![]() |
Wat vinden jullie (voor meisjes)
Ik heb een vriendje maar hij heeft maar 1bal andere is nooit ingedaalt ik vind eigelijk best zielig wat vinden jullie hiervan
|
nou, dan heeft hij ook maar de helft van de pijn als iemand hem in zijn zak trapt...
|
nou lijkt mij niet erg toch ? ik vind het echt goed van hem dat hij dat verteld en uitgelegd heeft & verder geen problemen toch, de rest is in orde ? xD
|
Mjaa.. zolang zijn vrienden er niet achter komen lijkt t me geen probleem ^^
|
Omdat hij dacht dat ik het nogal stom zou vinden enzo
|
En dat iedereen hem zou uitlachen
|
tja, je moet het daarom dus ook niet doorvertellen (:
ook niet tegen je vriendinnen die zeggen ; ZEG NOU. IK VERTEL HET ECHT NIET VERDER!! mocht je ooit boos op hem zijn, of het gaat uit ofzo. moet je het vooral niet doorvertellen. 1 bal hebben komt niet veel voor, dus die jongen kan jou flink voor aap zetten door te zeggen dat jij alles verzint ofzo. dus houd het echt 100% voor jezelf. maar een vraagje he, merk je ook dat hij anders gedraagt dan andere jongens? is hij vrouwelijker ofzo? kleiner? minder breed gebouwd? hogere stem (: ben ik nu best nieuwsgierig in |
Hij is wel een stuk volwassener dan alle andere hij doet niet zo stoer
|
Voor de rest niks anders alleen een stuk volwassener
|
Citaat:
2)ik snap de vraag niet echt. jij vind het toch niet erg? dat was waarschijnlijk zijn probleem... |
moet je dan niet daarboven ergens met terug in de balzak kunnen masseren. iemand die ik kan had dat ook maar heeft er nu ook twee. Maakt tog niet uit! ze kunnen alleen ullige grpjes maken van hee laat eens zien dat je ballen hebt oh nee ik bedoel een bal hebt XD
|
Wat maakt de hoeveelheid ballen trouwens uit. Als iemand 2 ballen heeft, en een pik waarmee hij nog geen deuk in een pakkie boter neukt, heb je er alsnog niks aan...
|
Ik weet daar echt de ballen van, ha-ha. Hoe oud is hij, kan die bal later niet nog indalen ofzo?
|
Niet ingedaalde ballen komen vrij weinig voor, maar het gebeurt nog wel eens. De niet-ingedaalde bal wordt vaak alsnog via een operatie in de balzak vastgezet, en als dat niet kan wordt hij verwijderd.
Het is overigens onzinnig dat mannen met maar 1 bal minder mannelijk zijn dan mannen met 2 ballen. 1 bal produceert genoeg testosteron om een man een mannelijk uiterlijk te geven. Verder zijn mannen met 1 bal ook net zo vruchtbaar als mannen met 2 ballen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |