![]() |
Grand Teft Auto 3
as ik bij gta3 een spel save endan willik de svagame opene dan loopt ut spel vast naja dan gaat de pc automatisch naar windows weet iemand wa di is??
en zijn der ook cheats voor gta3?? |
meestal is dit alleen bij gedownde versies ik weet niet welke versie ji hebt probeer hem te kopen opnieuw te installeren ofzo of down hem opnieuw in het ergste geval moet je hem kopen en als je dat al gedaan hebt zou ik naar de winkel terug gaan ik denk dat ze dan niet moeilijk doen maar dat weet ik niet op welke windows speel je hem
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De exe van één van de populairste rips van GTA3 was niet helemaal goed... vandaar dat ie problemen geweft met saved games... als je een beetje fatsoenlijke leverancier hebt (ik weet niet waar je 'm vandaan heb) staat de correcte exe ook wel ergens op die CD/site... gewoon zoeken...
hebbie 'm uiteindelijk toch uit de winkel... patch downloaden van de site (dunno of er een patch is) en anders ruilen... |
Ej ik heb even een vraagje
Ik heb voor GTA3 nieuwe wagens gedownload maar hoe krijg ik die nu in mijn spel???? alsvast bedankt |
geen idee eigenlijk ik wil ook wel wat nieuwe bakken hebben
|
|
Er is een crackfix uitgekomen voor GTA3 , dan kanje wel saved games loaden :) Ga nou nie tlopen requuesten voor een url ofsow want dat mag niet :)
|
Die link van je klopt niet helemaal mat_ice..
Die is voor GTA 1 |
Citaat:
waarom gebrui k je geen google ? retarded ofzso ? |
Citaat:
|
Citaat:
Probeer hem es met de eerste cracked exe en niet de nieuwste, ander neem de MYTH rip. Of doe makkelijk en koop dat dinge legaal. Maar dat zou stom zijn want het is een achterlijk spel. |
Citaat:
|
Reden waarom het een stom spel is.
Ik kan met een honkbal knuppel wel iedereen neer meppen, maar nog geen deuk in een auto slaan. En nog een paar andere dingen, maar dit vind ik toch een van de grootste blunders naast het volledig missen van multiplayer. Daar ben je het toch denk ik wel mee eens. Bedoel geen multiplayer is toch echt een fout of niet? |
Citaat:
Vice-City met MP |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
rare site! :confused:
|