Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verkiezingen 2010 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=141)
-   -   Promo-filpje TON (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1802055)

Gus 11-05-2010 00:31

Promo-filpje TON

http://www.youtube.com/watch?v=UEjNvX6ppas

Ik wilde 'm even delen met jullie. Wat vinden mensen er van? Ik vind het zelf een onwijs grappig filmpje (waarom is Rita "toevallig" ter plaatse bij al die misdrijven, en waarom zit er een stel gekken in het zwembad?). Het doet me denken aan Rembo & Rembo en Monty Python. Misschien wel het slechtste, kinderachtigste en stomste promotie-filmpje voor een politieke partij OOIT. Zo.

Joostje 11-05-2010 07:44

lol, wat een paniekzaaierij.

Simon 11-05-2010 12:52

Nou, het is in ieder geval een interessante stijlvorm. Die mensen in dat zwembad leveren dramatische beelden op en de geënsceneerde knokscenes had ik nog nooit eerder in een partijfilmpje gezien.

Maar ik weet niet welke wereld zei beschrijft. Laatst was ik nog op het Bevrijdingsfestival in Utrecht: tienduizenden mensen (dronken!!) op een hoop en geen vuiltje aan de lucht. Iedere keer als ik buiten Europa op reis ben geweest en terugkom in Nederland, verzucht ik: "Wat is het hier toch allemaal heerlijk fijn geregeld."

Ik ben echt wel trots op Nederland eigenlijk. Nu al. Moet je nagaan hoe trots ik word als Rita het straks allemaal nog fantastischer gaat maken.

Uice 12-05-2010 14:10

Die witte jongens met een Marokkaans accent die opeens aangesneld komen. Die ambulancebroeders met een rood kruis op de rug. Die politieagenten met die kleine petjes. En: "Dit is Arthur, onze financiële man." En de felheid van Rita als ze zegt: "Dit is Nederland van nu!", niet eens een kloppende zin.

<3

Erato 12-05-2010 18:39

Typisch Nederlands weer, een vrouwtje word voor je neus beroofd en rita helpt haar niet eens:rolleyes::mad:

Scoot 12-05-2010 21:37

Citaat:

Erato schreef: (Bericht 30490693)
Typisch Nederlands weer, een vrouwtje word voor je neus beroofd en rita helpt haar niet eens:rolleyes::mad:

Haha, dat dacht ik ook ja.

Ze moet wel heel slechte mediavoorlichters hebben? En ook een heel slechte regisseur, overigens. Onbegrijpelijk dat niemand hier in een vroeg stadium een stokje voor heeft gestoken. Zou dit dan toch wérken onder de achterban van Rita?
Jammer dat ze er bij DWDD vanavond niet éven aandacht aan besteedt hebben. Maar Rita had waarschijnlijk al zo weinig steun dat er geen merkbaar verschil kón optreden.:evil:

Kou Shibasaki 13-05-2010 04:10

Slechte, maar lachwekkende promo met alleen maar paniekzaaierij.
Echter denk ik dat dit filmpje wel een bepaalde groep aanspreekt.

PunkyFunkyDucky 13-05-2010 11:45

Nog slechter dan Fitna van meneer Wilders:D
Hoeveel euro zou dit meesterwerk gekost hebben?:D

MizZoo 13-05-2010 21:23

Ze werd toch ook echt aangevallen tijdens de opname's van dat filmpje? Al hadden ze dat nou als promo-filmpje gebruikt, had een stuk beter geweest.

Hunterlife 14-05-2010 11:06

Lol.

De makers van ernst bobbie en de rest schijnen meegeholpen te hebben aan dit filmpje.

arPos 14-05-2010 16:45

Ben vrij erg voor een soort vlakbtw systeem, maar gaat em toch niet worden dit rita.

ganralph 14-05-2010 17:28

Misschien moeten we naast beroepen als advocaat en arts het beroep "filmmaker" ook maar een beschermde titel maken in Nederland.

Uice 14-05-2010 21:20

Waarschijnlijk is dat filmpje gewoon gemaakt door een linkse rakker die TON wilde saboteren. "Luister, we huren gewoon een zwembad en dan stoppen we daar allemaal mongolen in, zodat je een woordgrapje kunt maken over dat het water aan de lippen staat. Geloof mij nou, ik zit al twintig jaar in het vak."

ganralph 15-05-2010 11:40

Als de rechtse rakkers dan maar beseffen dat alle Nederlandse film- en tv-producties er straks zo uit zien als de door sommigen voorgestelde totaalbezuinigingen op kunst en cultuur doorgaan;)

Chris-Verhoeckx 20-05-2010 01:15

Citaat:

Panini schreef: (Bericht 30504264)
haha die snackbar overval "en dan wordt de dader in de watten gelegd." :D

This made my day.

(y)

kopmuntkip 21-05-2010 22:40

huilen met de pet op

jacobdb 22-05-2010 15:47

XD dit is gewoon te erg, heb zelfs op de middelbare voor school een nog beter promotie filmpje gemaakt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.