Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Schokkend??!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=180164)

Mark 07-08-2002 21:14

Schokkend??!!

Uit een enquete van de Durex-site:

Heb jij altijd condooms bij je?

Nee 65.1%
Ja 34.9%

Is dat schokkend of niet? Zelf vind ik van wel eigenlijk. Ik heb er altijd 2 bij me in mijn portemonnee. Hoe zit dat met jullie?

Mark :cool:

Lethalis 07-08-2002 21:26

Waarom zou ik condooms bij me hebben?

Ik duik toch niet zomaar in bed met iemand..

Koen 07-08-2002 21:28

Citaat:

******** schreef:

Same here. Vind d'r niks schokkends aan. Het zou pas schokkend zijn als ik nu condooms bij me zou hebben omdat ik vanavond in de disco misschien wel een meisje versier en daarmee dezelfde avond naar bed ga. Dát vind ik een heel stuk schokkender eerlijk gezegd...

Evito 07-08-2002 21:31

Nee niet schokkend. Ik vind het een mooi gemiddelde. Meer dan 1 op de 3 mensen heeft altijd een condoom bij zich. Is dat niet wat veel!
Zeker als je kijkt naar meisjes bijvoorbeeld die al aan de pil zijn, mensen die al een vriend en/of vriendin hebben en het onbeschermd doen en ga zo maar door. Best een nette score.

nare man 07-08-2002 21:32

Citaat:

Koen schreef:
Same here. Vind d'r niks schokkends aan. Het zou pas schokkend zijn als ik nu condooms bij me zou hebben omdat ik vanavond in de disco misschien wel een meisje versier en daarmee dezelfde avond naar bed ga. Dát vind ik een heel stuk schokkender eerlijk gezegd...
Helemaal mee eens...

Stop de ontwaardig en verloedering van de samenleving! Weg met alle condooms! :D

Kirk22 07-08-2002 21:54

als ik dat schokkend moet vinden...

LM 07-08-2002 21:57

Ik niet! Lekker thuis in de la.. (Ook als ik uit ga ofzow)

StefanLovertje 07-08-2002 22:02

me vriend heeft nie eens condooms en ik ben nie aan de pil.. das pas schokkend :) maar wij doen niets... das ook schokkend :)

Blenderhead 08-08-2002 00:49

Citaat:

******** schreef:

idd....!

a new noise 08-08-2002 01:09

Citaat:

******** schreef:

tomtommertje 08-08-2002 03:06

't Verbaasd me niks, er zijn ontzettend veel jongeren heel dom bezig.

BELLEKE 08-08-2002 10:19

Als k jongen was zou 'k denk k toch wel altijd eentje bij hebben terwijl k er ook rotsvast van overtuigd ben dat k nooit zomaar eerste avondje met iemand in bed kruip...
tja
x

snoopy 08-08-2002 10:25

nou, ik heb nooit condooms bij me. Ik kom niet echt in de situatie dat ik zomaar met iemand naar bed ga.

'I'he Prophet 08-08-2002 10:41

Citaat:

tomtommertje schreef:
't Verbaasd me niks, er zijn ontzettend veel jongeren heel dom bezig.
Dit vind ik dus echt een domme opmerking, sorry. Als je van de 100% jongeren de mensen in een vaste relatie aftrekt, de mensen die niet zomaar met mensen in bed duiken en dus condooms gereed zouden moeten hebben aftrekt, dan hou je denk ik niet veel meer over dan de 34% die wel altijd voorbereid is. Tis erg goed gestelt met de jeugd als die resultaten kloppen.

halve banaan 08-08-2002 11:08

Citaat:

******** schreef:

Precies.

halve banaan 08-08-2002 11:09

Citaat:

Koen schreef:

precies.

[edit]Hehe ik begin voorspelbaar te worden :p[/edit]

Shao 08-08-2002 14:33

Citaat:

snowboarder schreef:
Ik heb er altijd 2 bij me in mijn portemonnee.
Er is geen slechtere, warmere plek te vinden om je condooms te bewaren (n)

Kazanka 08-08-2002 14:58

Citaat:

snoopy/mamo schreef:
nou, ik heb nooit condooms bij me. Ik kom niet echt in de situatie dat ik zomaar met iemand naar bed ga.
*

Mystique 08-08-2002 18:15

Citaat:

******** schreef:

Nou er zijn zat andere mensen die wel one-night-stands hebben en als er dan zo weinig mensen ene condoom bij zich hebben is het idd wel schokkend.
Zelf heb ik geen condooms bij me op zak vanwege vaste vriend. Ik heb het wel een hele tijd gehad. Niet dat ik zomaar met iemand naar bed ga maar just for sure. Met mijn ex had ik heel snel seks. Kijk op zulke momenten is het fijn dat je ene condoom bij d ehand hebt.

jnieuwelaar 08-08-2002 18:23

ik heb een vaste vriendin en heb ze meestal nog wel op zak. Ze zitten in ieder geval altijd in mijn toilettas tijdens een weekendje weg. Met wie dan ook.

jnieuwelaar 08-08-2002 18:24

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

Dit vind ik dus echt een domme opmerking, sorry. Als je van de 100% jongeren de mensen in een vaste relatie aftrekt, de mensen die niet zomaar met mensen in bed duiken en dus condooms gereed zouden moeten hebben aftrekt, dan hou je denk ik niet veel meer over dan de 34% die wel altijd voorbereid is. Tis erg goed gestelt met de jeugd als die resultaten kloppen.

klopt!

poki 08-08-2002 18:34

Citaat:

snowboarder schreef:
Ik heb er altijd 2 bij me in mijn portemonnee.
En hoe lang zitten die er al in??? Moet je mee oppassen want als ze er te lang inzitten, of als je je portomonnee altijd in je kontzak bewaard kan dat schadelijk zijn voor de condooms.. Kan je ze nog zo leuk gaan gebruiken, maar heb je nog steeds kans op een baby-snowboarder;).. Of enge ziektes

tomtommertje 09-08-2002 00:31

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
*knip*
't Was ook een domme opmerking, zit me alleen nog steeds een beetje te ergeren aan een verschrikkelijk domme actie van een vriendin van mij. (mocht je zelf nog niet zo ver gekomen zijn: heeft dus met het niet hebben van condooms te maken)

'I'he Prophet 09-08-2002 00:33

Citaat:

tomtommertje schreef:

't Was ook een domme opmerking, zit me alleen nog steeds een beetje te ergeren aan een verschrikkelijk domme actie van een vriendin van mij. (mocht je zelf nog niet zo ver gekomen zijn: heeft dus met het niet hebben van condooms te maken)

[bui van oneindige goedheid] We vergeven je hoor. [/bui van oneindige goedheid].

tomtommertje 09-08-2002 01:03

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

[bui van oneindige goedheid] We vergeven je hoor. [/bui van oneindige goedheid].

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.