![]() |
Waardeloze promotie #4
Oh nee, een sterretje in zijn ruit! :eek: Gelukkig kon hij bij CarGlass gelijk een afspraak maken en heb ik dat sterretje meteen gemaakt. Meestal betaalt uw verzekering de kosten, dus betaalt u bijna nooit.
Carglass reapareert. Carglass vervangt :mad: |
Agreed. Ik weet niet wat sneuer zou zijn: dat ze een acteur hebben ingehuurd om te vertellen hoe carglass werkt, in welk geval ze evengoed een baviaan hadden kunnen nemen, of dat ze alle medewerkers hebben afgezocht om een goede kandidaat te vinden en dit het beste is dat ze hadden aan acteertalent. :(
|
Die reclame: "Het WK in 3D, wat kan ik ermee?" is echt héél irritant :(
|
Citaat:
|
Ik weet dat er ook eentje was met Barry Hay van Golden Earring (moet daar tegenwoordig nou wel of geen The voor?) en een of andere vent die wat met grolsch te maken had. Was ook al niet zo prettig maar ze hebben nu gewoon twee willekeurige muzikanten met elkaar in verband willen brengen. :|
|
Dat was Barry Hay en een architect ja. En Grolsch doet net alsof ze de beugel heeft uitgevonden en dat het hip en nieuw en innovatief is, maar die bestaat ook al eeuwig.
|
Citaat:
:D |
Barry Hay zit nu ook vast aan een opticien. Verdient hij zo weinig met de band?
|
Ik heb nog in die reclame van die opticien van Barry Hay gespeeld, maar ik ben eruit geknipt. :D
Wat mij vooral stoorde aan die Grolschreclame, is dat ze Barry's rock 'n roll-imago gebruikten. Alsof het rock 'n roll is om in een reclame te spelen. |
Nee, maar wel om Grolsch te drinken (Y)
|
Citaat:
|
Die reclames met Maurice de Hond zijn ook wel heel slecht te tolereren. Neem dan iemand die een natuurlijk charisma heeft, niet iemand die geforceerd stomme peilingen op gaat noemen alsof hij het nieuws leest terwijl hij een zetpil inbrengt ofzo. :|
|
Citaat:
|
Jongens wat vinden jullie van de kattennaam Jiske? Voor een poesje. Tis zo Hollands, maar wel mooi. :D
|
Jiske klinkt zo als Piske.
|
Verkeerd topic. :(
|
Dat ook :D
|
Radioreclame:
Vrouwenstem: "Schaaaat! Geef mij eens geld want ik heb hele leuke schoenen gezien en ik houd jou verantwoordelijk voor MIJN schoenenverslaving!" Mannenstem: "Ja dag! Daar heb ik geen geld voor!" Voice-over: "Vrees niet! Op [naam website] leen je binnen tien minuten tot wel €500,-!" :facepalm: :mad: En niet eens met zo'n stomme 'Geld lenen kost geld' waarschuwing aan het einde. En het is weer een mongoloïde vrouw die koopverslaafd is. En lenen voor zoiets als schoenen is ook logisch natuurlijk. Aargh de aargh :( |
er is nu een reclame op tv voor feta-kaas, maar je zou toch zweren dat het voor een wasmiddel is. waarschijnlijk lag die reclame kant en klaar op een plank te wachten en zat de kaascompany krap bij kas o.i.d. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou post eens een link dan :o
|
Kan hem niet vinden en mijn care is groot om verder te zoeken, frankly :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja die reclame :d(N) maar de otter is wel cute :bloos:
|
Die dettolreclame -o-. ''Zonder Dettol, geen friet!'' Bah, die kinderen hebben toch geen schurft. En dat spul haalt álle bacteriën weg en dat is helemaal niet goed voor je huid.
En hun slagzin: 'Dettol beschermt. Feit.' -o- ''Wij van WC-eend adviseren WC-eend!!1'' :facepalm: |
Citaat:
|
Op de verpakking van Cruesli:
Varieer iedere dag We kiezen als avondeten toch ook niet iedere dag hetzelfde? Waarom zou je dat dan voor je ontbijt wel doen?! Cruesli biedt je daarom een variatie aan heerlijke verschillende smaken. Da's net zoiets als elke avond aardappels eten, maar dan de ene keer gegratineerd, dan weer gestoomd, of gebakken of gekookt! Variatie! :facepalm: |
Ik vind dat er momenteel sowieso erg veel irritante reclames zijn.
Die ene over dat daten is erg. "Heb ik een sexy truitje aan, kijkt hij niet eens. Hij gaat zometeen vast over z'n moeder beginnen" "Ik zou dat daten toch nooit meer doen..." :facepalm::facepalm: |
Loze kreten zoals: "Beleef een sensationele geurervaring" zijn ook erg.
|
Ik weet dat dit het waardeloze promotietopic is, maar ik vind dat sommige reclames ook wel een beetje credit moeten krijgen, zoals deze:
Spoiler
Zo, terug naar de slechte reclames :o |
ik vind die met die twee kerels die over kant praten ook wel leuk :bloos:
|
Bros heeft ook zo'n bizarre nieuwe reclame. Neemt zo'n vrouw een hap bros en opeens zie je een groepje rondborstige, chocoladekleurige eenden-vrouwmensen door haar mond dansen en zingen.
Hè? Voora dat eenden-element. Hè? :| |
Neen Fiat, ondanks de batsende hersenen hoef ik geen Fiat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Honig is in ieder geval wél eerlijk:
"De licht oosterse kruiding geeft je zelfgemaakte soep een smaak die vrijwel iedereen lekker vindt." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word ook niet blij van de billboards van Sapph. Met die gephotoshopte clows-vrouwen met lelijk trashy ondergoed.
http://hoax.blog.nl/files/2009/05/sapph.jpg Spreek je daar vrouwen mee aan? :| Ik ken iemand die van die behas met touwtjes boven de cups uit draagt en ik vind dat er zo ordinair uitzien. -O- |
Citaat:
Dat is toch niet zo ordinair? Moest nu even mn truitje vasthouden, want die is iets hoger en dan is het bijna niet te zien :D Ik vind die Sapph reclames altijd wel goed, omdat het zo duidelijk gephotoshopt is, dat je er niet omheen kan. Ik vind Marlies dekkers met al die ringetjes en shit wel ordinair. http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/...a_l_102761.jpg |
Citaat:
|
Ik vind allemaal bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes aan een bh eigenlijk maar vervelend. Waarom eigenlijk? Een bh is gewoon een ding met twee bandjes, twee cups en wat haakjes, waarom moet dat een kunstwerk zijn?
|
Citaat:
|
Nee, het was alleen even een offtopic uitstapje omdat het over bandjes boven shirtjeshalzen hadden.
|
Citaat:
|
Niks mis met bandjes en kantjes en strikjes en frummeltjes, leuk juist, maar die Marlies Dekkers-achtige apparaten die bedoeld zijn om overal onder uit te steken zijn per definitie lelijk. Zoiets als een whale tail, alleen dan expres. Nouja, tenzij je een stripper bent, want dan valt het meer onder 'werkkleding' dan onder 'ondergoed dat uitsteekt', maar dan ben je wel een beetje een stijlloze stripper want er is mooier ondergoed te krijgen dan dit.
Maar ontopic; Die Sapphreclames snap ik ook nooit, nee. Ze lijken zelfs eerder gericht op mannen dan op vrouwen, omdat het alleen het 'quasi-lekker wijf + product'-principe aanhoudt. Het is niet sfeervol of stijlvol of wat dan ook, er is totaal geen aankleding of context, alleen maar op gigantische billboards van BAM!!! TIETEN! DAAROM MOET JE DIT KOPEN. K? THX.' Dan doen reclames/promotiefoto's van ondergoedmerken als Agent Provocateur of zelfs gewoon Hunkemöller het toch een stuk beter. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat ze bij Sapph bewust dachten van 'okay, wat als we ons puur richten op mannen die ondergoed cadeau willen doen aan hun vrouw/vriendin', maar dan is het nog steeds een beetje fail. Althans, in mijn ervaring weten mannen wat lingerie betreft heel goed wat ze mooi vinden en wat niet, dus als ze het cadeau doen dan doen ze dat op basis van hun eigen voorkeuren, niet op basis van een of andere reclame. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.