![]() |
Wat hebben jullie gekocht voor moederdag?
Dit jaar ging ik voor bloemen en chocola waren jullie creatiever?:D
|
Van mij heeft ze een sms'je gekregen.
|
Ehm.....oeps.
|
Woont je moeder ver weg ofso?
|
Citaat:
|
Ze heeft van mij een kweeksetje met margrietjes gehad, een kaart en een broodrooster.
|
Niets.
|
Orgineel
|
Iets dat ik drie jaar geleden voor mijn verjaardag had gekregen :o
|
Een bloemetje. M'n zusje en ik wilde het klein houden zodat we meer geld uit konden geven voor dr verjaardag
|
Citaat:
|
Niks, maar dat is omdat ik vandaag niet kon. Woensdag krijgt ze wel wat. Bloemen of chocola ofzo /inspiratieloos
|
Ik ben moederdag vergeten:O:O:O
|
Ik heb haar gister verteld dat ik haar heus ook wel lief vind zonder moederdag. Good enough :o
|
Citaat:
|
MP3 speler
|
*sms'je stuurt*
ik kom daar ook gewoon mee weg :o:D |
De film Er komt een vrouw bij de dokter
|
Citaat:
|
Niks.
Nog niks |
Bloemen :).
|
Noppes, ik doe niet aan moederdag.
|
Haar lievelingsparfum en de bodylotion + douchegel die daarbij hoort, een rozenstruik voor in de tuin en een kaartje. :)
|
Wow, jij bent een goede dochter!
|
Mijn moeder ook een hele fijne moeder. :bloos:
|
Een portretfoto om onze lijst up te daten, een fietscomputertje omdat de oude het niet meer doet, een afspraak voor een high tea in Utrecht en een Driedubbeldik.
|
Samen een plant en een bedeltje voor pandorra armband gekocht.
Nouja ik heb me vader geld gegeven, en die heeft het gekocht. |
Niks. Wel meegegaan naar de oma's en daar lekker gegeten.
|
Mijn moeder heeft een hekel aan bloemen, die vindt ze compleet nutteloos aangezien ze na een week toch weer dood zijn. Ze is op dieet dus chocola kon ook niet. En ze houdt van nuttige dingen.
Ik heb dus maar nieuwe borsteltjes voor de elektrische tandenborstel gegeven want de oude waren versleten. Die waren alleen way over budget dus nu krijgt ze voor dr verjaardag (de 11e) maar wat minder.... |
Ik belde.
|
Een boek met japanse gerechten. Uit eigenbelang.
|
Een 1,5l fles Johnny Walker. Het sterke-drank gen moet ik wel van m'n ma hebben. :cool:
|
Een staatslot :p.
|
Citaat:
|
Chocolade ! En vandaag is mn moeder jarig, dus nogmaals Chocolade ! :P
|
Citaat:
|
moederdag.... :S
|
3 bakvormen van het merk Patisse (1 cakevorm, 1 springvorm en 1 tulbandvorm) en een pannenlikker (die was broodnodig). Het was duurder dan het klinkt (omdat er bijvoorbeeld 5 jaar garantie op de bakvormen zit), maar ze was er in ieder geval blij mee en nu kan ze haar oude, krakkemikkige bakvormen wegmieteren. :)
|
Mijn moeder doet niet aan moederdag. Mijn schoonmoeder hebben we een dvd met dierendocumentaires gegeven en chocola en peterselie omdat de bloemen op waren.
|
Mijn moeder heeft ruim een maand terug zelf al een paar bloempotten gekocht, met de vermelding dat als ik geld gaf, dat het moederdagcadeau dan geregeld was :p
|
Citaat:
|
Niks, ik ben wel de dag ervoor uit eten geweest met mijn moeder.
|
Ik heb uitgebreid gekookt voor mams. Mijn vader en broertje waren collateral damage.
|
Een bos bloemen. Mijn moeder geeft niets om moederdag maar ik zorg ieder jaar voor een bos bloemen. Dus ook dit jaar weer. Ben overigens de enige, mijn zusje en broertje doen allebei niets.
|
Ik koop het altijd anders doet niemand het maar dan declareer ik het altijd wel bij mijn broers. Ik heb maar bonbons, maskertjes en dure vichy clinique meuk gegeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |