![]() |
Saai #2
Citaat:
|
Foto nog even in full voor de mensen die niet willen klikken:
http://i96.photobucket.com/albums/l1...o/kutkunst.jpg Gouden pailleten en wat goude verf op de neus gekwakt. Shit, Ik kon op m'n 4e al binnen de lijntjes kleuren en die trutten nog steeds niet. |
ik vind die schoenen gaaf.
|
ik heb vandaag al 7 ANTM's gezien achter elkaar :o
seizoen 1. |
goeiemiddag schatjes!
|
Zus, moest je niet werken
|
En ja, ik vind die paarse bloemen wel leuk, maar de rest :| die glimmertjes ook, of hoe noem je dat, op die flap..
|
ik vind de pailletjes wel leuk :bloos: maar de verf op de neus is wat blotchy. En random.
Citaat:
|
liz en ik hebben onze moederdagcadeaus + een moederdagtaart op tafel uitgestald met daar omheen een hart van waxinelichtjes en omg het ziet er zo debiel uit en nu is het dus wachten op papa en mama die thuis komen van vakantie maar damn we hadden hen eigenlijk al iets eerder verwacht :'D dus nu maar hopen dat de kaarsjes niet voortijdig uitgaan ;x;x;x;
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze wel leuk die allstars lekker oldskool en over the top
Haha babs wat tof al die kaarsjes in de vorm van een hart! :D(y) |
Ik ben aan het solliciteren om als vrijwiler op Noorderzon aan de slag te gaan dit jaar :cool::D
Iets van achter de bar staan verkopen of bij een kraampje lijkt me wel vet |
Ik moet ook zo werken en ik heb ook geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. :'(
Heb gisteren al extra gewerkt, dus ik wil de hele dag gewoon NIKS! :( |
Citaat:
|
HA de nieuwe Large is binnen :cool:. En omg Trimmeh, je schoenen :|:'(.
|
Straks even lekker het huisje schoonmaken.
|
de Large :facepalm:
|
ik ben nu aan het werk en heb ook geen ziiiiinnnnn :( :N
Los van dat ik de pailletjes wel leuk vind trouwens, als ik daar aankom in mijn kleren met kraaltjes en kantrandjes kun je het ook wel maken om pailletjes op mijn schoenen te naaien maar bij Trimm kun je toch wel in 1 oogopslag zien dat dat niet haar stijl is :N |
De Large *O*. Still maar, Jiiive, jij hoeft het niet aan ;).
|
JIiiveee.. wij gaan tenminste in onze blote barst naar buiten :y
|
Citaat:
Citaat:
|
Omg Miekjuh, goed idee. Ik vind de Large altijd wel leuk om door te bladeren (Y)
|
Citaat:
|
is dit een beetje een gepaste/goede mail?
Spoiler
|
Citaat:
|
choo choo!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha spellingscheck moet nog even en indd. en hoe kom ik erbij :p
Een meisje dat vorig jaar bij mij in de klas zat had altijd zulke magazines ook een waar allemaal baby kleding in stond met 9 maanden vastgezeten (in buik) :D:(n) maar zitten soms leuke dingen bij ;):) |
Volgens spellingcheck is alles gewoon goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
dit liedje, duizend keer op repeat maakt je vrolijk :bloos::facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vindt u? :o Of ken je hem/haar heel goed? Want dan hoeft er ook geen geachte boven natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is hem nu met vind ik verbeterde opbouw
Spoiler
|
Oh en ik had perongeluk g ctrl+Z het is geachte heer/mevrouw ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat LP zegt, dus :d.
|
heel erg fijn?
Oke dankje :D |
Citaat:
|
Citaat:
Een vriendin van mij is ook erg slecht in dit soort dingen en ze moet haar scriptie maken voor haar opleiding. Dus heeft ze mij gevraagd hem na te kijken op spel- en taalfouten :D. Ze is 21 geloof ik. |
dankje LP spellingschecker :D
Spoiler
KlAAR!! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |