![]() |
Stefesaai . nummer zevenvierachtnegen
:|
|
Hoi
|
first noobjes
|
@ Noodles: Ja! Little Phoebe was er ook. We hebben onder andere scheldend geMariokart
|
Wint.
Hm, ik vind het eigenlijk wel vreemd dat er beelden van dat 9-jarige jochie zijn uitgezonden, ik bedoel, privacy wordt toch altijd zo belangrijk geacht? En nu weet de hele wereld dat zijn voor en achternaam. :confused: |
Citaat:
|
Zou je LP doen Stef?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, Little Phoebe! Nee, ik ben geen lesbo. :p
|
Citaat:
|
zij ook niet
|
Waarom vraag je het dan?
|
Ik regel chickies voor mijn tovenaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal even Media bellen, momentje. |
Ik vind Nick en Simon stiekem wel grappig. Hebben jullie die fans ep gezien over hun fan? De fanclub zei toen dat ze had beweerd zwanger te zijn van Nick en toen dacht ze dat Nick dat ook dacht en ging ze naar z'n huis en iets bij z'n optreden doen en toen liet hij haar verwijderen, geloof ik. :D
|
Ik vind Simon heel erg heet.
|
Citaat:
|
Ja ik ook, ik moest 'm 2x overlezen :D. Heeft die trouwens een ban aangevraagd ivm studie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Criminelen niet omdat er mensen zijn die hun misschien opzoeken en klappen willen geven, wraak enzo. Een slachtoffer.. "dat mag, die heeft geen bedreigingen" |
Ik heb net een paar artikeltjes over Maria Mosterd gelezen en ik snap er nog steeds niks van, die moeder had de school aangeklaagd en wilde 50.000 euro zien maar ze konden gewoon aantonen dat Maria helemaal niet veel had verzuimd. En dat kind ging elk jaar gewoon over! Dat had toch nooit gekund... En ik had ook gelezen dat ze helemaal geen aangifte hadden gedaan!
Die uitgever schaamt zich vast kapot :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat ze die toestemming krijgen om die Ruben te filmen (of uberhaupt met achternaam te vermelden) is vreemd, aangezien de familie die waarschijnlijk niet heeft gegeven. |
@ Kazet: Dat zou wel erg dom zijn hoor. En ach, die uitgever is misschien ook niet helemaal fully to blame, want iedereen geloofde het en niemand ging er verder diep op in. Alhoewel het wel bizar stom is dat die man niet eerst wat research deed voor hij die leugens drukte.
edit: Dat geld zullen ze nu allemaal aan die jongen moeten teruggeven omdat die Maria heeft aangeklaagd. Arme vent. |
Citaat:
Hoe is jou hemelvaart tot nu toe dan? :o |
Citaat:
Nu snap ik ergens wel dat ze geen dingen willen vrijgeven/erover praten maar dit is er heerlijk omheen draaien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, de enige overlevende is een 9-jarige Ruben.
Mijn broertje is ook 9 en heet ook Ruben :'(. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat in de Nederlandse media achternamen niet volledig genoemd worden is gewoon traditie. Toen Theo van Gogh vermoord werd, kon je bijvoorbeeld ook gewoon op de Belg horen dat 'ie Mohammed Bouyeri heet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh :D. Ach, het is ook wel weer ethisch om het niet te vermelden.
|
Vind ik ergens wel respectvol @ kazet
|
Citaat:
|
Je had toch ook dat "Jij moet me majesteit noemen!"-varken dat naar de rechter stapte omdat Geenstijl haar lelijke kutkop durfde te tonen.
@Noodles: de rechter kan dan een boete opleggen en toekomstige uitzending verbieden. |
Citaat:
|
Die had Pip nog heel lang in d'r sig gequoot :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die heeft nu ook een boek geschreven, zag ik in de AKO.
|
zo, ik ga eens even lekker uit eten. dat heb ik wel verdiend! letterlijk! :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |