Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   bang voor buurjongen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1802373)

veronique92 13-05-2010 17:31

bang voor buurjongen

Help ik zit met een probleem. Ik ben best wel bang voor mijn buurjongen van 27. Hij woont pal naast ons in de flat. Mijn ouders zijn best goed bevriend met hem en zijn vader is mijn vaders baas. Nou gaan mijn ouders komend weekend een weekendje weg met zijn tweeen en heeft hij aangeboden om voor mij te koken. Mijn ouders hebben daar al volmondig ja op gezegd en vonden dat het voor mij dan wat gezelliger zou zijn in huis. Maar ik wil niet dat hij voor mij gaat koken, ikdurf helemaal niet alleen met hem in een kamer te zijn want dan doet hij heel plakkerig en zit hij veel aan me. Hij staat dan ook altijd heel dichtbij of gaat heel dicht naast me op de bank zitten en als ik in een stoel ga zitten gaat hij op de leuning zitten, zodat hij over me heen hangt. Ik heb al vaak zijn arm die hij om me heen sloeg afgeschud en ik heb al vaak tegenhem gezegd dat ik me niet prettig voel als hij zo doet. Maar dan lacht hij alleen maar en zegt dat dat nog wel komt ofzo. Ik krijg echt de kriebels van hem en niet op een goede manier :-(
Maar wat moet ik nou doen, ik kan moeilijk niet opendoen als hij aanbelt, want hij is de zoon van mijn vaders baas!

WAT 13-05-2010 17:35

ga naar een vriendin voor het weekend, zodat je gewoon niet thuis bent?

en vertel je ouders dat je zijn gedrag niet prettig vind.... hij mag wel de zoon van je vaders baas zijn, maar dat geeft hem geen extra rechten of wat dan ook en als jij dat onprettig vind moet hij er gewoon mee stoppen.

Wammus 13-05-2010 17:37

Ik denk dat het een goed idee is om hem een keer heel goed duidelijk te maken dat je niet van zijn praktijken gediend bent. Je mag hierin gerust een beetje fel zijn maar hou het wel netjes (niet schreeuwen en schelden dus).

Als hij zich daar nog steeds niets van aantrekt denk ik dat het tijd is om hier met je ouders over te praten. Vertel ze wat er gebeurd als ze er niet zijn, hoe je je hierbij voelt en dat je er niet van gediend bent. Zeg erbij dat je niet wil dat ze hem voor je laten koken en kom met een alternatief iemand die jij wel geschikt acht.

veronique92 13-05-2010 19:40

Ik kan van t weekend helaas niet bij een vriendin ofzo logeren, zij zijn ook allemaal met vakantie (tja hemelvaart he)
Ik heb het wel eens aan mijn ouders proberen te vertellen maar ze luisteren niet. mijn moeder vind dat ik me aanstel, want ze zegt dat hij zich normaal gedraagd, logisch ook want hij doet het alleen als hij alleen met mij is. Maar dat gelooft ze niet. Ze zegt dat ik niet moet zeuren en dat ik blij moet zijn dat er iemand is die voor me kookt
Maar ik denk dat ik maar buitenshuis ga eten ofzo, dan maar naar een friettent ofzo, en dan zeg ik wel dat hij niet meer hoeft te koken omdat ik heb afgesproken met een vriendin ofzo. Ik hoop alleen niet dat hij ziet dat ik wegga, want dan staat hij binnen de kortste keren buiten waar ik heenga.

Mijnnaam Tjaa. 14-05-2010 10:40

maar, je zou ook zelf kunnen koken, dan zeg je gewoon van: oh sorry ..( naam ).. ik heb zelf al gekookt. En dan doe je de deur weer dicht ?? misschien een oplossing ?

Cherry Springs 14-05-2010 12:07

Ik zou heel, heel ernstig met je ouders gaan praten en heel, heel duidelijk zijn dat je het meent en dat ze wel moeten proberen naar je te luisteren. Het zijn tenslotte je ouders en zij willen ook vast niet op hun geweten hebben dat jij je zo onprettig voelt en misschien wel aangerand ofzo wordt. Zo ernstig mogelijk blijven en niet kwaad op ze worden.
Is 92 je geboortejaar? Dan ben je dus 17 of 18, je kunt best je ouders duidelijk maken dat je echt wel oud genoeg bent om alleen koken en dat je dat graag zelf wil doen en dat je dan zelfstandig kan worden, je hebt niet echt nodig dat iemand voor je kookt als je ouders er een weekendje niet zijn.

Als het allemaal niet werkt en hij bij je langs blijft komen en steeds te ver gaat kan je denk ik altijd nog de politie bellen.

Volk 14-05-2010 13:40

Ik zou die buurjongen goed laten weten dat je er niet van gediend bent als hij in het weekend langskomt. En mocht hij toch langskomen, dan hoef je niet open te doen. Je vader zal echt zijn baan niet kwijtraken omdat jij een deur niet hebt open gedaan.

Scoot 14-05-2010 14:26

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 30495170)
Ik zou die buurjongen goed laten weten dat je er niet van gediend bent als hij in het weekend langskomt. En mocht hij toch langskomen, dan hoef je niet open te doen. Je vader zal echt zijn baan niet kwijtraken omdat jij een deur niet hebt open gedaan.

Een dergelijk ontslag zou niet eens rechtsgeldig zijn, toch? (Niet dat ik veel afweet van rechten :o )

Maar het klinkt als een ontzettende viespeuk. Doe, zoals gezegd, vooral de deur niet open, en overleg het toch nog een keer met je ouders. Het zou heel kwalijk zijn als ze niet naar zoiets luisteren.

Gambokkur 14-05-2010 17:06

Deur opendoen en zeggen dat je zelf wel voor jezelf kookt. Beter direct duidelijk zijn en er komaf mee maken.

Commando 14-05-2010 19:00

Citaat:

veronique92 schreef: (Bericht 30493347)
Maar wat moet ik nou doen, ik kan moeilijk niet opendoen als hij aanbelt, want hij is de zoon van mijn vaders baas!

Ja en?

JustADreamer 14-05-2010 21:46

Wrijf desnoods een krantenbericht van Milly onder je ouders' neus, dat moet ze wel wakker schudden. Ongeacht of hij de zoon van je vader's baas is of niet, hij heeft het recht niet om tegen je wil aan je te zitten. Nu kunnen je ouders natuurlijk wachten tot hij dat wel doet, en dan moeten jullie aangifte gaan doen tegen het zoontje van de baas. Of ze zorgen gewoon dat het niet zo ver komt en laten je niet alleen met hem. Het lijkt mij dat de baas een stuk blijer wordt van de tweede optie(Y)

Micromensje 16-05-2010 19:47

Gewoon niet binnen laten als je ouders er niet zijn. Het mag toch niet zo zijn dat je ouders pas wakker worden op het moment dat het echt misgaat. Want zoals het er nu uitziet kun je daar op gaan wachten.

KingKong 16-05-2010 22:03

Het weekend is voorbij? hoe is het eigenlijk afgelopen?

Lievemeid 17-05-2010 16:01

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe liep het af?

Scoot 18-05-2010 17:58

Meh, nu zou je bijna denken dat er iets gebeurt is.... 8-)

axelf 18-05-2010 20:21

ja hoe is het gegaan

Mijnnaam Tjaa. 19-05-2010 10:16

ja hoe is het gegaan ?

rubenblom 19-05-2010 18:05

ze antwoord niet..
(OMIJNGOD :eek: hij heeft toch niet??)
:D

Prue Halliwell 19-05-2010 20:54

Denk eerder dat het een fantasie was, dan werkelijkheid (machtspositie, zoon van de baas van haar vader.. spannend!!!)

Rysair 20-05-2010 17:11

whahah iedereen benieuwd hierzo! tis allang weekend geweest. ben ook nieuwsgierig lol

A Capelle 20-05-2010 18:35

Kom op, het volgende weekend is al bijna begonnen!:p

KingKong 20-05-2010 22:36

Volgens mij is ze het forum vergeten, jammer.

SiemdeCyper 21-05-2010 00:47

Waarschijnlijk is ze vermoord, verkracht of ligt ze in de sloot.

Jammer, niets meer aan te doen.

Slo(o)tje?

Scoot 21-05-2010 08:56

Citaat:

SiemdeCyper schreef: (Bericht 30514675)

Slo(o)tje?

Boy, are you gonna be sorry if that's true.

Maar goed, slotje lijkt me inderdaad het beste. Aan 20 mensen die constateren dat ze niet reageert heeft ook niemand wat.

Mephisto 21-05-2010 11:28

Citaat:

SiemdeCyper schreef: (Bericht 30514675)

Slo(o)tje?

als ze nou 13 was en in dordrecht woonde dan was het gewoon milly boele :D

Cherry Springs 21-05-2010 16:32

Als we dit topic nou gewoon af laten zakken dan kan TS altijd nog reageren als ze zich bedenkt ofzo. :) Als dat niet lukt kan het altijd nog op slot.
(Jammer toch dat je geen emailberichten krijgt als je een PM binnenkrijgt, anders zou ik dat proberen.)

SiemdeCyper 21-05-2010 21:24

Citaat:

Scoot schreef: (Bericht 30514872)
Boy, are you gonna be sorry if that's true.

Maar goed, slotje lijkt me inderdaad het beste. Aan 20 mensen die constateren dat ze niet reageert heeft ook niemand wat.

Sorry schat, ik ben niet van de Engelsen.

Wat was het wat je me wilde vertellen :)

Volk 21-05-2010 21:27

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30515878)
Als we dit topic nou gewoon af laten zakken dan kan TS altijd nog reageren als ze zich bedenkt ofzo. :) Als dat niet lukt kan het altijd nog op slot.
(Jammer toch dat je geen emailberichten krijgt als je een PM binnenkrijgt, anders zou ik dat proberen.)

Als je het hebt ingesteld krijg je wel een email als je een PM binnenkrijgt

Bright Blue 22-05-2010 15:20

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30515878)

Je kan als forumbaas zijnde toch ook een bericht naar haar opgegeven emailadres sturen?

Gambokkur 22-05-2010 16:21

Baaaahhh dit haat ik, eerst een spannende situatie beschrijven, en dan de afloop niet vertellen. Een levenslange ban voor TS is de enige gepaste straf
(n)(n)(n)

Lievemeid 22-05-2010 16:31

Inderdaad, is soms ook wel irritant ja :y

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.