Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe scheer je je balzak? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1802240)

LRS. 12-05-2010 14:14

hoe scheer je je balzak?

hahaha, titel zegt het.
ik scheer wel me schaamstreek, maar mn balzak is nogal gevoelig en ik heb dus geen idee hoe je dat moet scheren zonder je in je balzak te gaan lopen snijden. :o

danku. :D

Volk 12-05-2010 15:48

Straktrekken en voorzichtig zijn.

Cherry Springs 12-05-2010 16:17

Ik ken iemand die dat doet en die zit nu steeds aan z'n ballen te krabben omdat het zo jeukt. Kan je het, als je je ballen te harig vind, niet gewoon het een beetje bijknippen? Lijkt me verzorgder staan dan zo'n geirriteerde huid met allemaal snijwondjes van het scheren.

rubenblom 12-05-2010 16:20

ik doe het ook, maar zodra ik klaar ben ermee heb ik al spijt omdat het er zo knullig uitziet, gewoon kortknippen is het beste.
(vraag niet waarom ik het dan nog steeds doe, meestal is het gewoon uit impuls)

Martiño 12-05-2010 17:19

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30490338)

+ scheergel/schuim gebruiken

Of het gewoon kortknippen.

Thinus 12-05-2010 17:20

gewoon bijknippen bespaard je idd een hoop ellende

LRS. 12-05-2010 17:22

dan knip ik het gewoon kort.
(ja, ik scheer het al, ik vind al dat haar onverzorgd staan en dat vind bijna elk meisje waarmee ik sex gehad heb.)

iedereen ze eigen ballen. dus.

rubenblom 14-05-2010 16:36

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 30490633)
+ scheergel/schuim gebruiken

Of het gewoon kortknippen.

tuurlijk, zonder snijd je je geheid.
ik kan je wel vertellen dan ontharingscreme ontzettend veel pijn doet op je balzak.
het voelt een beetje als een vinger op een wond leggen.

Citaat:

LRS. schreef: (Bericht 30490646)
dan knip ik het gewoon kort.
(ja, ik scheer het al, ik vind al dat haar onverzorgd staan en dat vind bijna elk meisje waarmee ik sex gehad heb.)

iedereen ze eigen ballen. dus.

en jij hebt al zoveel meisjes geneukt dat je daar statistieken van kan maken? (je bent 15 kuch kuch)

Prominence 14-05-2010 17:28

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30490450)
Ik ken iemand die dat doet en die zit nu steeds aan z'n ballen te krabben omdat het zo jeukt. Kan je het, als je je ballen te harig vind, niet gewoon het een beetje bijknippen? Lijkt me verzorgder staan dan zo'n geirriteerde huid met allemaal snijwondjes van het scheren.

gilette met 5 mesjes doet wonderen:bloos:

aim_and_fire 14-05-2010 21:04

niet doen als ik jou was. als de haren niet vervelend in de weg zitten dan.
het ziet er natuurlijk fijner uit, maar het is meer scheermoeite, en. meisjes vinden het niet egt bepaald nodig denk ik?
wel dat gedeelte boven je lul

hoe dan ook, gilette werkt best. straktrekken en voorzichtig doen (: en eerst kortknippen

Djeedt 15-05-2010 21:06

uuhhm.. waarom zou je het uberhaupt willen scheren?? irriteerd het ofzow??
Ja ik ben zelluf een meisje dus weet er niks van..S:-/

Little Phoebe 16-05-2010 02:54

Citaat:

Djeedt schreef: (Bericht 30498246)
uuhhm.. waarom zou je het uberhaupt willen scheren?? irriteerd het ofzow??
Ja ik ben zelluf een meisje dus weet er niks van..S:-/

Omdat sommige meisjes niet graag een bos haar in hun mond willen hebben (Y) en waarschijnlijk omdat de TS dat zelf prettiger vindt.

fizzle-fluffy 16-05-2010 11:27

Citaat:

aim_and_fire schreef: (Bericht 30496352)
niet doen als ik jou was. als de haren niet vervelend in de weg zitten dan.
het ziet er natuurlijk fijner uit, maar het is meer scheermoeite, en. meisjes vinden het niet egt bepaald nodig denk ik?
wel dat gedeelte boven je lul

hoe dan ook, gilette werkt best. straktrekken en voorzichtig doen (: en eerst kortknippen

ew, wel je schaamhaar wegscheren en dan lekker lange haren laten zitten op je balzak? :n

beter doe je het andersom.

Armoed 16-05-2010 16:38

Citaat:

Dit.

Is geen rocket science people.

Changshan 16-05-2010 18:46

Hm, ik krijg juist van steeds meer meisjes te horen dat ik er niets mee moet/hoef te doen. Tot nu toe meer jongens gehad die me aanspoorden tot flink bijhouden als we het er eens over hadden. :D Fucking ijdeltuiten dat mannen tegenwoordig worden...

Prominence 16-05-2010 19:09

Citaat:

Changshan schreef: (Bericht 30500214)
Hm, ik krijg juist van steeds meer meisjes te horen dat ik er niets mee moet/hoef te doen. Tot nu toe meer jongens gehad die me aanspoorden tot flink bijhouden als we het er eens over hadden. :D Fucking ijdeltuiten dat mannen tegenwoordig worden...

nou, dan weet ik niet in wat voor kringen jij je begeeft
ik houd t toch echt wel keurig bij, dank u:|

AFCAjax 16-05-2010 19:11

Jongens, even serieus. Je moet je schaamhaar boven je piemel bijknippen~! Niet gaan scheren, dan krijg je rode bultjes. En over je balzak: Eerst met shampoo/douchespul 2 keer wassen ofzo om het iets zachter te maken. Dan kan je het met zeep/scheergel gewoon rustig scheren! Wel straktrekken. Ik krijg nooit bultjes op mijn balzak of zoiets dergelijks. Je penis moet je zeker bijscheren aan de onderkant voor de deapthroat chicksss haha

fizzle-fluffy 16-05-2010 20:42

Waarom zou je bij deepthroaten last hebben van het haar aan de penisbasis? Ik heb meestal meer last van die eikel in mijn slokdarm :o:o:o

Changshan 17-05-2010 02:30

Citaat:

Prominence schreef: (Bericht 30500313)
nou, dan weet ik niet in wat voor kringen jij je begeeft
ik houd t toch echt wel keurig bij, dank u:|

Heel gevarieerde kringen, wees gerust. Alleen waarschijnlijk wat ouder dan jouw doelgroep op dit moment; ik weet niet of dat wat kan uitmaken. Maar hey, nu lijkt het net of ik een oerwoud heb, misschien heb ik gewoon wat minder haargroei..? :p

De enige pro-scheren/trimmen-opmerking die ik erover heb gehad, kwam van een ex die opmerkte dat als ze het ooit op film wilde zetten, het wel wat korter moest. Ze zat er verder aan letterlijk op ieder moment dat dat kon, dus erg afstotend zal het toen ook al niet geweest zijn...

Ook in dit topic lees ik niet dat meiden het erg nodig vinden trouwens.

naamvergeten! 19-05-2010 22:00

in bad.. bij mij doet het dan geen pijn, en heb nooit bultjes. :D

Pyro Power 20-05-2010 14:09

Citaat:

Jij hebt geen eens een balzak :D

Freyja 20-05-2010 19:23

Citaat:

Changshan schreef: (Bericht 30501811)
Heel gevarieerde kringen, wees gerust. Alleen waarschijnlijk wat ouder dan jouw doelgroep op dit moment; ik weet niet of dat wat kan uitmaken. Maar hey, nu lijkt het net of ik een oerwoud heb, misschien heb ik gewoon wat minder haargroei..? :p

De enige pro-scheren/trimmen-opmerking die ik erover heb gehad, kwam van een ex die opmerkte dat als ze het ooit op film wilde zetten, het wel wat korter moest. Ze zat er verder aan letterlijk op ieder moment dat dat kon, dus erg afstotend zal het toen ook al niet geweest zijn...

Ook in dit topic lees ik niet dat meiden het erg nodig vinden trouwens.

Het is ook helemaal niet vies natuurlijk (vooropgesteld dat de man in kwestie het goed schoonhoudt ;)) en van mij hoeft het er ook helemaal niet af, maar als je idd eraan wilt zuigen en likken is het gewoon wel lekkerder als er geen enorm lang haar zit. Of handiger ofzo. Je krijgt zo snel zo'n haar ergens achterin je keel :o

Haar bóven de penis moet er helemaal niet af! Ik wil écht geen seks met een kerel die daar stoppels heeft zitten, omfg au m'n klit.

Kaa 21-05-2010 10:07

Ik vind mannen met kale piemels meer op jongetjes lijken. Nou is TS 15, dus dat kan nog wel. Maar serieus, n vent van in de twintig of dertig zonder schaamhaar....-O-

silentbob 21-05-2010 19:18

ik vind het hele idee van dat het daar wegmoet maar raar.... 't is niet alsof et iets uitmaakt voor je uiterlijk, voordat iemand dat ziet ben je dat station al gepasseerd, en is alleen maar extra werk... en ik heb er geen last van

Changshan 21-05-2010 21:41

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30513929)
Het is ook helemaal niet vies natuurlijk (vooropgesteld dat de man in kwestie het goed schoonhoudt ;)) en van mij hoeft het er ook helemaal niet af, maar als je idd eraan wilt zuigen en likken is het gewoon wel lekkerder als er geen enorm lang haar zit. Of handiger ofzo. Je krijgt zo snel zo'n haar ergens achterin je keel :o

Haar bóven de penis moet er helemaal niet af! Ik wil écht geen seks met een kerel die daar stoppels heeft zitten, omfg au m'n klit.

Ah. Nou, dan zit ik volgens mij gewoon al goed. :p

JustTheB 23-05-2010 14:32

hoe moet je het dan kort knippen, met een keuken schaar of bijvoorbeeld een nagelknip schaartje

JustTheB 23-05-2010 14:35

of een kapper schaar, dnek niet dat iedereen dat heeft

Qimm 23-05-2010 14:39

schaartje met afgeronde punten

Cherry Springs 23-05-2010 15:45

Een klein schaartje in elk geval, dat werkt een stuk makkelijker. Ik gebruik meestal gewoon een nagelschaartje wat die slingert altijd wel rond in de badkamer. :o

Geel 23-05-2010 16:56

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30519703)
Een klein schaartje in elk geval, dat werkt een stuk makkelijker. Ik gebruik meestal gewoon een nagelschaartje wat die slingert altijd wel rond in de badkamer. :o

Toch niet voor jezelf?

En, als je iemand hebt die je aan je ballen likt, heeft diegene vast geen last van een paar haartjes. Zoveel groeit daar toch niet?

Qimm 23-05-2010 17:10

ik knip ook bij hoor, ik hou wel lengte in toom maar ik wil absoluut niet kaal.

Armoed 23-05-2010 19:53

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 30519797)
ik knip ook bij hoor, ik hou wel lengte in toom maar ik wil absoluut niet kaal.

Maar jij bent toch een meisje?

Die moeten kaal.

Pyro Power 23-05-2010 20:45

Wat wel een gouden tip is is om na het scheren even wat clearasil er op te smeren met een wattenschrijfje. Dit droogd op in 10 sec, en daarna doe je pas aftershave er op. Daarmee krijg je (bijna) geen rode bobbels.

Martiño 23-05-2010 22:50

Of je gebruikt een andere crème ipv dat dure spul, en al zeker geen aftershave. Daar zit alcohol in en dat gaat irriteren, en daarbij, wil je dat je piemel lekker gaat ruiken ofzo? :s

Dutchess 24-05-2010 00:26

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 30520731)
Of je gebruikt een andere crème ipv dat dure spul, en al zeker geen aftershave. Daar zit alcohol in en dat gaat irriteren, en daarbij, wil je dat je piemel lekker gaat ruiken ofzo? :s

Ja, als een raketje natuurlijk!*O*
(die zullen ongetwijfeld net zo zoet ruiken als ze smaken)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.