![]() |
hoe scheer je je balzak?
hahaha, titel zegt het.
ik scheer wel me schaamstreek, maar mn balzak is nogal gevoelig en ik heb dus geen idee hoe je dat moet scheren zonder je in je balzak te gaan lopen snijden. :o danku. :D |
Straktrekken en voorzichtig zijn.
|
Ik ken iemand die dat doet en die zit nu steeds aan z'n ballen te krabben omdat het zo jeukt. Kan je het, als je je ballen te harig vind, niet gewoon het een beetje bijknippen? Lijkt me verzorgder staan dan zo'n geirriteerde huid met allemaal snijwondjes van het scheren.
|
ik doe het ook, maar zodra ik klaar ben ermee heb ik al spijt omdat het er zo knullig uitziet, gewoon kortknippen is het beste.
(vraag niet waarom ik het dan nog steeds doe, meestal is het gewoon uit impuls) |
Citaat:
Of het gewoon kortknippen. |
gewoon bijknippen bespaard je idd een hoop ellende
|
dan knip ik het gewoon kort.
(ja, ik scheer het al, ik vind al dat haar onverzorgd staan en dat vind bijna elk meisje waarmee ik sex gehad heb.) iedereen ze eigen ballen. dus. |
Citaat:
ik kan je wel vertellen dan ontharingscreme ontzettend veel pijn doet op je balzak. het voelt een beetje als een vinger op een wond leggen. Citaat:
|
Citaat:
|
niet doen als ik jou was. als de haren niet vervelend in de weg zitten dan.
het ziet er natuurlijk fijner uit, maar het is meer scheermoeite, en. meisjes vinden het niet egt bepaald nodig denk ik? wel dat gedeelte boven je lul hoe dan ook, gilette werkt best. straktrekken en voorzichtig doen (: en eerst kortknippen |
uuhhm.. waarom zou je het uberhaupt willen scheren?? irriteerd het ofzow??
Ja ik ben zelluf een meisje dus weet er niks van..S:-/ |
Citaat:
|
Citaat:
beter doe je het andersom. |
Citaat:
Is geen rocket science people. |
Hm, ik krijg juist van steeds meer meisjes te horen dat ik er niets mee moet/hoef te doen. Tot nu toe meer jongens gehad die me aanspoorden tot flink bijhouden als we het er eens over hadden. :D Fucking ijdeltuiten dat mannen tegenwoordig worden...
|
Citaat:
ik houd t toch echt wel keurig bij, dank u:| |
Jongens, even serieus. Je moet je schaamhaar boven je piemel bijknippen~! Niet gaan scheren, dan krijg je rode bultjes. En over je balzak: Eerst met shampoo/douchespul 2 keer wassen ofzo om het iets zachter te maken. Dan kan je het met zeep/scheergel gewoon rustig scheren! Wel straktrekken. Ik krijg nooit bultjes op mijn balzak of zoiets dergelijks. Je penis moet je zeker bijscheren aan de onderkant voor de deapthroat chicksss haha
|
Waarom zou je bij deepthroaten last hebben van het haar aan de penisbasis? Ik heb meestal meer last van die eikel in mijn slokdarm :o:o:o
|
Citaat:
De enige pro-scheren/trimmen-opmerking die ik erover heb gehad, kwam van een ex die opmerkte dat als ze het ooit op film wilde zetten, het wel wat korter moest. Ze zat er verder aan letterlijk op ieder moment dat dat kon, dus erg afstotend zal het toen ook al niet geweest zijn... Ook in dit topic lees ik niet dat meiden het erg nodig vinden trouwens. |
in bad.. bij mij doet het dan geen pijn, en heb nooit bultjes. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar bóven de penis moet er helemaal niet af! Ik wil écht geen seks met een kerel die daar stoppels heeft zitten, omfg au m'n klit. |
Ik vind mannen met kale piemels meer op jongetjes lijken. Nou is TS 15, dus dat kan nog wel. Maar serieus, n vent van in de twintig of dertig zonder schaamhaar....-O-
|
ik vind het hele idee van dat het daar wegmoet maar raar.... 't is niet alsof et iets uitmaakt voor je uiterlijk, voordat iemand dat ziet ben je dat station al gepasseerd, en is alleen maar extra werk... en ik heb er geen last van
|
Citaat:
|
hoe moet je het dan kort knippen, met een keuken schaar of bijvoorbeeld een nagelknip schaartje
|
of een kapper schaar, dnek niet dat iedereen dat heeft
|
schaartje met afgeronde punten
|
Een klein schaartje in elk geval, dat werkt een stuk makkelijker. Ik gebruik meestal gewoon een nagelschaartje wat die slingert altijd wel rond in de badkamer. :o
|
Citaat:
En, als je iemand hebt die je aan je ballen likt, heeft diegene vast geen last van een paar haartjes. Zoveel groeit daar toch niet? |
ik knip ook bij hoor, ik hou wel lengte in toom maar ik wil absoluut niet kaal.
|
Citaat:
Die moeten kaal. |
Wat wel een gouden tip is is om na het scheren even wat clearasil er op te smeren met een wattenschrijfje. Dit droogd op in 10 sec, en daarna doe je pas aftershave er op. Daarmee krijg je (bijna) geen rode bobbels.
|
Of je gebruikt een andere crème ipv dat dure spul, en al zeker geen aftershave. Daar zit alcohol in en dat gaat irriteren, en daarbij, wil je dat je piemel lekker gaat ruiken ofzo? :s
|
Citaat:
(die zullen ongetwijfeld net zo zoet ruiken als ze smaken) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |