Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Waardeloze promotie #4 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1802427)

Little Phoebe 14-05-2010 07:12

Waardeloze promotie #4

Oh nee, een sterretje in zijn ruit! :eek: Gelukkig kon hij bij CarGlass gelijk een afspraak maken en heb ik dat sterretje meteen gemaakt. Meestal betaalt uw verzekering de kosten, dus betaalt u bijna nooit.

Carglass reapareert. Carglass vervangt :mad:

Cherry Springs 14-05-2010 10:41

Agreed. Ik weet niet wat sneuer zou zijn: dat ze een acteur hebben ingehuurd om te vertellen hoe carglass werkt, in welk geval ze evengoed een baviaan hadden kunnen nemen, of dat ze alle medewerkers hebben afgezocht om een goede kandidaat te vinden en dit het beste is dat ze hadden aan acteertalent. :(

Azèche_oud 14-05-2010 10:46

Die reclame: "Het WK in 3D, wat kan ik ermee?" is echt héél irritant :(

Andijvie 14-05-2010 12:17

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30492513)
Je hebt in de bioscoop ook zo'n Grolsch-reclamespotje met Junkie XL en Moke, die band met die kapsels. En dan zitten die zo te zeggen zo van 'ja dit is wel tof want bands hebben het over doorbreken in amerika en hij is er gewoon heengegaan en het gaan doen' en vervolgens zie je Junkie XL achterin een auto die het wel waardeert als bands hun eigen ding doen. Zo origineel is moke nou ook weer niet. Maar goed, dan willen ze met elkaar gaan proosten en het is heel geforceerd allemaal. I do not like.

Ze hadden daar ook nog een andere versie van, die is ook echt verschrikkelijk... ben even vergeten met wie die was :(

Cherry Springs 14-05-2010 13:08

Ik weet dat er ook eentje was met Barry Hay van Golden Earring (moet daar tegenwoordig nou wel of geen The voor?) en een of andere vent die wat met grolsch te maken had. Was ook al niet zo prettig maar ze hebben nu gewoon twee willekeurige muzikanten met elkaar in verband willen brengen. :|

Martiño 14-05-2010 13:21

Dat was Barry Hay en een architect ja. En Grolsch doet net alsof ze de beugel heeft uitgevonden en dat het hip en nieuw en innovatief is, maar die bestaat ook al eeuwig.

Little Phoebe 14-05-2010 15:48

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 30494971)
Die reclame: "Het WK in 3D, wat kan ik ermee?" is echt héél irritant :(

Omg ik hoorde hem vandaag en toen dacht ik; :| Ze had gelijk

:D

Giles 16-05-2010 11:35

Barry Hay zit nu ook vast aan een opticien. Verdient hij zo weinig met de band?

Uice 16-05-2010 12:08

Ik heb nog in die reclame van die opticien van Barry Hay gespeeld, maar ik ben eruit geknipt. :D

Wat mij vooral stoorde aan die Grolschreclame, is dat ze Barry's rock 'n roll-imago gebruikten. Alsof het rock 'n roll is om in een reclame te spelen.

Little Phoebe 16-05-2010 12:12

Nee, maar wel om Grolsch te drinken (Y)

N00dles 16-05-2010 14:01

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 30499227)
Ik heb nog in die reclame van die opticien van Barry Hay gespeeld, maar ik ben eruit geknipt. :D

Wat mij vooral stoorde aan die Grolschreclame, is dat ze Barry's rock 'n roll-imago gebruikten. Alsof het rock 'n roll is om in een reclame te spelen.

Als wat? En hoe kwam je daar terecht?

Cherry Springs 16-05-2010 20:02

Die reclames met Maurice de Hond zijn ook wel heel slecht te tolereren. Neem dan iemand die een natuurlijk charisma heeft, niet iemand die geforceerd stomme peilingen op gaat noemen alsof hij het nieuws leest terwijl hij een zetpil inbrengt ofzo. :|

Uice 17-05-2010 11:35

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 30499547)
Als wat? En hoe kwam je daar terecht?

De grap was dat Barry dacht dat ie twee groupies had, maar dat het twee jongens met lang haar waren. Ik was een van die jongens. En ik kwam daar gewoon op de oude, vertrouwde wijze: via via.

Mr Soija verwijderd 17-05-2010 14:21

Jongens wat vinden jullie van de kattennaam Jiske? Voor een poesje. Tis zo Hollands, maar wel mooi. :D

Azèche_oud 17-05-2010 14:24

Jiske klinkt zo als Piske.

Mr Soija verwijderd 17-05-2010 14:24

Verkeerd topic. :(

Azèche_oud 17-05-2010 14:26

Dat ook :D

Giles 19-05-2010 20:54

Radioreclame:

Vrouwenstem: "Schaaaat! Geef mij eens geld want ik heb hele leuke schoenen gezien en ik houd jou verantwoordelijk voor MIJN schoenenverslaving!"
Mannenstem: "Ja dag! Daar heb ik geen geld voor!"
Voice-over: "Vrees niet! Op [naam website] leen je binnen tien minuten tot wel €500,-!"

:facepalm: :mad: En niet eens met zo'n stomme 'Geld lenen kost geld' waarschuwing aan het einde. En het is weer een mongoloïde vrouw die koopverslaafd is. En lenen voor zoiets als schoenen is ook logisch natuurlijk. Aargh de aargh :(

Rationeel 19-05-2010 22:03

er is nu een reclame op tv voor feta-kaas, maar je zou toch zweren dat het voor een wasmiddel is. waarschijnlijk lag die reclame kant en klaar op een plank te wachten en zat de kaascompany krap bij kas o.i.d. :confused:

Little Phoebe 19-05-2010 22:43

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30511720)
er is nu een reclame op tv voor feta-kaas, maar je zou toch zweren dat het voor een wasmiddel is. waarschijnlijk lag die reclame kant en klaar op een plank te wachten en zat de kaascompany krap bij kas o.i.d. :confused:

Jaaa ik dacht de eerste 3x ook dat het om een biologisch wasmiddel ging :|

N00dles 19-05-2010 23:36

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 30511720)

Haha, ik zat me er ook al over te verbazen. Wat heeft een otter en een wasmachine met feta te maken?

Pippeloen 19-05-2010 23:37

Nou post eens een link dan :o

Little Phoebe 20-05-2010 02:21

Kan hem niet vinden en mijn care is groot om verder te zoeken, frankly :p

Martiño 20-05-2010 08:03

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 30512167)
Kan hem niet vinden en mijn care is groot om verder te zoeken, frankly :p

Bedoel je niet dat je geen care hebt? :o

Rationeel 20-05-2010 08:33

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 30512018)
Haha, ik zat me er ook al over te verbazen. Wat heeft een otter en een wasmachine met feta te maken?

ik vond hem als wasmiddelreclame wel geslaagd; die kleren in de wasmachine stinken als een otter :p

Little Phoebe 20-05-2010 13:32

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 30512280)
Bedoel je niet dat je geen care hebt? :o

Nee, dat de /care juist enorm is :p

Chick Rock 20-05-2010 16:41

Oja die reclame :d(N) maar de otter is wel cute :bloos:

Rivka 21-05-2010 09:32

Die dettolreclame -o-. ''Zonder Dettol, geen friet!'' Bah, die kinderen hebben toch geen schurft. En dat spul haalt álle bacteriën weg en dat is helemaal niet goed voor je huid.

En hun slagzin: 'Dettol beschermt. Feit.' -o- ''Wij van WC-eend adviseren WC-eend!!1'' :facepalm:

Sarah 21-05-2010 10:57

Citaat:

Rivka* schreef: (Bericht 30515112)
Die dettolreclame -o-. ''Zonder Dettol, geen friet!'' Bah, die kinderen hebben toch geen schurft. En dat spul haalt álle bacteriën weg en dat is helemaal niet goed voor je huid.

En hun slagzin: 'Dettol beschermt. Feit.' -o- ''Wij van WC-eend adviseren WC-eend!!1'' :facepalm:

het haalt niet eens alle bacteriën weg, alleen de zwakke :o zodat de sterke lekker veel ruimte hebben om zich voort te planten (y)

N00dles 21-05-2010 16:51

Op de verpakking van Cruesli:

Varieer iedere dag

We kiezen als avondeten toch ook niet iedere dag hetzelfde? Waarom zou je dat dan voor je ontbijt wel doen?! Cruesli biedt je daarom een variatie aan heerlijke verschillende smaken.

Da's net zoiets als elke avond aardappels eten, maar dan de ene keer gegratineerd, dan weer gestoomd, of gebakken of gekookt! Variatie! :facepalm:

Stefenootje 21-05-2010 17:56

Ik vind dat er momenteel sowieso erg veel irritante reclames zijn.

Die ene over dat daten is erg. "Heb ik een sexy truitje aan, kijkt hij niet eens. Hij gaat zometeen vast over z'n moeder beginnen" "Ik zou dat daten toch nooit meer doen..."

:facepalm::facepalm:

Stefenootje 22-05-2010 18:53

Loze kreten zoals: "Beleef een sensationele geurervaring" zijn ook erg.

Little Phoebe 23-05-2010 12:25

Ik weet dat dit het waardeloze promotietopic is, maar ik vind dat sommige reclames ook wel een beetje credit moeten krijgen, zoals deze:
Spoiler

Zo, terug naar de slechte reclames :o

Rationeel 23-05-2010 13:03

ik vind die met die twee kerels die over kant praten ook wel leuk :bloos:

Cherry Springs 23-05-2010 15:16

Bros heeft ook zo'n bizarre nieuwe reclame. Neemt zo'n vrouw een hap bros en opeens zie je een groepje rondborstige, chocoladekleurige eenden-vrouwmensen door haar mond dansen en zingen.
Hè? Voora dat eenden-element. Hè? :|

Giles 24-05-2010 15:31

Neen Fiat, ondanks de batsende hersenen hoef ik geen Fiat.

Little Phoebe 24-05-2010 17:07

Citaat:

Giles schreef: (Bericht 30522089)
[filmpje]

GATVER :D(n)

N00dles 24-05-2010 17:35

Citaat:

[filmpje]

:confused::facepalm:

N00dles 24-05-2010 19:50

Honig is in ieder geval wél eerlijk:

"De licht oosterse kruiding geeft je zelfgemaakte soep een smaak die vrijwel iedereen lekker vindt."

Cherry Springs 24-05-2010 21:59

Citaat:

[filmpje]

Ewwww :(

Pippeloen 24-05-2010 22:57

Citaat:

[filmpje]

gatverdamme :s

Rivka 25-05-2010 19:19

Citaat:

[filmpje]

WTF, hoe raar :D(n). Al moest ik wel een beetje lachen.

Cherry Springs 27-05-2010 10:56

Ik word ook niet blij van de billboards van Sapph. Met die gephotoshopte clows-vrouwen met lelijk trashy ondergoed.
http://hoax.blog.nl/files/2009/05/sapph.jpg
Spreek je daar vrouwen mee aan? :| Ik ken iemand die van die behas met touwtjes boven de cups uit draagt en ik vind dat er zo ordinair uitzien. -O-

Little Phoebe 27-05-2010 16:55

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30531460)
Ik word ook niet blij van de billboards van Sapph. Met die gephotoshopte clows-vrouwen met lelijk trashy ondergoed.
[afbeelding]

Spreek je daar vrouwen mee aan? :| Ik ken iemand die van die behas met touwtjes boven de cups uit draagt en ik vind dat er zo ordinair uitzien. -O-

http://img.photobucket.com/albums/v1...ntitled149.jpg

Dat is toch niet zo ordinair? Moest nu even mn truitje vasthouden, want die is iets hoger en dan is het bijna niet te zien :D
Ik vind die Sapph reclames altijd wel goed, omdat het zo duidelijk gephotoshopt is, dat je er niet omheen kan.
Ik vind Marlies dekkers met al die ringetjes en shit wel ordinair.

http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/...a_l_102761.jpg

Stefenootje 27-05-2010 17:10

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 30519670)
Bros heeft ook zo'n bizarre nieuwe reclame. Neemt zo'n vrouw een hap bros en opeens zie je een groepje rondborstige, chocoladekleurige eenden-vrouwmensen door haar mond dansen en zingen.
Hè? Voora dat eenden-element. Hè? :|

die borsten ja! Die zien er vet wulps en alles uit! Ik ben helemaal niet moeilijk wat dat soort dingen betreft, maar dit vind ik toch wel een beetje dubieus. -O-

Rivka 27-05-2010 17:47

Ik vind allemaal bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes aan een bh eigenlijk maar vervelend. Waarom eigenlijk? Een bh is gewoon een ding met twee bandjes, twee cups en wat haakjes, waarom moet dat een kunstwerk zijn?

Stefenootje 27-05-2010 17:48

Citaat:

Rivka* schreef: (Bericht 30532591)
Ik vind allemaal bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes aan een bh eigenlijk maar vervelend. Waarom eigenlijk? Een bh is gewoon een ding met twee bandjes, twee cups en wat haakjes, waarom moet dat een kunstwerk zijn?

je zit denk ik verkeerd :o

Rivka 27-05-2010 17:49

Nee, het was alleen even een offtopic uitstapje omdat het over bandjes boven shirtjeshalzen hadden.

Stefenootje 27-05-2010 17:55

Citaat:

Rivka* schreef: (Bericht 30532596)
Nee, het was alleen even een offtopic uitstapje omdat het over bandjes boven shirtjeshalzen hadden.

Oh, sorry, ik had die posts hierboven niet gelezen. *bemoeial* ;)

Paranoide 27-05-2010 18:28

Niks mis met bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes, leuk juist, maar die Marlies Dekkers-achtige apparaten die bedoeld zijn om overal onder uit te steken zijn per definitie lelijk. Zoiets als een whale tail, alleen dan expres. Nouja, tenzij je een stripper bent, want dan valt het meer onder 'werkkleding' dan onder 'ondergoed dat uitsteekt', maar dan ben je wel een beetje een stijlloze stripper want er is mooier ondergoed te krijgen dan dit.

Maar ontopic; Die Sapphreclames snap ik ook nooit, nee. Ze lijken zelfs eerder gericht op mannen dan op vrouwen, omdat het alleen het 'quasi-lekker wijf + product'-principe aanhoudt. Het is niet sfeervol of stijlvol of wat dan ook, er is totaal geen aankleding of context, alleen maar op gigantische billboards van BAM!!! TIETEN! DAAROM MOET JE DIT KOPEN. K? THX.' Dan doen reclames/promotiefoto's van ondergoedmerken als Agent Provocateur of zelfs gewoon Hunkemöller het toch een stuk beter.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat ze bij Sapph bewust dachten van 'okay, wat als we ons puur richten op mannen die ondergoed cadeau willen doen aan hun vrouw/vriendin', maar dan is het nog steeds een beetje fail. Althans, in mijn ervaring weten mannen wat lingerie betreft heel goed wat ze mooi vinden en wat niet, dus als ze het cadeau doen dan doen ze dat op basis van hun eigen voorkeuren, niet op basis van een of andere reclame.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.