![]() |
Vraagstellers! Nummer vijf.
Wie wil jij graag ontmoeten in de supermarkt?
|
je hebt mijn naam overgenomen *O* :):)
/offtopicheid |
@Etmakas in het vorige topic: Alle walvissen zijn da bom!
@RP: Mijn ware! :p Hou jij van dubbelzinnige opmerking/vragen? |
Ja.
Wat zou jij denken als je zus 's nachts met een lepel in de badkamer zat te hijgen? (:)) |
Nou, ik heb geen oudere zus, maar als ik er een zou hebben zou ik denken dat ze dat ding in d'r keel had gedouwd (de achterkant dan) omdat ze wilde kotsen.
Wat zou je NU doen met een euro? |
In mijn zak stoppen.
Hou je van zilver? |
Ja.
Ben je fotogeniek? |
niet bepaald xD
Meestal sta ik of met een dronken kop of met een chagarijnige kop op de foto. wat voor sport beoefen je? |
Geen.
Hoe knap ben jij? |
Fotoboek en rate yourself :p
Ben jij vrolijk als je opstaat? |
Ja, bijna altijd!
En jij? |
Nee man. Tenzij ik verliefd ben of wat leuks ga doen die dag :o
Drink jij vaak koffie? |
jepp
hou je van uitgaan? |
Ja heel erg!
Heb je een rare eetgewoonte? |
Het mag elkaar niet raken :p
Vind jij jezelf ijdel? |
ja behoorlijk :y
Vind jij jezelf romantisch? in welk opzicht? |
Ja ik denk van wel. Al zit romantiek niet in het huis vol rozenblaadjes en theelichtjes versieren maar het initatief nemen om mooie dingen te zeggen op het juiste moment om een bepaalde sfeer te scheppen :o
Wat kun je iemand van harte aanraden? |
Mobiele telefoon het raam uitgooien.
Aan welke taalfout irriteer je je (HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHU :D:D:D:D:D::D:D::D:D:D::;d;:DD:) je het meest? |
Ik loopT
dus achter de ik-vorm een t plaatsen, en dan niet bij lopen, want die fout maakt niemand, maar bij een andere ik-vorm. op wie ben je boos? |
M'n vader..
Wat is je grootste talent? |
beeldende kunst
Is soep lekker? |
Ja vind ik wel, maar absoluut niet mijn lievelingsgerecht, en het ligt er ook nog aan welke soep.
hoe kom je aan je gebruikersnaam? |
Spaarde vroeger een keer panda's en kwam toevallig een boek tegen met een rode panda erin, wat een winbeest :cool:
Jij? |
Ik zat vroeger op een ander forum, en toen leerde ik een meisje kennen, en we hadden het over nickname's en toen gingen we naar een website heen en daar kon je je naam intypen en kreeg je er een nickname uitrollen:P
Best raar eigenlijk. Ben je vrolijk op dit moment? |
Niet echt. Het was vanochtend om 7 uur beter, bizar genoeg.
Welke serie op tv kijk jij vaak/altijd? |
Citaat:
Citaat:
o.a. Wat voor kleur heeft jouw witte koelkast? |
Citaat:
Ja, wit dan he ;) ik ben niet achterlijk. Zou je in een coffeeshop willen werken? |
Ja:D als het goed verdiend.
(btw house is tof (y)) welke serie heb je een hekel? |
Everybody loves raymond (N) en House :o (maar dat is gewoon omdat het OVERAL is en een keer toen Prison Break nog op tv was, en ik er helemaal klaar voor zat, was er een onaangekondigde stop en toen kwam, jawel, HOUSE :mad: )
Welke tekenfilmserie vind jij leuk? |
Welke niet? :o
En jij? |
:o Bijna alles op Comedy central. En die van vroegâh, van kindernet en cartoon network (Nils holgerson, dexter.)
En welke niet? |
Ik haat tekenfilms! :O
wat ga je eten? |
Ontbijtje, brood met kaas en andere troepjes ofzo... Maar ik heb nog geen honger dus ik wacht nog even:P
Wat zou je doen als Jan Smit aan je deur zou staan? |
Hem een klap geven
Wat heb je tot nu toe al gedaan? |
Bijna vijftien jaar geleefd :o
Waar was jij/hoe hoorde jij dat de Twin Towers doodgevlogen waren? |
Ik was me aan het klaarmaken voor een auditie voor een productiecursus (waar ik uiteindelijk ook voor aangenomen werd) en zat nog thuis. Mijn moeder kwam terug uit het ziekenhuis waar een goede vriend en collega van haar op sterven lag, behoorlijk overstuur dáárdoor en door het nieuws dat ze net op de radio had gehoord.
Wat eet jij vanavond? |
bbq!!!
Waarom is Mean gebanned? |
Doodverwensing tegen een hyveshacker, zie banlist.
Hou je van thee, en zoja, welke thee? |
Ik drink (bijna) altijd Pickwick thee en daarvan vind ik de 'Turkish Apple' variant 't lekkerst :). Momenteel heb ik 'Kamille-Honing', ook erg goed te doen (Y).
Uit hoeveel/welke gangen bestaat jouw avondmaaltijd meestal? |
turkisch apple is echt heerlijk(Y)
Uh 2? Gewoon eten en een toetje. Nu eet ik nooit zoveel, en neem ik meestal geen toetje. wat lust je absoluut niet qua eten? |
gehaktballen, champignons (en alle andere paddenstoelen) en hutspot.
Welke 3 nummers wil jij op je begrafenis horen? Nou jij hoort het dan natuurlijk niet meer als het goed is, maar je snapt de vraag. |
Limp bizkit - behind blue eyes
Gary Jules - mad world Linkin park- valentine's day. Ik vind dit mooie, sentimentele nummers zegmaar. Maar ik laat het gewoon aan mijn nabestaanden over. Aangezien die meer van wat 'vrolijkere' muziek houden kiezen ze vast iets van marco borsato. En jij?:) |
Ik vind het moeilijk te kiezen. Ik denk dat ik zou willen dat mijn oudklasgenoten het requiem van Verdi voor me deden (en mijn huidige klasgenoten mogen natuurlijk meedoen en de solo's op zich nemen). Maar misschien juist wel het requiem van Mozart. hmm. Maar verder? Ik zou wel willen dat mijn vader asturias voor me speelde, een spaans gitaarstuk over iemand die levend begraven is en aan zijn doodskist krabt. Ik vind dit echt supermoeilijk.
For a happier thing: Op welk nummer wil jij dansen op je bruiloft? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hou je van puzzelen? (en dan bedoel ik die ondingen met 1000 stukjes :P) |
Nee, ik geloof het niet. Maar misschien moet ik het weer eens proberen, wie weet werkt het heel ontspannend :p
Op wat voor muziek dans je het liefst? |
Hier werkt het frustrerend :o
Qua uitgaan? In de trant van David Guetta vind ik heel dansbaar, classics in de mix vind ik leuk. Alles behalve iets waar het ritme te snel gaat om normaal op te doen en reggae, basicly. Welke film kan jij wel elke dag kijken? |
Vroeger kon ik de kleine zeemeermin elke dag kijken. Oh en ik heb een tijdje Oliver Twist van Roman Polanski afwisselend met Oliver! van carol reed elke dag gekeken. Dus om de dag eigenlijk. Series kan ik wel elke dag kijken. Hm en misschien Amélie ook wel.
Welk boek heb je het vaakst gelezen (en hoe vaak)? |
Ik lees boeken nóóit 2 keer. Maar ik heb de meeste boeken gelezen van nicci french denk ik.
Hoe ver is jouw school/hogeschool/uni bij jou vandaan? |
Nu nog een halfuur bus. Straks anderhalf uur ov.
Heb je weleens voor de grap ruzie en zo ja met wie? |
Ruzie voor de grap? :O Nee, maar wel ruzie dat begint als 'n grap :D.
Zou jij je vriend(in) kunnen vergeven als hij/zij met 'n ander had gezoend? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |