![]() |
Welke haarkleur heb je?
|
Mijn haarkleur: donker bruin met een rood gloed:P e
|
Zwart natuurlijk :D.
|
donker bruine krullen
|
Het was zwart maar onderhand is het alweer bruin. Ben het eigenlijk ook beu weer..
|
blond-bruin-rood
hoe korter hoe blonder nat/met gel bruiner en met een rossige gloed(vooral zichtbaar als het lang is en er geen gel in zit) en zwart als ik het verbrand:p |
Donkerblond
|
Donkerbruin met donkerblauwe en lichblauwe extensions.
|
Citaat:
Ik verfde het eerst jaren zwart want ik was natuurlijk gotisch. Toen was ik dat beu en heb ik het in een vlaag van verstandsverbijstering laten ontkleuren. waardoor het oranje werd (y). nu verf ik het alweer drie jaar of zo iedere maand trouw donkerbruin. |
Goudbruin ongeveer (geen idee hoe het heet). Ik verf mijn haar trouwens niet.
|
bruin,stijl :)
|
Rood, van mezelf. Met slag.
|
Van me eigen heb ik tegen het donkerbruine aan, maar heb het al vaak geverft. Onder andere in donkerblauw, , zwart (toch we mijn fav) en rood. Dat laatste was echt een mislukking... In het begin was het knalrood, na een dag of drie was ik zo oranje als een wortel :facepalm:
Binnekort weer zwart verven *O* |
Donkerbruin. Domme mensen zien het vaak aan voor zwart.
|
Donkerblond, ben afgestapt van het verven, omdat ik te lang wacht met er tijd voor vrij maken, waardoor het er onverzorgd uitziet :o
|
Rood, van mezelf
|
Citaat:
|
Over het algemeen probeer ik een pakje met 9.01/3 of 10.1 te pakken.
|
Citaat:
|
Van nature lichtbruin.
Maar elke 6 weken schilder ik het zwart. ;-) |
Lichtbruin. Heb het al jaren niet geverfd, maar toen ik dat nog deed altijd zwart of rood. En het is zeer stijl. Als ik krullen oid zet is het binnen een paar minuten uitgezakt.
|
donker bruin.
|
Citaat:
|
blond
|
Bruin.
|
Citaat:
|
blond
niet geverfd |
noten-donker
|
Donkerbruin, wel geverfd maar vrij dicht bij mn eigen kleur.
|
ben ik nou serieus de enige met meerdere kleuren(natuurlijk)?:confused:
|
Citaat:
|
donkerbruin van mezelf maar meestal met een rode gloed door de henna maar heb de laatste tijd geen zin om t te henna-en (en geen tijd)
|
Citaat:
Edit: zin gemaakt :D http://img16.imageshack.us/img16/8162/dsc03989uc.jpg Het lichtblauw is wel al verschoten zie ik nu duidelijk. En ik heb een beetje een verbrande kop van 4 dagen buiten rondlarpen en -opbouwen. :D |
Rood!
Ik ben van mezelf een soort donkerblond-met-variatie-naar-lichtblond-en-rossig, maar dat is suf. Dus ik heb heel lang zwart haar gehad, en nu is het rood. |
Citaat:
hoera! i like it. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |