![]() |
wie droomt er wel eens van om van het ander geslacht te zijn
de titel zegt het al.:)
ik zou soms best wel willen weten hoe het is om een vrouw te zijn.:bloos: |
dromen niet bepaald, maar het lijkt me best geinig voor een dag/paar dagen
|
Ik zou het ook wel willen uitproberen! Dan ga ik eerst staand plassen, dan masturberen, en dan proberen een chick te scoren om de hele dag mee te sexen :D
|
Citaat:
precies:D |
Nou ik heb er wel eens overna gedacht hoe het zou zijn om vrouw te zijn, maar ik droom er niet van ofzo. Het lijkt me gewoon zo raar om naar onderen te kijken en 2 borsten te zien hangen. En wtf? geen penis maar een vagina. Het lijkt me wel leuk voor een weekje ofzo. Ik zou geen kerel willen oppikken om seks te willen hebben, zo'n lul in mn mond bahbah (n)
|
Ik heb er een keer echt over gedroomd een man te zijn (mijn toenmalige vriend) en met een vrouw seks te hebben (met mij dus). Was best leuk. Ik zou best een keer een jaar lang een man willen zijn. Volgens mij is een dag niet genoeg.
Het eerste wat ik zou willen doen als ik een man was is voelen hoe het voelt om een erectie te krijgen. En daarna mijn naam schrijven in de sneeuw. Staand plassen kan ik al, maar schrijven helaas niet :( |
Citaat:
Ja, want je zou die lul natuurlijk in je mond moeten stoppen als je vrouw bent. Het gaat er hier nou juist om dat je dan dingen kunt die je als man niet kunt, zoals een lul in je vagina. |
Daar heb ik wel es over gedacht ja.
Gewoon zo van "als ik ook een vrouw zou zijn dan ga ik lekker allemaal goede vriendinnen maken, als ik dan terug man ben hoppakee!" |
Citaat:
m'n vriend en ik hebben wel bedachtdat we een week van lichaam moeten ruilen, lijkt ons wel grappig :D |
Het lijkt me wel tof, vooral omdat ik sowieso al geen meisjemeisje ben. Qua gedrag zou het geneens heel erg opvallen volgens mij. (Ben al wel eens 'een homoseksuele man in een vrouwenlichaam' genoemd. :D)
Ik ben wel benieuwd hoe dingen voelen voor jongens en of ik anders behandeld zou worden als ik een dude zou zijn. |
Het lijkt me wel geinig :d
|
Citaat:
|
Ja, zeker wel eens over gefantaseerd samen met me vriendin. We waren het eens dat ik echt een onwijze player zou zijn als ik female was.(y)
(+ het standaard seks-verhaal, maar dat is denk ik wel het eerste waar je op uit komt op seksualiteit) |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Het lijkt me wel grappig. Meervoudige orgasmes enzo. De hele tijd aan je eigen tieten zitten. Maar dan weer gauw switchen naar mezelf voordat het 'die tijd van de maand' is. (Y) |
Oeh ik zou alle mooie aria's voor mijn mannenstem instuderen, dat als eerste, want mannenstemmen <3<3
en dan zou ik mezelf aftrekken en een meisje oppikken in de kroeg om mijn nieuwverworven lid in te stoppen. Maar eerst zingen :y |
Dit lijkt me ook wel cool voor eventjes.
|
Citaat:
goede dingen + slechte dingen :evil: verder lijkt het me wel grappig ik denk er best vaak over na, niet dromen ofzo, maar over nadenken dat dat best grappig en eerlijk zou zijn :P denk dat ik idd eerst (staand) zou gaan plasse, en dan seks met mijn vriend (die dan NATUURLIJK veranderd is in een meisje, want anders doe ik het niet :bloos:) best grappig dat hier nu een forum over is :P |
Ik zou een te knappe meid zijn :bloos:
|
Citaat:
|
wel eens over gedacht, zou me best 'intressant' lijken, maar lijkt me niks voor altijd
dromen erover doe ik niet(of mischien ook wel, ik droom/herinner mn dromen maar 1 keer per paar maanden-ha;f jaar ofzo) |
Wat de vrouwen hierboven zeggen, staand plassen, een ercetie krijgen, dat soort dingen zou ik ook wel eens willen beleven. Het schijnt ook dat een orgasme voor mannen anders voelt dan voor vrouwen, dus dat zou ik dan gelijk maar eens op de proef stellen.
Maar voor altijd, nee. Ik vind het soms vreselijk om een vrouw te zijn, maar over het algemeen ben ik er hartstikke blij mee :p |
ik zou trouwens geen idee hebben waarmee te beginnen, vanuit mijn perspectief vindt ik meisjes/vrouwen altijd vreselijk bezig; op de hoogte zijn van de laatste roddels en trends, plannen om plannen te maken, 1000+ belminuten in de maand.
Ik zou niet eens tijd over hebben om te bedenken wat ik zou willen uitproberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |