als ik in de stad ben, zie ik wel weer wat leuks, maar meestal weet ik mezelf nog wel te beheersen. Alleen als ik het écht wil hebben (en het niet zelf wil betalen) sleep ik mijn mams de volgende dag mee, dan krijg ik het meestal ook nog :D. Echt zwaar koopverslaafd ben ik dus niet.
|
Citaat:
|
Ik ben al heel lang verslaafd aan winkelen.
Kon ook niet anders woon in de binnenstad, dus kom al heel lang bijna elke dag in de stad al is het maar even vanuit school ofzow :) (Ik koop trouwens niet zo bijster veel vind ik zelf) |
Nee, ik koop meestal alleen dingen die ik nodig heb.
Maar als ik opeens veel geld heb, ga ik meestal wel ff shoppen. Maar wat kleding betreft mak ik het liever zelf. Veeeeel goedkoper. :) |
Citaat:
|
soms heb ik er een takkehekel aan om te gaan, en soms moet ik gewoon iets kopen, het ligt nogal aan....., mja ik weet eigenlijk nie waar dat aan ligt :)
|
Alleen als ik geld heb
"Aan het eind van mijn geld hou ik altijd nog een stukje maand over" Dat geld dus voor mij :D Maar als ik geld heb: ja, dan ga ik graag winkelen... Maar echt verslaafd? Je vind me niet iedere week in de stad ofzo om iets nieuws te kopen. |
Ik ben absoluut niet verslaafd aan winkelen..
Kijk als ik in de stad ben vind ik het wel leuk wat nieuws te kopen.. maar nie zo van whaaa ik heb nu iets nodig.. of als ik geld heb dat ik gelijk ga shoppen.. neeh Ik ga wel een keertje... geen haast :) |
Absoluut niet.
Ik heb soms wel eens zin in kleren kopen, maar ik ben niet snel tevreden met iets. Dan duurt het verschrikkelijk lang, of vind ik helemaal niets, en dan hoeft het al niet meer voor mij. |
jahh nouww.. soms wel, dan izz mijn kleedgeld in ene op en dan issut van :eek: dus dan koop ik een hele tijd nixx en dan zorg ik oowk dattik nix tegen kom... en laatst had ik duz in ene weer geld en toen kwam ik met nix thuiss van A'dam..! :confused: jahh k snap der oowk nix meer van nu...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |