![]() |
Moedersaai #care
Zo.
|
Ha!
maar nu nog even niet, ik mis hem we hadden allen zo iets van nee nu even niet, anders over een tijdje :o |
Wat heb jij vandaag gedaan Riv?
|
Wij hadden na 3 dagen al een nieuwe, maar dat is inderdaad erg snel, en het broertje van wie die was was later ook nog wel verdrietig. Heeft ook nog foto's van 'm op z'n kamer en zo, ahw.
|
Citaat:
|
Zo, nu even het laatste restje chili opmaken. Yum.
|
Citaat:
Ai dat is echt naar ga je fisio doen of hoeft/moet dat nog niet? |
Jachtschotel eet ik nog wel eens bij mijn ouders.
En die maakt het met aardappelpuree, rundvlees, appel en ui geloof ik. |
jachtschotel met bier als basis (y)
|
Jachtschotel is een gerecht met 3 laagjes: appel, gehakt en aardappel. Het is min of meer mijn lievelingseten :bloos:.
Als blijkt dat het niet goed is, geen idee, het is dan wel flink klote. Moeten ze het misschien opereren of toch proberen te zetten of zo :(. Best kut, want ik was een tijdje terug nog in de VU voor een controle en toen was alles goed. 't Vervelende met een sleutelbeenbreuk is dat ze niks kunnen doen, je kan alleen een mitella dragen en dat deed ik tot een week geleden heel trouw. Anderzijds, het werpt wel een nieuw licht op de zaak, zeker ivm eventuele letselschadevergoeding, waar de slachtofferhulp al aan zat te denken. En omdat ik nu niet kan fietsen moeten ze sowieso het OV betalen :geldwolf:. |
een biertje erbij kan prima zijn!
|
WTF mijn Franse vriendin heeft nu zomervakantie :eek:.
|
Ik heb over een week ook alweer vakantie.
|
@ Jaeger: Ik lol'de om je sig.
|
Citaat:
Maar wat kut en rot dat het niet goed gaat met je sleutelbeen. Zeker als je echt actief bent en er gewoon veel last van hebt. Is het makkelijk om met het ov te gaan, of is het al sneller met de fiets dat is nog kutter. Sterkte! |
Citaat:
|
Citaat:
Not good but ach ja Griekse jongeren hebben 's middags vrij (n) |
Ja, zodat die anarchistische bendes als een Perzische horde half Athene kunnen afbranden omdat ze boos zijn dat ze niet eeuwig op krediet kunnen leven. Schurken.
|
tss
|
Het is weer tijd voor Eén tegen Honderd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je toon bevalt mij niet, mannetje.
|
Ik ben vet leuk uitgeweest met mijn BFF van de middelbareschool en we hebben besloten dat we gaan samenwonen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Samen uit samen thuis :cool: |
Mean:o nog gelukt met je raps schrijven:Y:D
|
Aight Fizzle :cool:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus ik ben lekker naar appartementjes aan het kijken en alles is zoveel betaalbaarder als je samen bent :cool: |
Mogen we wel op huisparty komen:o als je helemaal rond ben:o?:D
|
Dat zeker :y. Succes met zoeken!
|
Citaat:
wie zijn wij ja wij zijn een stel forumers :D |
Funda kijken is heerlijk :bloos:
Succes! |
Citaat:
|
Mijn nieuwe bovenburen zijn wel echt verdomd goed in stampen zeg. Het is alsof ze op pogo sticks door het huis gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
En van mij mogen jullie op de housewarming komen hoor! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaaf Fizzle (y)
|
*sog*
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoiii.
|
Hoi
|
Ik heb nog nooit zoveel tegenzin gehad om weer naar school te gaan morgen. :( In m'n hoofd ben ik al lang gestopt.
|
Citaat:
|
Nice Fizzle!
|
Jongens, hoe weet ik wat precies mijn belastbaar jaarinkomen is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |