![]() |
Het Rijkdom der Saaiheid
Huuhuu. Weet niet of 't mijn plaats is een nieuwe te starten want newbie in ze community maar ach!
Citaat:
|
Ik ook van jou! <3
En binnenkort wordt naast FTP m'n muziek ook streaming beschikbaar via Subsonic, inclusief zoekfunctie en mogelijkheid om via de browser te zoeken en albums/tracks (gezipt) te downloaden. (y) Stuk handiger dan FTP. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo nachtploeg!
|
Fuck is het al 2 uur :D Hoi Jasper!
|
Morgen weer lekker om 12 uur werken*o*
|
Citaat:
|
The Waterboys (y)(y) Voor dat soort muziek dank ik mijn pa.
Dat helemaal. Beste album van de '60s. |
Bier(y)
|
bij gebrek aan nachtsnack zit ik nu aan de boer'n vla. *o*
|
boeren vla is lekker!
goedennacht trouwens:D |
Hoi Queasy, wat ben jij laat nog wakker!
|
Goedenacht!
Ik bedacht me net ook toffe muziek die ik door m'n pa ken (naast The Waterboys), maar ik was het alweer vergeten voordat ik de post kon typen. :'( Dan maar: |
Citaat:
Meestal wel laat wakker, maar gisteren is mijn laptop binnen gekomen, dus nu kan ik ook makkelijker forumen. Plus dat ik net uit het cafe kom. jij bent ook nog wel laat wakker trouwens.. |
Citaat:
Was het gezellig? |
Oke, dan weet ik dat bij deze :P
Ja was gezellig. Vrij rustig, maar vond ik opzich niet erg. Een propvol cafe is ook niks aan. Ik denk toch dat ik mijn laptop uit doe. Ik ga hoofdpijn krijgen, en ik moet morgen om half 9 werken. Auw. |
Slaap lekker dan!
|
Citaat:
|
slapen.
|
Watjes.
|
nog 3 uur.
|
nog 3 uur.
|
Hou vol!
|
Deze nacht is zwaarder en gaarder dan andere.
|
Wat HAAT ik rollercoaster tycoon :mad:
|
Oh hoi :)
|
Ik ben kwaad ja :mad: ik hoefde nog maar 368 mensen binnen te hebben en dan had ik gewonnen :mad: en dat is ELKE KEER ZO!
Maar ja, juist daarom blijf ik dat stomme, frustrerende level spelen, dus eigenlijk best slim :o |
Zo, het gevoel is weg :o ik ga nog even in bed gameboyen en dan slapen, het is verdorie alweer bijna kwartover 5 :D
Trusten! |
Nou, welterusten :p
|
Jajajaja lekker gezellig, blabla :p maar het is laat en ik heb de herhaling van het journaal al 36x gezien, hetzij in mijn ooghoek, omdat ik met dat stomme spel bezig was :D
Maar goed, weltrusten (en nu ben ik echt weg)! :) |
Ha!
ik heb lekker geslapen niet heel lang maar ik ga zometeen naar Amsterdam winkelen en even het rijksmuseum bezoeken en nu en nu regent het :o |
Goeiemorgen!
Ik ga zo aan het werk. |
Morning :)
|
*mompelt ,onder wenkbrauwen vandaan kijkend, een soort van goedemorgen*
|
Morning sunshine, what's up?
|
Ain't got no sunshine over here! Mwoa, het bekende verhaal, te slecht geslapen, ochtendhumeur, pijnlijke gewrichten, stress om scriptie. Rapapam ik ben geen leuk mens onder deze omstandigheden.
Met jou alles ''flex''? |
ik heb honger als een paard. Het is tijd voor roerei met spek
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier alles best oke :) Moet zo wel weer leren dus dan slaat 't vast weer om ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je bachelor of masterscriptie aan het schrijven? En wat studeer je ook al weer? :o Door ranking de scholieren had ik bedacht dat ik daar nog even achter moest komen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zover ben ik zelf nog lang niet overigens. Ik heb slechts een shitload aan uiteenlopende informatie en kom er niet uit wat ik nou precíes wil gaan onderzoeken. Maandag moet ik een voorstel hebben, met onderwerpsbeschrijving etc. -O- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |