![]() |
zeg nooit nooit......
Het horen kloppen van mijn hart
Doet pijn in mijn oren Nooit wil ik meer dat gevoel in mijn buik Die vlinders die maar niet willen rusten Alleen maar kunnen praten over hem Geen zinnig woord te kunnen horen Verblind door de glans van de liefde Zo ‘in love’ zijn Niet kunnen eten Niet meer kunnen stoppen naar elkaar verlangen Een brede glimlach op mijn gezicht Die niet meer zal overheersen De tranen om de pijn en het gemis Als het einde daar is Nooit meer zoveel kunnen houden van iemand Nooit mee die pijn in mijn verscheurt hart Ik laat me niet meer gebruiken Voor de dingen die ‘hij zo graag wil’ Mijn hart zal nooit meer kloppen De levenslust is verdwenen Ik leef met een glimlachende masker op Tot ik jou tegen kwam Zo lief en zo ‘right’ Mijn masker verdwijnt en mijn hart klopt weer Alles begint weer opnieuw Alleen mijn tranen Zijn nu tranen van geluk ----------------------------------------------- zeg nooit nooit want het overkomt je zomaar http://forum.scholieren.com/smile.gif |
moooi jo!!
echt wel... en harold is inderdaad een schatje veel geluk nog he!! xxx |
Citaat:
|
Hijs mooi verwoord, en ongelofelijk waar!!
Veel liefs, Genesis |
Citaat:
groetjes |
Ik vinnem goed, je geeft mooi aan dat het klote maar ook onwijs mooi kan zijn..kewl!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |