![]() |
XL condoom nodig?
Heey ik val volgens de gegevens van sexwoordenboek wat boven het gemiddelde en vraag me nu af of ik een XL condoom nodig heb weet iemand vanaf welke lengte je die het beste kunt gebruiken?
|
koop een pakje met verschillende maten? kun je gewoon proberen
|
XL condooms zijn zelden nodig, in het algemeen zijn gewone condooms prima geschikt voor vrijwel alle lengtes.
|
kwestie van proberen, en dan heb je de goede maat kan je nog kiezen; dikke latex, dunner, met of zonder glij, kleurtjes, smaakjes, geurtjes of vormpjes
|
of latexvrij ;)
|
ik heb zowel een gewoon condoom als een XL condoom al eens gepast zegmaar en het paste allebei prima dus dan maakt het toch niet uit welke of zeggen jullie toch van ga voor de zekerheid voor het XL condoom?
|
dan zou ik voor de normale gaan, weet je tenminste zeker dat ie niet te snel af glijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welk merk(en) raden jullie zoal aan?
|
Durex. Jippie kan ook, als je goedkoop wilt, maar er zijn mensen die claimen dat die minder prettig zijn.
|
ik heb nog een paar condooms van billy boy die zijn toch ook gewoon goed?
|
Durex featherlights en billys zijn prima.
jippy ben ik zelf wat minder over te spreken. |
Zolang het een goedgekeurd condoom is met Europees keurmerk (te herkennen aan het CE nummer op de verpakking) is het prima. Zo niet zou ik een andere nemen.
|
Ik gebruik zelf ook liever een xl condoom, maar in de regel zitten die paarse durex (elite) ook best prima :)
|
Ik ben zelf ook behoorlijk geschapen en ik gebruik trojan magnum XL die zijn zowel als lengte en omtrek ideaal, de normale durex die knelt echt de omloop af. Je kan ze bestellen bij de condomrie, leveren in een gewone bruine doos dus je zal geen vreemde blikken krijgen van de postbode. Veel suc6 :)
|
Citaat:
durex staat bekend als goed (zo niet beste) merk, dus ik zou die doen |
Citaat:
please en zoals ik al zei, trojans zijn beter maar dat is mijn mening |
Citaat:
|
Citaat:
if ya dont need em dont buy em :p |
Citaat:
Ik ben Fleur, ik las jou berichtje, ik zoek voor mijn vriend nog andere condooms. Alle condooms zijn te klein, eerst dacht ik dat hij echt onhandig was om deze om te doen. Ik hielp dus mee, durex heeft extra lange van 21cm, hij heeft 25cm dus dachten wij dat gaat prima. Nee dus, het blijkt hem in de breedte en/of dikte te zitten. Alleen als hij half stijf is kan hij comfort XL met 57mm breed om met moeite. Ik heb gemeten maar zijn penis is tussen 60mm en 62mm breed en 17,5cm in omtrek. Kun jij mij website van jouw condooms mailen, hoe breed zijn deze condooms ? Alvast bedankt, Fleur |
Citaat:
en 17.5/pi=5.5 ik denk dat deze wel van toepassing is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |